Przetargi.pl
Dostawa artykułów papierniczo-biurowych dla MODR Karniowice i jego oddziałów znak sprawy: MODR/PN/3/2009

Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-082 Bolechowice, os. XXXV-lecia PRL 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2851107 , fax. 012 2851107
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach
    os. XXXV-lecia PRL 9 9
    32-082 Bolechowice, woj. małopolskie
    tel. 012 2851107, fax. 012 2851107
    REGON: 35690063000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka państwowa posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów papierniczo-biurowych dla MODR Karniowice i jego oddziałów znak sprawy: MODR/PN/3/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów papierniczo-biurowych na potrzeby Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Karniowicach i jego oddziałów (PZDR-ów) szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ specyfikacji asortymentowo - ilościowej. Zamawiający wymaga zapewnienia realizacji dostawy wszystkich wymienionych w specyfikacji ilościowo-asortymentowej pozycji produktów, brak którejkolwiek pozycji będzie równoznaczny z odrzuceniem oferty. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności, wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym wskazanym w SIWZ. Zamawiający przedstawił minimalne parametry artykułów biurowych, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. W niektórych pozycjach Zamawiający podał konkretne typy produktów, jakie chciałby otrzymać. Wykonawca w swojej ofercie może zaoferować ceny tych konkretnych produktów lub innych, ale muszą one być równoważne jakościowo, czyli nie gorsze od zaproponowanych przez Zamawiającego w SIWZ. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych przedmiotu zamówienia oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania. Dostarczone artykuły biurowe muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać nazwę producenta, spełniać wszelkie wymagania określone prawem polskim co do zastosowania tego typu wyrobów i dopuszczenia ich do obrotu w Polsce. Wykonawca będzie dostarczał towar własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego: Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach, os. XXXV-lecia PRL 9, 32-082 Bolechowice jak również do Powiatowych Zespołów Doradztwa Rolniczego: w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach: ul. Zgłobicka 8, 33-113 Zgłobice, i w Nowym Sączu z siedzibą w Nawojowej: 33-335 Nawojowa 1 (osada pałacowa). Ilość i asortyment towaru Zamawiający będzie podawać Wykonawcy w pisemnym (faksem), telefonicznym lub elektronicznym zamówieniu. Dostawa towaru nastąpi w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę (faksu lub zgłoszenia telefonicznego) zamówienia. Odbiór towaru przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku, do godz. 10:00. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towaru do miejsca jego składowania (magazynowania) wskazanego przez Zamawiającego. Podane w specyfikacji asortymentowo - ilościowej ilości są ilościami określonymi w oparciu o przewidywaną do zużycia, w okresie trwania umowy, ilość poszczególnego asortymentu artykułów biurowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zmniejszonej lub zwiększonej ilości poszczególnych asortymentów zamówienia, w zależności od potrzeb, wg cen jednostkowych przedstawionych w ofercie; Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamówienia niektórych pozycji wymienionych w formularzu cenowym w całości lub części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 - ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz zaakceptują warunki umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z postanowieniami SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach