Izba Celna w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-111 Kraków, Al. Krasińskiego 11 B
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6290200 , fax. 012 4216757
- Data zamieszczenia: 2016-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Krakowie
Al. Krasińskiego 11 B 11 B
31-111 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6290200, fax. 012 4216757
REGON: 00014373900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krakow.scelna.gov.pl/start
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego na rzecz Izb Celnych będących Odbiorcami i płatnikami przedmiotu zamówienia. Szacunkowa ilość:Papier kserograficzny A4 34 300 ryz Do druku dwustronnego, do drukarek laserowych i atramentowych, kopiarek i faksów. Papier kserograficzny A3 150 ryz o druku dwustronnego, do drukarek laserowych i atramentowych, kopiarek. Objaśnienia: Format papieru A4 oznacza standardowy rozmiar 210x297 mm. Format papieru A3 oznacza standardowy rozmiar 297x420 mm. Jedna ryza papieru oznacza standardową ilość 500 arkuszy. Każda ryza winna być opakowana w obwolutę odporną na wilgoć i w opakowanie zbiorcze - 5 ryz w kartonie. Parametry techniczne oraz łączne szacunkowe ilości papieru kserograficznego zostały określone w tabeli nr 1 zawartej w załączniku nr 2 do ogłoszenia. Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia o 20 procent wielkości przedmiotu zamówienia w zależności od realnych potrzeb oraz zabezpieczonych środków finansowych. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji w zakresie zwiększenia o 20 procent wielkości zamówienia jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji tj. złożenie odpowiedniego zamówienia wykraczającego poza ilość wskazaną załączniku nr 2 do ogłoszenia. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania dostawy na rzecz danego Odbiorcy w terminie - nie później niż do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia na wskazany w umowie numer faksu lub adres e-mail. Wykonawca w celu potwierdzenia określonych przez Zamawiającego wymagań technicznych dołączy do oferty informację producenta oferowanego przez siebie papieru w zakresie jego gramatury oraz białości. Dla oceny spełniania wymagań technicznych Zamawiający nie będzie brał pod uwagę rozbieżności wynikających z błędu przyrządu pomiarowego określanego w charakterystyce papieru w sposób: plus minus ... g.m2 bądź plus minus ... wg CIE. Zamawiający dopuszcza w okresie realizacji zamówienia możliwość dokonania zmiany papieru (nazwy handlowej) zaoferowanego w niniejszym postępowaniu pod warunkiem, że: producent papieru będzie niezmieniony, oferowany papier będzie posiadał nie niższe parametry techniczne niż wymagane przez Zamawiającego. O konieczności tej zmiany Wykonawca zobowiązany jest poinformować niezwłocznie Zamawiającego oraz Odbiorców, z zachowaniem minimum jednodniowego terminu na wprowadzenie koniecznych zmian przekazując jednocześnie informacje producenta papieru niezbędne do dokonania weryfikacji jego parametrów technicznych. Dostawy papieru kserograficznego odbywać się będą sukcesywnie (partiami), w miarę potrzeb poszczególnych izb celnych na rzecz, których zostanie udzielone niniejsze zamówienie publiczne, zwanych Odbiorcami, jednak nie więcej niż pięć w trakcie realizacji całego zamówienia u danego Odbiorcy (Izby Celnej). Szczegółowe warunki realizacji umowy określone zostały w załączniku nr 8 do ogłoszenia - Projekt umowy. Każda dostawa w ramach przedmiotu zamówienia realizowana jest na koszt Wykonawcy. Rozładunek papieru odbywać się będzie samochodem wyposażonym w windę lub inne urządzenie umożliwiające sprawny rozładunek. Miejscami dostawy będą magazyny izb celnych, na rzecz których prowadzone jest niniejsze postępowanie. W załączniku nr 2 do ogłoszenia, Tabela nr 2 zawiera informacje dotyczące: -ilości papieru kserograficznego zamawianego na potrzeby poszczególnych Odbiorców (Izb Celnych) w okresie realizacji zamówienia oraz adresy magazynów będących miejscami dostawy dla Odbiorców oraz przewidywane godziny dostaw, które każdorazowo należy potwierdzić. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji miejsca dostawy w sytuacji zmiany adresu magazynu Odbiorcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych, tuszy, tonerów
Dodano: 2016-06-07 - Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa artykułów papierniczych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
Dodano: 2015-12-23 - Zakup materiałów biurowych dla potrzeb Jednostek Organizacyjnych Urzędu Miasta Tarnowa
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa papieru kserograficznego dla wszystkich jednostek AGH.
Dodano: 2015-12-02 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO - BIUROWYCH, ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
Dodano: 2015-10-13 - Sukcesywna dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem Collegium Medicum).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz asortymentowo - ilościowy) wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych zamawianego papieru do drukarek i kserokopiarek zawiera Załącznik A do SIWZ.
Dodano: 2015-10-02 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wyborów do Sejmu i Senatu
Dodano: 2015-09-29 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i tonerów do realizacji projektu Równi na rynku pracy- YEI dotyczących Gwarancji dla młodzieży współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych objętego Programem Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój.
Dodano: 2015-08-13 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Referendum
Dodano: 2015-07-27