Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziałów Zamiejscowych w 2016 r.

Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-537 Poznań, ul. Kościelna 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8463819 , fax. 61 8463820
  • Data zamieszczenia: 2016-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
    ul. Kościelna 37 37
    60-537 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8463819, fax. 61 8463820
    REGON: 63976996400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wuppoznan.praca.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziałów Zamiejscowych w 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziałów Zamiejscowych w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile, w 2016 roku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj i liczbę artykułów biurowych określa załącznik nr 6 stanowiący integralną część SIWZ. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 3.1.) artykuły biurowe będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnych zamówień. 3.2.) Wykonawca zapewni załadunek, transport i rozładunek dostarczanego przedmiotu zamówienia. 3.3.) Wykonawca zapewnia: 3.3.1.) przyjmowanie zamówień na artykuły biurowe za pośrednictwem faksu, e-maila - Zamawiający pozostawia u siebie potwierdzenie wysłania zamówienia. 3.3.2.) przyjmowanie zamówień w godz. od 7:30 do godz. 15:30, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 3.3.3.) dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby jednostki, która złożyła zamówienia, w nieprzekraczalnych terminach: 3.3.3.1.) w Poznaniu 1. zamówienie zgłoszone do godz. 10:00 - dostawa do godz. 12:00 dnia następnego, 2. zamówienie zgłoszone po godz. 10:00 - dostawa do godz. 10:00 drugiego dnia, 3.3.3.2.) w oddziałach zamiejscowych w Pile, Lesznie, Kaliszu i Koninie a) zamówienie zgłoszone do godz. 10:00 - dostawa do godz. 10:00 drugiego dnia, b) zamówienie zgłoszone po godz. 10:00 - dostawa do godz. 15:00 drugiego dnia. 3.4.) Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia z terminem przydatności do użytku nie krótszym niż 12 miesięcy. 3.5.) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres min. 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do Zamawiającego. 3.6.) W przypadku reklamacji ilościowej lub jakościowej, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia reklamacji, uzupełnić braki ilościowe jak również wymienić wadliwą partię towaru na wolną od wad. W obu przypadkach reklamacje odbywają się na koszt Wykonawcy. 4. Oferowany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nie może nosić znamion użytkowania oraz musi być pełnowartościowy. Winien być opakowany oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności: znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest, do opisania oferowanych artykułów biurowych, potwierdzających wymagane przez Zamawiającego parametry i to dla każdej z pozycji przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów biurowych wskazane w załączniku nr 6 są ilościami maksymalnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia maksymalnie o 25% wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku nr 6. W przypadku zmniejszenia liczby produktów w poszczególnych asortymentach, zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe nie ulegną zmianie. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia przewidziana jest do budynków Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Kościelnej 37, Wawrzyńca 3, Wawrzyńca 3a i b oraz Oddziałów Zamiejscowych: w Kaliszu, ul. Serbinowska 5, Koninie, ul. Zakładowa 4, Lesznie, ul. Śniadeckich 5 oraz Pile, al. Niepodległości 24. 9. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Pomocy Technicznej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur VAT
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wuppoznan.praca.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach