Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach ogłasza przetarg
- Adres: 32-082 Bolechowice, os. XXXV-lecia PRL 9
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2851107 , fax. 012 2851107
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach
os. XXXV-lecia PRL 9 9
32-082 Bolechowice, woj. małopolskie
tel. 012 2851107, fax. 012 2851107
REGON: 35690063000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka państwowa posiadająca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów papierniczo-biurowych dla MODR Karniowice i jego oddziałów znak sprawy: MODR/PN/3/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów papierniczo-biurowych na potrzeby Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Karniowicach i jego oddziałów (PZDR-ów) szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ specyfikacji asortymentowo - ilościowej. Zamawiający wymaga zapewnienia realizacji dostawy wszystkich wymienionych w specyfikacji ilościowo-asortymentowej pozycji produktów, brak którejkolwiek pozycji będzie równoznaczny z odrzuceniem oferty. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności, wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym wskazanym w SIWZ. Zamawiający przedstawił minimalne parametry artykułów biurowych, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. W niektórych pozycjach Zamawiający podał konkretne typy produktów, jakie chciałby otrzymać. Wykonawca w swojej ofercie może zaoferować ceny tych konkretnych produktów lub innych, ale muszą one być równoważne jakościowo, czyli nie gorsze od zaproponowanych przez Zamawiającego w SIWZ. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych przedmiotu zamówienia oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania. Dostarczone artykuły biurowe muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać nazwę producenta, spełniać wszelkie wymagania określone prawem polskim co do zastosowania tego typu wyrobów i dopuszczenia ich do obrotu w Polsce. Wykonawca będzie dostarczał towar własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego: Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach, os. XXXV-lecia PRL 9, 32-082 Bolechowice jak również do Powiatowych Zespołów Doradztwa Rolniczego: w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach: ul. Zgłobicka 8, 33-113 Zgłobice, i w Nowym Sączu z siedzibą w Nawojowej: 33-335 Nawojowa 1 (osada pałacowa). Ilość i asortyment towaru Zamawiający będzie podawać Wykonawcy w pisemnym (faksem), telefonicznym lub elektronicznym zamówieniu. Dostawa towaru nastąpi w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę (faksu lub zgłoszenia telefonicznego) zamówienia. Odbiór towaru przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku, do godz. 10:00. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towaru do miejsca jego składowania (magazynowania) wskazanego przez Zamawiającego. Podane w specyfikacji asortymentowo - ilościowej ilości są ilościami określonymi w oparciu o przewidywaną do zużycia, w okresie trwania umowy, ilość poszczególnego asortymentu artykułów biurowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zmniejszonej lub zwiększonej ilości poszczególnych asortymentów zamówienia, w zależności od potrzeb, wg cen jednostkowych przedstawionych w ofercie; Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamówienia niektórych pozycji wymienionych w formularzu cenowym w całości lub części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 - ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz zaakceptują warunki umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z postanowieniami SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modr.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych, tuszy, tonerów
Dodano: 2016-06-07 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2016-03-25 - Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa artykułów papierniczych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
Dodano: 2015-12-23 - Zakup materiałów biurowych dla potrzeb Jednostek Organizacyjnych Urzędu Miasta Tarnowa
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa papieru kserograficznego dla wszystkich jednostek AGH.
Dodano: 2015-12-02 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO - BIUROWYCH, ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
Dodano: 2015-10-13 - Sukcesywna dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem Collegium Medicum).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz asortymentowo - ilościowy) wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych zamawianego papieru do drukarek i kserokopiarek zawiera Załącznik A do SIWZ.
Dodano: 2015-10-02 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wyborów do Sejmu i Senatu
Dodano: 2015-09-29 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i tonerów do realizacji projektu Równi na rynku pracy- YEI dotyczących Gwarancji dla młodzieży współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych objętego Programem Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój.
Dodano: 2015-08-13