Przetargi.pl
Remont nawierzchni parkingu przy budynku Sądu Rejonowego w Malborku przy ul. Poczty Gdańskiej 19

Sąd Rejonowy w Malborku ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 647 07 02, , fax. 55 647 07 04
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Malborku
    ul. 17 Marca 3
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 55 647 07 02, , fax. 55 647 07 04
    REGON: 32187900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sądownictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni parkingu przy budynku Sądu Rejonowego w Malborku przy ul. Poczty Gdańskiej 19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie: Rozebranie istniejących częściowych utwardzeń z betonu i betonowych płytek chodnikowych, Wykorytowanie terenu pod nową nawierzchnię, niwelacja i uksztaltowanie terenu, Wyregulowanie wysokości i lokalizacji istniejących studzienek kanalizacyjnych i wpustu ulicznego, Ułożenie warstwy odsączającej gr. 15 cm, Wykonanie podkładu z betonu B-15 gr. 15 cm, Ułożenie betonowej kostki brukowej gr 8,0 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 3,0 cm, (Uwaga: rodzaj i kolor kostki należy uzgodnić z inwestorem w trakcie realizacji), Ułożenie betonowych obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowo-cementowej, Zdemontowanie i ponowne zamontowanie szlabanu i słupków rozgraniczających, Zdemontowanie i zamontowanie w nowym miejscu stojaków na rowery wraz z zadaszeniem, Remont zewnętrznego zejścia do piwnicy wraz z wymianą zadaszenia nad tym zejściem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 7 000,00 PLN 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGK nr: 95 1130 1017 0021 1001 0290 0004 – w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia oraz numer Zadania z dopiskiem „WADIUM”), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.110) 2. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 3. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach