Urząd Marszałkowski w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 663 33 90, 663 33 85 , fax. 042 663 33 91
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski w Łodzi
al. Piłsudskiego 8 8
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 663 33 90, 663 33 85, fax. 042 663 33 91
REGON: 47207171500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów piśmienniczych, papieru, artykułów i materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego artykułów piśmienniczych, papieru, artykułów i materiałów biurowych z podziałem na 3 PAKIETY: PAKIET 1 Dostawy artykułów piśmienniczych PAKIET 2 Dostawy papieru PAKIET 3 Dostawy artykułów biurowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301990000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty próbki towarów wymienionych w Załączniku Nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2016-05-10 - Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2016-03-23 - Zakup i dostawa artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek (sygn. post. ZP.272.76.2015)
Dodano: 2015-09-09 - Sukcesywna dostawa artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2015-08-18 - Sukcesywna dostawa artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2015-06-17 - Sukcesywna dostawa transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2014-04-01 - Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2013-07-11 - Sukcesywna dostawa artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2013-02-19 - Dostawa artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi
Dodano: 2012-09-19 - Dostawa artykułów piśmienniczych, papieru, artykułów i materiałów biurowych
Dodano: 2011-03-25