Przetargi.pl
Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego autobusu w wersji co najmniej 19-to osobowej przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim po demontażu kilku siedzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Autobus winien spełniać wszelkie normy i wymogi stawiane przez obowiązujące przepisy prawa, aby mógł pełnić funkcję autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 36-220 Jasienica Rosielna, Jasienica Rosielna 240
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4306033 , fax. 013 4306033
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Jasienica Rosielna 240 240
    36-220 Jasienica Rosielna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4306033, fax. 013 4306033
    REGON: 68615763600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego autobusu w wersji co najmniej 19-to osobowej przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim po demontażu kilku siedzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Autobus winien spełniać wszelkie normy i wymogi stawiane przez obowiązujące przepisy prawa, aby mógł pełnić funkcję autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego autobusu w wersji co najmniej 19-to osobowej przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim po demontażu kilku siedzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Autobus winien spełniać wszelkie normy i wymogi stawiane przez obowiązujące przepisy prawa, aby mógł pełnić funkcję autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Samochód winien być ubezpieczony przez Wykonawcę na okres 1 roku od dnia zawarcia umowy w zakresie OC, AC, NW I Z. Wspólny Słownik Zamówień: (kod wg CPV; 34.12.10.00-1) - autobusy i autokary 2. Wymagane warunki techniczne pojazdu: 2.1. Silnik - pojemność 2461 cm3 136 KM - liczba cylindrów 5 2.2. Napęd: - skrzynia biegów manualna 6-biegowa - tachograf elektroniczny 2.3. Układ hamulcowy: - ABS, ASR, EDS, ESP 2.4. Wózek inwalidzki: - zabudowa do przewodu osoby na wózku. 2.5. Wentylacja: - zamontowanie luku dachowego centralnej części dachu pojazdu, spełniający rolę wyjścia awaryjnego, 2.6. Oświetlenie wnętrza: - dodatkowe oświetlenie - 3 punkty przedziału pasażerskiego, oświetlenie przy stopniu bocznym - wejściowym. 2.7. Ogrzewanie: - zamontowanie niezależnego ogrzewania od pracy silnika z dwupunktowym rozprowadzeniem. 2.8. Klimatyzacja: - Zamontowanie klimatyzacji o mocy nie mniejszej niż 10,5 kW (parownik umieszczony na dachu pojazdu) z prowadzeniem indywidualnym w półkach dla każdego rzędu siedzeń (wylot powietrza wraz z lampką). 2.9. Audio: - zamontowanie autokarowego zestawu audio : radioodtwarzacz CD MP3 z RDS, wzmacniacz, mikrofon, 4 głośniki, 2.10. Nadwozie - zabudowa przedziału pasażerskiego: - przeszklenie przedziału pasażerskiego- szybu panoramiczne przyciemnione pojedyncze wklejane do nadwozia. - elektryczne szyby z przodu, - poduszka powietrzna kierowcy, - izolacja dźwiękowo-termiczna przedziału pasażerskiego, - wyłożenie ścian , sufitu oraz słupków bocznych tapicerką miękką, - wzmocniona podłoga sklejką wodoodporną z zabezpieczeniem antykorozyjnym pokryta wykładziną antypoślizgową, - dwa wybijaki szyb samochodowych, zamontowane na ścianach bocznych + oznaczenie wyjść awaryjnych, - zamontowanie 19 szt. z zintegrowanymi zagłówkami, z regulacja oparcia za pomocą siłownika , fotele w pierwszym rzędzie z 3 pkt. pasami bezpieczeństwa, reszta foteli posiada biodrowe pasy bezpieczeństwa, fotele w ostatnim rzędzie bez regulacji oparć. - 1/3 przegrody za siedzeniem kierowcy, - wieszaki ubraniowe na słupkach bocznych, - poręcz zabezpieczająca znajdująca się przed fotelem zamontowanym przy drzwiach wejściowych, - uchwyt ułatwiający wsiadanie zamontowany przy drzwiach wejściowych, - zasłonki przeciwsłoneczne w oknach, - dodatkowa gaśnica 2 kg., - tapicerowane fotele kierowcy w tapicerce foteli przedziału pasażerskiego, - zamontowanie przesuwu bocznego w podwójnych rzędach do foteli (5 sztuk) - zamontowanie podłokietników od strony wejścia do foteli (10 sztuk) - obniżenie stopnia wejściowego. - lakierowanie pasa nad szybą w kolorze czarnym. 3. Wyposażenie dodatkowe autobusu: - centralny zamek, - lusterko wsteczne - lusterko zewnętrzne elektryczne regulowane i ogrzewane, - ogranicznik prędkości do 100 km/h, - wyłącznik główny akumulatora, - drzwi tylne z szybami - kolor nadwozia zielony morski - komplet kół zimowych 4. Wymagania dodatkowe: 1. Autobus musi posiadać stosowne homologacje 2. Nie dopuszcza się dostawy autobusów wykonanych jako prototypy, serie próbne. 3. Autobus winien spełniać wszelkie normy i wymogi stawiane przez obowiązujące przepisy prawa, aby mógł pełnić funkcje autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawców
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy; a/ spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b/ nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, c/ przedstawią co najmniej jeden autoryzowany przez producenta punkt serwisowy na terenie województwa podkarpackiego 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz ofertą, wymaganych w SIWZ. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy załącznik Nr 2 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Oświadczenie o udzielenie gwarancji, w autoryzowanym punkcie serwisowym na załączniku Nr 4 do niniejszej specyfikacji. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania przed Zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy dla podmiotów występujących wspólnie. 7. Świadectwo homologacji (ewentualnie wyciąg ze świadectwa z homologacji), a w razie wprowadzenia zmian w typie pojazdu, przedmiocie wyposażenia lub części wpływających na zmianę warunków stanowiących podstawę wydania świadectwa homologacji , zmianę posiadanego świadectwa homologacji oraz zaświadczenia o (dodatkowym) badaniu technicznym (jeśli jest wymagane). 8. Zaakceptowany projekt umowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, przedkłada równoważne dokumenty na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz firm, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz.U. z 2006r., Nr 87, pos. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. jasienicarosielna.pl. (Informator, Przetargi-BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach