Przetargi.pl
Przebudowa budynków Pałacu Młodzieży - nowe funkcje w starych murach, Budynek główny I etap - Sala Wielofunkcyjna w Tarnowie przy ul Piłsudskiego.

Pałac Młodzieży ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Piłsudskiego 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6220335 , fax. 014 6211541
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pałac Młodzieży
    ul. Piłsudskiego 24 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6220335, fax. 014 6211541
    REGON: 00019998700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka Gminy Miasta Tarnowa pracująca w systemie edukacji narodowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynków Pałacu Młodzieży - nowe funkcje w starych murach, Budynek główny I etap - Sala Wielofunkcyjna w Tarnowie przy ul Piłsudskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty ogólnobudowlane: W ramach I etapu robót - dotyczącego Sali Wielofunkcyjnej zaprojektowano: - przebudowę strefy wejścia głównego obejmującą hall główny wraz z wiatrołapem, - przebudowę sali wielofunkcyjnej wraz ze zmianą układu wejść (wyjść ewakuacyjnych), - przebudowę korytarza północnego parteru dla dostosowania go do wymogów drogi ewakuacyjnej, - przebudowę północnego pomieszczenia piwnic dla zlokalizowania w nim wentylatorni na potrzeby sali wielofunkcyjnej, - przebudowę instalacji obsługujących w pomieszczeniach, - budowę po zachodniej stronie budynku głównego wolnostojących czerpni i wyrzutni terenowej, podłączonych podziemnymi przewodami wentylacji mechanicznej do wentylatorowi usytuowanej w północnych pomieszczeniach piwnicznych. Wyprzedzająco do robót wewnątrz budynku należy wykonać izolację przeciwwilgociową odcinającą w grubości murów metodą iniekcji i połączyć z izolacją poziomą. 2. Roboty rozbiórkowe piwnice: - wykonanie demontażu okien oraz drzwi, - wykonanie skuć uszkodzonych tynków i elementów posadzki, - wykonanie przebić w ścianach pod przeprowadzenie przewodów wentylacyjnych, 3. Roboty rozbiórkowe parter: - w hallu głównym wykonanie rozbiórki istniejących schodów wewnętrznych i pochylni - w hallu głównym wykonanie rozbiórki istniejących ścianek obu pomieszczeń i wiatrołapu - w korytarzu północnym wykonanie, co najmniej na długości drogi ewakuacyjnej, demontażu palnych okładzin /boazerii/ - wykonanie rozbiórki posadzki korytarza w miejscu przebiegu wentylacji mechanicznej sali wielofunkcyjnej - w sali wielofunkcyjnej wykonanie rozbiórki wszystkich elementów zniszczonej podłogi i kanałów podpodłogowych, - w sali wielofunkcyjnej wykonanie rozbiórki sceny, - w sali wielofunkcyjnej wykonanie rozbiórki sterowani i wszystkich urządzeń, rampy itp., - w sali wielofunkcyjnej wykonanie rozbiórki okiennic i innych elementów wyposażenia jak okna, drzwi schodki itp., - w sali wielofunkcyjnej wykonanie demontażu konstrukcji sufitowych, - wykonanie skuć zniszczonych fragmentów tynków, - wykonanie przebić nowych wyjść do hallu oraz ze sceny na korytarz - wykonanie wykuć bruzd i wnęk instalacyjnych oraz architektonicznych, zaznaczonych na rzucie projektu, - wykonanie demontażu drzwi wejściowych wejścia głównego oraz północnego wejścia ewakuacyjnego, 4. Roboty budowlane i instalacyjne - zespół wiatrołapu, hallu i wejścia głównego: - wykonanie przebudowy schodów wewnętrznych i pochylni dla niepełnosprawnych, dostosowując ją do wymogów przepisów - wykonanie przeniesienia grzejnika c. o., - wykonanie zamurowania okienka w ścianie zewnętrznej i przeniesienia na tę ścianę tablic elektrycznych - wykonanie przebicia do pomieszczenia sali wielofunkcyjnej, - wyremontowanie drzwi zewnętrznych i dostosowanie ich do zmiennego poziomu posadzki, - wykonanie montażu ścianki alu- szklanej wiatrołapu, - wykonanie remontu tynków i wykonanie malowania po zakończeniu w/w robót, 5. Roboty budowlane i instalacyjne - korytarz północny parteru: - wykonanie wymiany drzwi wejścia północnego, - wykonanie demontażu boazerii wzdłuż drogi ewakuacyjnej, - wykonanie zaprojektowanego przebicia nowego wejścia na scenę, - wykonanie przejścia i wnęki instalacyjnej przewidzianych w projekcie, - wykonanie remontu ściany i posadzki po zakończeniu w/w robót, 6. Roboty budowlane i instalacyjne - pomieszczenie Sali Wielofunkcyjnej: - wykonanie przewidzianych projektem robót izolacyjnych, - wykonanie przewidzianych projektem robót instalacyjnych podposadzkowych, - wykonanie przewidzianych projektem przebić i zamurowań, - wykonanie