Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-738 Łódź, ul. Sporna 36/50
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 61 77 777 , fax. (042) 61 77 917
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
ul. Sporna 36/50 36/50
91-738 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 61 77 777, fax. (042) 61 77 917
REGON: 00028880500100 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://usk4.umed.lodz.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatów słuchowych, systemów wspomagających słyszenie oraz wykonanie wkładek wewnątrzusznych dla pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Łodzi przy ul. Spornej 36/50 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów słuchowych, systemów wspomagających słyszenie oraz wykonanie wkładek wewnątrzusznych dla pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Łodzi przy ul. Spornej 36/50. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Europejskiej Dyrektywy 93/42/EEC dotyczącej wyrobów medycznych oraz ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93 poz. 896) i zgodny z wymaganiami zasadniczymi wyrobu na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz.U. 100 poz. 1027). 3. Przedmiot zamówienia musi posiadać gwarancję na okres min. 30 miesięcy. Szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 125 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331850000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający żąda wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp.za pomocą dokumentów: 2.1.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 uPzp. 2.2. Zamawiający żąda wykazania przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w 24 ust.1 uPzp. za pomocą dokumentów: 2.2.1. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, wskazanych w 24 ust.1 uPzp. 3. Wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę dokonane będzie przez Zamawiającego w oparciu o oświadczenia, w zakresie wymaganym przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 uPzp.- Załącznik Nr 3 do SIWZ 2.oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, wskazanych w 24 ust.1 uPzp. - Załącznik Nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://usk4.umed.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną