Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 80-254 Gdańsk, Partyzantów
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
- Data zamieszczenia: 2020-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
Partyzantów 74
80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
REGON: 19281776900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 7 sztuk stacji graficznych do cyfrowej obróbki skanów 3D wraz z monitorami. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 7 sztuk stacji graficznych do cyfrowej obróbki skanów 3D wraz z monitorami. Parametry techniczne stacji graficznych i monitorów zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30214000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ do oferty musi dołączyć specyfikację techniczną oferowanych stacji graficznych do cyfrowej obróbki skanów 3D wraz z monitorami. Specyfikacja musi zawierać szczegółowe parametry oferowanego sprzętu. W przypadku złożenia dokumentu sporządzonego w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do złożenia tłumaczenia tego dokumentu na język polski. 2. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 3. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 4. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy. Jeżeli Dostawca określi termin gwarancji poniżej 36- m-cy jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji. 5. Podać w złożonej ofercie termin realizacji zamówienia. Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 50 dni od dnia podpisania umowy. Jeżeli Dostawca określi termin wykonania powyżej 50 dni jego oferta zostanie odrzucona. 6. Podać w złożonej ofercie nazwę producenta, model oraz symbol oferowanego sprzętu. 7. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 8. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ. 9. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Dostawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą sprzętu informatycznego i oprogramowania
Dodano: 2023-05-09 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu: „Cyfrowa Gmina. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia” z podziałem na części.
Dodano: 2022-10-24 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO URZĘDU GMINY SULĘCZYNO W RAMACH PROGRAMU CYFROWA GMINA
Dodano: 2022-09-27 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu: „Cyfrowa Gmina. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia” z podziałem na części.
Dodano: 2022-08-25 - Dostawa 7 sztuk stacji graficznych do cyfrowej obróbki skanów 3D wraz z monitorami
Dodano: 2020-09-03 - dostawa laptopów i komputerów stacjonarnych
Dodano: 2020-08-12 - Dostawa macierzy dyskowej do skanów 3D oraz 7 sztuk stacji graficznych do cyfrowej obróbki skanów 3D wraz z monitorami.
Dodano: 2020-03-12 - Dostawa stacji roboczej z oprogramowaniem do rekonstrukcji danych, w pełni współpracującej z posiadanym przez Wydział Mechaniczny tomografem GE wraz z montażem, uruchomieniem i konfiguracją
Dodano: 2020-01-29 - Dostawa stacji roboczej wraz z monitorami na potrzeby projektu pn ”Efekt mezo-struktury betonu na powstawanie i propagację rys-doświadczenia i dwuskalowy model numeryczny” realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2020-01-20 - Dostawa i instalacja sprzętu na potrzeby systemu miejskiego monitoringu wizyjnego w Gdańsku wraz z rekonfiguracją warstwy sieciowej.
Dodano: 2019-07-26