Województwo Łódzkie ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 042 6633391
- Data zamieszczenia: 2012-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
al. Piłsudskiego 8 8
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6633385, 6633384, fax. 042 6633391
REGON: 47207171500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do Ogłoszenia o licytacji elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, wypełnionego Załącznika Nr 2 do Ogłoszenia o licytacji elektronicznej. Wykonawca wypełnia w w/w Załączniku Nr 2 kolumnę 5 tj. Nazwa/Marka, Symbol producenta oraz Parametry oferowanego asortymentu. Załączony do wniosku wypełniony Załącznik Nr 2 będzie stanowić integralną część umowy. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy sporządzić w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301990000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do licytacji elektronicznej jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5000,00 zł (pięć tysięcy złotych). Wykonawca zaproszony do udziału w licytacji elektronicznej zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie 4 dni od przekazania zaproszenia zawierającego identyfikator dostępu do platformy www.soldea.pl do godz. 15.00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania przez Zamawiającego praw określonych w art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a Ustawy. Wpłaty pieniężne należy dokonywać na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA, XI Oddział w Łodzi Nr: 52 1240 3073 1111 0010 0269 1913. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina uznania ww. konta kwotą wadium, co winno nastąpić w terminie 4 dni od przekazania zaproszenia zawierającego identyfikator dostępu do platformy www.soldea.pl do godz. 15.00. Oryginał dokumentu wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w terminie 4 dni od przekazania zaproszenia zawierającego identyfikator dostępu do platformy www.soldea.pl w Biurze Podawczym Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 8 (parter) do godz. 15.00. Dokument należy złożyć w zamkniętej kopercie z oznakowaniem: Wadium w postępowaniu na: Dostawę artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2016-05-10 - Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2016-03-23 - Zakup i dostawa artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek (sygn. post. ZP.272.76.2015)
Dodano: 2015-09-09 - Sukcesywna dostawa artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2015-08-18 - Sukcesywna dostawa artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2015-06-17 - Sukcesywna dostawa transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2014-04-01 - Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2013-07-11 - Sukcesywna dostawa artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2013-02-19 - Dostawa artykułów piśmienniczych, papieru, artykułów i materiałów biurowych
Dodano: 2011-03-25 - Dostawa artykułów piśmienniczych, papieru, artykułów i materiałów biurowych
Dodano: 2010-01-27