Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4219851 , fax. 012 4219851
- Data zamieszczenia: 2010-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
ul. Św. Anny 12 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4219851, fax. 012 4219851
REGON: 00000127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatury dla potrzeb Zakładu Dermatologii Doświadczalnej i Kosmetologii Wydziału Farmaceutycznego UJ CM w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury dla potrzeb Zakładu Dermatologii Doświadczalnej i Kosmetologii Wydziału Farmaceutycznego UJ CM w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje 4 części, w tym: - część I przedmiotu zamówienia: zestaw wideodermatoskopu w rozdzielczości HD, dla którego parametry techniczne i warunki bezwzględnie wymagane opisuje załącznik nr 2a do SIWZ; - część II przedmiotu zamówienia: dermatoskopy ręczne z rękojeścią bateryjną i diodowym źródłem światła (2 szt), dla których parametry techniczne i warunki bezwzględnie wymagane opisuje załącznik nr 2b do SIWZ; - część III przedmiotu zamówienia: zestaw do oceny wybranych parametrów skóry, dla którego parametry techniczne i warunki bezwzględnie wymagane opisuje załącznik nr 2c do SIWZ; - część IV przedmiotu zamówienia: aparat do diagnozy skóry, dla którego parametry techniczne i warunki bezwzględnie wymagane opisuje załącznik nr 2d do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia (od jednej do czterech). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: W części I przedmiotu zamówienia: 1. Dostawę zestawu wideodermatoskopu w rozdzielczości HD wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2. Instalację i uruchomienie zestawu wideodermatoskopu. 3. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 4. Przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzenia dla 3 pracowników użytkownika, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem. 5. Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości z co najmniej 1 bezpłatnym przeglądem serwisowym w okresie gwarancyjnym. 6. Świadczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przez autoryzowany serwis producenta: a) z czasem reakcji serwisu do 24 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, w dni robocze; b) z czasem naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 7 dni roboczych od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zastępczego elementu wyposażenia na czas naprawy o parametrach nie gorszych, niż element naprawiany; c) trzykrotna naprawa tego samego elementu przedmiotu zamówienia lub sumaryczny czas napraw przekraczający trzy miesiące w okresie gwarancji, kwalifikuje niesprawny element do wymiany przez wykonawcę i na jego koszt. 7. Kartę gwarancyjną zgodną z wymaganiami umowy. 8. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji z 2010 r. i musi posiadać certyfikat CE/ deklarację zgodności CE (dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679, potwierdzające oznakowanie CE). 9. Wraz z ofertą należy dostarczyć szczegółowy opis urządzenia (wg wzoru z załącznika nr 6a do SIWZ) i prospekty producenta, poświadczające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem. W części II przedmiotu zamówienia: 1. Dostawę wraz z transportem 2 szt. dermatoskopów ręcznych z rękojeścią bateryjną i diodowym źródłem światła. 2. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 3. Świadczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przez autoryzowany serwis producenta: a) z czasem reakcji serwisu do 3 dni roboczych od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie; b) z czasem naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 2 tygodni od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zastępczego elementu wyposażenia na czas naprawy o parametrach nie gorszych, niż element naprawiany; c) trzykrotna naprawa tego samego elementu przedmiotu zamówienia lub sumaryczny czas napraw przekraczający trzy miesiące w okresie gwarancji, kwalifikuje niesprawny element do wymiany przez wykonawcę i na jego koszt. 4. Udzielenie minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości. 5. Karty gwarancyjne zgodne z wymaganiami umowy. 6. Oferowane dermatoskopy muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji z 2010 r. i muszą posiadać certyfikat CE/ deklarację zgodności CE (dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679, potwierdzające oznakowanie CE). 7. Wraz z ofertą należy dostarczyć szczegółowy opis urządzenia (wg wzoru z załącznika nr 6b do SIWZ). W części III przedmiotu zamówienia: 1. Dostawę, instalację, uruchomienie zestawu do oceny wybranych parametrów skóry i szkolenie z obsługi urządzenia dla 5 pracowników użytkownika, w terminie uzgodnionym z użytkownikiem. 2. Instrukcję obsługi w języku polskim. 3. Udzielenie minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości. 4. Serwis gwarancyjny świadczony przez autoryzowany serwis producenta, z czasem reakcji serwisu do 3 dni roboczych od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie. 5. Kartę gwarancyjną zgodną z wymaganiami umowy. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji z 2010 r. i musi posiadać certyfikat CE/ deklarację zgodności CE (dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679, potwierdzające oznakowanie CE). 7. Wraz z ofertą należy dostarczyć szczegółowy opis urządzenia (wg wzoru z załącznika nr 6c do SIWZ) i prospekty producenta, poświadczające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem oraz foldery opisujące dane techniczne. W części IV przedmiotu zamówienia: 1. Dostawę, instalację, uruchomienie aparatu do diagnozy skóry oraz szkolenie z obsługi urządzenia dla 3 pracowników użytkownika. 2. Instrukcję obsługi w języku polskim. 3. Udzielenie minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości. 4. Serwis gwarancyjny świadczony przez autoryzowany serwis producenta, z czasem reakcji serwisu do 3 dni roboczych od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie. 5. Kartę gwarancyjną zgodną z wymaganiami umowy. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji z 2010 r. i musi posiadać certyfikat CE/ deklarację zgodności CE (dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679, potwierdzające oznakowanie CE). 7. Wraz z ofertą należy dostarczyć szczegółowy opis urządzenia (wg wzoru z załącznika nr 6d do SIWZ) i prospekty producenta, poświadczające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem oraz foldery opisujące dane techniczne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego dla Bloku Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-07-27 - zakup i dostawa wyposażenia oraz aparatury medycznej wraz z instalacją i uruchomieniem dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie .
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dostawy sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA STOJAKÓW NA KROPLÓWKI
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu medycznego- Aparatu EKG
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa urządzeń medycznych w ramach projektu Przebudowa Pawilonu Nr 4 Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Krakowie oraz wdrożenie programu edukacyjnego w zakresie opieki długoterminowej współfinansowanego ze środków MF EOG 2009-2014 i NMF 2009-2014 w ramach programu PL07 Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno - epidemiologicznych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa i montaż videobronchoskopu wraz z akcesoriami, myjnią- dezynfektorem jednostanowiskową oraz środkami dezynfekcyjnymi dla Szpitala Specjalistycznego im. Jędrzeja Śniadeckiego
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa zestawów do objętościowej pompy infuzyjnej Medima P-2
Dodano: 2016-07-20 - Dostawę i montaż aparatu histeroresektoskopu bipolarnego wraz z pompą histeroskopową, aparatem elektrochirurgicznym mono i bipolarnym, optyką i osprzętem.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa, montaż i uruchomienie kabin audiometrycznych - 2 szt.
Dodano: 2016-07-07