Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 16
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6477200 , fax. 061 8201709
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
ul. Wilczak 16 16
61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 6477200, fax. 061 8201709
REGON: 00016252400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac projektowych dla budowy układu komunikacyjnego stanowiącego dojazd do Term Maltańskich w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych dla budowy układu komunikacyjnego stanowiącego dojazd do Term Maltańskich w Poznaniu. Przedmiot zamówienia opisany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV: - 74232200-4 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, - 74233000-1 - Różne usługi inżynierskie. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742322004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. I. Na potwierdzenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że wykonał (dotyczy tylko projektów zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie co najmniej 2 projekty budowlano - wykonawcze wielobranżowe wraz z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach (każdy obejmujący min.: projekt drogowy, odwodnienie i projekt oświetlenia) dróg klasy min. Z. II. Na potwierdzenie, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub że przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które wykonywać będą funkcje projektantów, posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 ze zm.) oraz legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w poniższej: 1) Główny projektant (koordynator prac) - specjalność drogowa, Wymagana liczba osób:1 osoba, Min. staż projektowy (licząc lata kalendarzowe łącznie z rokiem uzyskania uprawnień do roku 2009 włącznie): 10 lat, Min. liczba wykonanych projektów w odpowiedniej specjalności: 5; 2) Projektant robót drogowych , Wymagana liczba osób: 1 osoba, Min. staż projektowy (licząc lata kalendarzowe łącznie z rokiem uzyskania uprawnień do roku 2009 włącznie): 5lat, Min. liczba wykonanych projektów w odpowiedniej specjalności:2; 3) Projektant robót drogowych , Wymagana liczba osób: 1 osoba, Min. staż projektowy (licząc lata kalendarzowe łącznie z rokiem uzyskania uprawnień do roku 2009 włącznie): 2 lata, Min. liczba wykonanych projektów w odpowiedniej specjalności:1; 4) Projektant robót kanalizacyjnych, Wymagana liczba osób: 1 osoba, Min. staż projektowy (licząc lata kalendarzowe łącznie z rokiem uzyskania uprawnień do roku 2009 włącznie): 5 lat, Min. liczba wykonanych projektów w odpowiedniej specjalności:2; 5) Projektant robót kanalizacyjnych, Wymagana liczba osób: 1 osoba, Min. staż projektowy (licząc lata kalendarzowe łącznie z rokiem uzyskania uprawnień do roku 2009 włącznie): 2 lata, Min. liczba wykonanych projektów w odpowiedniej specjalności:1; 6) Projektant robót elektrycznych, Wymagana liczba osób: 1 osoba, Min. staż projektowy (licząc lata kalendarzowe łącznie z rokiem uzyskania uprawnień do roku 2009 włącznie): 5 lat, Min. liczba wykonanych projektów w odpowiedniej specjalności:2; 7) Projektant robót elektrycznych, Wymagana liczba osób: 1 osoba, Min. staż projektowy (licząc lata kalendarzowe łącznie z rokiem uzyskania uprawnień do roku 2009 włącznie): 2 lata, Min. liczba wykonanych projektów w odpowiedniej specjalności:1; lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunek określony w punkcie a) spełnia każdy z Wykonawców, - warunek określony w punkcie b) spełnia każdy z Wykonawców, - warunek określony w punkcie c) spełniają łącznie, - warunek określony w punkcie d) spełniają łącznie. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 8.2. SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie załączyli do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie mają załączyć do oferty Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia: - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty: a) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załącza do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej ma obowiązek przedstawić odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. b) w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca załącza do oferty: 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w którym należy wskazać osoby przeznaczone do pełnienia funkcji projektantów (zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w pkt 8.1. lit. c SIWZ) Wykaz należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ (wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia). Wykonawca składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2) wykaz wykonanych (dotyczy tylko projektów zakończonych przez Wykonawcę) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie projektów budowlano-wykonawczych, wielobranżowych wraz z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach (obejmujących min. projekt drogowy, odwodnienie i projekt oświetlenia) dróg klasy min. Z. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej 2 projektów. Wykaz należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ (wykaz wykonanych usług). 3) dokumenty potwierdzające, że prace projektowe wymienione w wykazie (wykaz wykonanych usług) wykonane zostały należycie. 4) kserokopie uprawnień budowlanych do projektowania (dla wskazanych w wykazie projektantów - wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia), wydanych na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 ze zm.). 5) dokumenty stwierdzające, że wskazane w wykazie osoby - projektanci (wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia) mają prawo wykonywania tych funkcji, w związku z wpisaniem ich na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 poz. 42 ze zm.). c) Zamawiający nie żąda dokumentów w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Uwaga: Wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii. Uwaga: dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego rozpatrywane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ul. Torowej i ul. Pokrzywno na odcinku od ul. B. Krzywoustego do ul. Garaszewo w Poznaniu
Dodano: 2012-07-17 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy ul. Sypniewo w Poznaniu
Dodano: 2012-03-08 - Opracowanie dokumentacji dla budowy ul. Kowalewickiej w Poznaniu
Dodano: 2012-01-10 - Projekt budowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Rycerska - Grunwaldzka - Ostroroga
Dodano: 2010-08-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego na budowę ulicy Przelot (jezdnia zachodnia) na odcinku od skarpy do ulicy 5 Stycznia w Poznaniu
Dodano: 2009-04-16