zaprojektowanych instalacji, - wykonanie nowych posadzek oraz schodów wewnętrznych na poziomach przewidzianych projektem, - wykonanie montażu nowych drzwi i okien wraz z roletami światłoszczelnymi, - wykonanie montażu obudowy instalacji oraz wykonanie sufitów podwieszanych, 7. Roboty budowlane piwnice północne - wentylatornia: - wykonanie robót związanych z przebudową magazynu na wentylatornię, - wykonanie przebicia ścian pod przejściem przewodów wentylacyjnych, - wykonanie zamurowania okienka północnego, - wykonanie robót instalacyjnych w wentylatorni, 8. Roboty budowlane na zewnątrz budynku: - wykonanie czerpni i wyrzutni wentylacji mechanicznej usytuowanej poza budynkiem jako wolnostojąca budowla, - wykonanie przyłączenia wyrzutni przewodami podziemnymi z wentylatornią, - wykonanie nadproży w nowoprojektowanych otworach drzwiowych, 9. Roboty budowlane niezbędne do wykonania wg projektów wykonawczych: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych poziomych i pionowych przed przystąpieniem do pozostałych robót budowlanych - wykonanie izolacji termicznej, - wykonanie izolacji przeciwpożarowych stropów drewnianych i stalowo-drewnianych, - wykonanie impregnacji przeciwpożarowych zgodnie z projektem, - wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych, - wykonanie robót wykończeniowych zewnętrznych jak chodniki, opaski z kostki betonowej, skucie zniszczonych tynków, odgrzybienie, prace izolatorskie, prace tynkarskie, itp. - wykonanie dostosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych, UWAGA !!!: 1. wykonanie parkietu w Sali Wielofunkcyjnej, w części dotyczącej widowni nie wchodzi w zakres zamówienia i nie należy go wyceniać. 10. Instalacje: 10.1 wykonanie instalacji c.o., 10.2 wykonanie instalacji wody do celów p.poż., 10.3 wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z ogrzewaniem powietrznym, 10.4 wykonanie instalacji rozdziału energii elektrycznej, 10.5 wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, 10.6 wykonanie instalacji zasilania urządzeń siłowych (gniazda 3f), 10.7 wykonanie okablowania strukturalnego (teletechnicznego i komputerowego): - wykonanie instalacji alarmowej, - wykonanie instalacji nagłośnieniowej, - wykonanie instalacji telewizyjnej, - wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, - wykonanie instalacji sterowania i AKPiA wentylacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt a) i b). 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego, o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,- zł każda. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami poświadczającymi, że roboty zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. b) o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują: - kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy- w tym z doświadczeniem w zakresie kierowania budową przynajmniej jednego obiektu budowlanego o kubaturze minimum 2.000 m3, - kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata, - kierownikiem robót instalacyjno - inżynieryjnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji wody, kanalizacji, CO, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji -wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata, Osoby te muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt a), c), d) i e). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt a) i f). 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt a) - g) oraz wykazu o którym mowa w art. 154 ust 5a ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy (wg załącznika Nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia zakończenia budowy), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem IV.3.2.a SIWZ, z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia (wg zał. Nr 3), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi: - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wody, kanalizacji, CO, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Uprawnienia jak wyżej należy dołączyć z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (pkt.IV.3.2.b SIWZ). e) wykaz osób, o których mowa (pkt.IV.3.2.b SIWZ) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. Nr 6); ewentualnie przestawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (pkt.IV.3.3 SIWZ), g) dowód wpłaty lub wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pm.tarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach