Wydział Organizacyjny Referat Administracyjno-Gospodarczy w Urzędzie Miasta Tarnowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 6882400 , fax. 14 6215308
- Data zamieszczenia: 2015-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wydział Organizacyjny Referat Administracyjno-Gospodarczy w Urzędzie Miasta Tarnowa
ul. Mickiewicza 2 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 6882400, fax. 14 6215308
REGON: 00064811000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wyborów do Sejmu i Senatu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wyborów do Sejmu i Senatu Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do budynków Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Mickiewicza 2, Nowa 4 , Goldhammera 3 w godz. 800-1500. Dostawy odbędą się na podstawie kierowanych do Dostawcy pisemnych zapotrzebowań, ( nie więcej niż 2 dostawy ) zawierających wskazanie asortymentu wraz z ilością. Zapotrzebowanie przesłane zostanie faksem lub e-mailem Dostawa musi zostać zrealizowana nie później niż w terminie do 3 dni roboczych od daty przekazania pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych, tuszy, tonerów
Dodano: 2016-06-07 - Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2016-03-25 - Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa artykułów papierniczych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
Dodano: 2015-12-23 - Zakup materiałów biurowych dla potrzeb Jednostek Organizacyjnych Urzędu Miasta Tarnowa
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa papieru kserograficznego dla wszystkich jednostek AGH.
Dodano: 2015-12-02 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO - BIUROWYCH, ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
Dodano: 2015-10-13 - Sukcesywna dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem Collegium Medicum).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz asortymentowo - ilościowy) wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych zamawianego papieru do drukarek i kserokopiarek zawiera Załącznik A do SIWZ.
Dodano: 2015-10-02 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i tonerów do realizacji projektu Równi na rynku pracy- YEI dotyczących Gwarancji dla młodzieży współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych objętego Programem Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój.
Dodano: 2015-08-13 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Referendum
Dodano: 2015-07-27