Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych i materiałów papierniczych dla Starostwa Powiatowego w Pile

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2109330, 2109337 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2109330, 2109337, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych i materiałów papierniczych dla Starostwa Powiatowego w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i materiałów papierniczych dla Starostwa Powiatowego w Pile. Orientacyjne ilości zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Załącznik ten składa się z dwóch części - osobno dla każdej części zamówienia. Ponadto podział każdej części zamówienia w tym załączniku wynika z dwóch źródeł finansowania - z budżetu Starostwa Powiatowego w Pile i Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1. Zamawiający rozdziela przedmiot zamówienia na dwie części. 2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia. 3. Opis części zamówienia - według załącznika nr 4 do SIWZ: I część - artykuły biurowe - szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr A1 i załącznik nr A2 II część - materiały papiernicze -szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr B1 i załącznik nr B2 4. Podane w załączniku nr 4 niektóre artykuły biurowe i materiały papiernicze dotyczą konkretnych marek. Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów biurowych i materiałów papierniczych - równoważnych. Równoważne - nie gorszej jakości i spełniające wymagania względem parametrów określonych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie - równoważne, zobowiązany jest wykazać, że oferowane artykuły biurowe i materiały papiernicze spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktu nie spełniającego wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Wykonawca wypełniając załącznik nr 3 do SIWZ zobowiązany jest wpisać w kolumnie w załączniku A1 i A2 - Artykuły biurowe oferowane- markę (nazwę handlową) oferowanego artykułu biurowego a w załączniku B1 i B2 - Materiały papiernicze oferowane - markę (nazwę handlową) oferowanego materiału. 5. Materiały dostarczane będą każdorazowo na podstawie i zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość składania zamówień faksem lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione materiały, nie później niż w okresie 3 dni od dnia otrzymania zamówienia Materiały będą dostarczane transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. 6. Warunki płatności: 14 dni licząc od dnia poprawnie złożonej faktury. 7. Gwarancja - dostarczane materiały winne być objęte gwarancją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy- Prawo zamówień publicznych. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 7 SIWZ, potwierdzą ich spełnianie. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy, w przypadku części pierwszej zamówienia - załącznik nr 3 A1 i A2, w przypadku części drugiej zamówienia - załącznik nr 3 B1 i B2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 3. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy do terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Kserokopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach