Urząd Marszałkowski w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 663 33 90, 663 33 85 , fax. 042 663 33 91
- Data zamieszczenia: 2011-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski w Łodzi
al. Piłsudskiego 8 8
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 663 33 90, 663 33 85, fax. 042 663 33 91
REGON: 47207171500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów piśmienniczych, papieru, artykułów i materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do Ogłoszenia o licytacji elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, wypełnionego Załącznika Nr 2 do Ogłoszenia o licytacji elektronicznej (wypełnia tabelę dla Zadania, które zamierza licytować). Wykonawca wypełnia w w/w Załączniku kolumnę 3 tj. parametry oferowanego asortymentu nazwa/marka. Załączony do wniosku wypełniony załącznik nr 2 będzie stanowić integralną część umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301990000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do licytacji elektronicznej jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: ZADANIE NR 1 - 8.000,00 zł (osiem tysięcy złotych), ZADANIE NR 2 - 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych), ZADANIE NR 3 - 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych). Wykonawca zaproszony do udziału w licytacji elektronicznej zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 20.04.2011r. do godziny 11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania przez Zamawiającego praw określonych w art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a Ustawy. Wpłaty pieniężne na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA, XI Oddział w Łodzi Nr: 52 1240 3073 1111 0010 0269 1913. Oryginał dokumentu wadium w formie niepieniężnej należy złożyć do dnia 20.04.2011r. do godziny 11:00 w Biurze Podawczym Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 8 pok. 403. Dokument należy złożyć w zamkniętej kopercie z oznakowaniem: Wadium w postępowaniu na: Dostawę artykułów piśmienniczych, papieru, artykułów i materiałów biurowych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2016-05-10 - Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2016-03-23 - Zakup i dostawa artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek (sygn. post. ZP.272.76.2015)
Dodano: 2015-09-09 - Sukcesywna dostawa artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2015-08-18 - Sukcesywna dostawa artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2015-06-17 - Sukcesywna dostawa transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2014-04-01 - Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2013-07-11 - Sukcesywna dostawa artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2013-02-19 - Dostawa artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi
Dodano: 2012-09-19 - Dostawa artykułów piśmienniczych, papieru, artykułów i materiałów biurowych
Dodano: 2010-01-27