Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych.

Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. Piłsudskiego 76
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6559100; 6559133 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2016-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach
    ul. Piłsudskiego 76 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6559100; 6559133, fax. 061 6559101
    REGON: 00052576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OGÓLNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Opis przedmiotu zamówienia: dostawa artykułów biurowych. 2. Przedmiotem zamówienia jest wyłącznie towar fabrycznie nowy. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Dopuszczony towar nie może być produktem regenerowanym, poddanym procesowi ponownego napełniania i wymiany jakichkolwiek elementów. II. OFERTA RÓWNOWAŻNA: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 2. W przypadku trzykrotnej reklamacji danego produktu równoważnego Zamawiający może żądać dostawy produktu rekomendowanego przez producenta urządzenia (produktu oryginalnego) w cenie jednostkowej produktu równoważnego określonej w ofercie Wykonawcy. Taka zmiana asortymentu nie będzie powodowała zmiany umowy lub oferty. 3. W przypadku gdy w wyniku użycia dostarczonych przez Wykonawcę produktów równoważnych (zamienników tuszy, tonerów) wymienionych w ofercie Wykonawcy nastąpi uszkodzenie urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy lub zakupu nowego urządzenia (w przypadku gdy naprawa jest niemożliwa lub przewyższa koszt zakupu nowego urządzenia). Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (e-mailem lub faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. III. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem następujące części: Część I: tusze, tonery, urządzenia. Część II: pozostałe artykuły biurowe. Szczegółowa specyfikacja artykułów biurowych została określona w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach