Przetargi.pl
Dostarczenie posiłków do szkół na terenie gminy Obryte w 2012 roku

Gmina Obryte ogłasza przetarg

  • Adres: 07-215 Obryte, Obryte 185
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7411004 , fax. 029 7411004
  • Data zamieszczenia: 2011-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obryte
    Obryte 185 185
    07-215 Obryte, woj. mazowieckie
    tel. 029 7411004, fax. 029 7411004
    REGON: 55066813700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obryte.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczenie posiłków do szkół na terenie gminy Obryte w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostarczenie gorących posiłków do szkół na terenie gminy Obryte w 2012 roku. 2. Skład posiłków na zmianę: - jeden dzień zupa + pieczywo; - drugi dzień (ziemniaki, ryż lub makaron + sztuka mięsa + surówka); - posiłki dostarczane będą w termosach i pojemnikach termoizolacyjnych - będących w posiadaniu Wykonawcy, zapewniających odpowiednie warunki higieniczno - sanitarne. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wykazu proponowanych posiłków stanowiących przedmiot umowy - jadłospisu z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem. 4. Wraz z dostarczonym posiłkiem Wykonawca dostarcza naczynia jednorazowe i sztućce w ilości zgodnej z ilością porcji dostarczonego posiłku w danym dniu. 5. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914) oraz w przepisach wykonawczych. 6. Miejsca i godziny dostawy posiłków: - Szkoła Podstawowa w Gródku Rządowym godz. 8:15 - 8:30; - Szkoła Podstawowa w Sadykrzu godz. 8:40 - 8:55; - Szkoła Podstawowa w Psarach godz. 9:10 - 9:25; - Szkoła Podstawowa w Zambskach Kościelnych 9:45 - 10:00; - Szkoła Podstawowa w Sokołowie Włościańskim 10:20 - 10:35 7. Zamawiający przewiduje dostarczenie łącznie około 90 posiłków dziennie do w/w szkół. Ilość dostawy posiłków może ulec zmianie, co uzależnione jest od otrzymanych dotacji na ten cel. 8. Dostawy nie będą realizowane przez Wykonawcę w dni wolne od pracy oraz ferie i wakacje szkolne. 9. Przewidywana ilość dni nauki szkolnej - 186 dni. 10. W przypadku braku środków na dożywianie dzieci w trakcie realizacji zamówienia-Zamawiający może rozwiązać umowę z Wykonawcą. 11. Podstawą do wystawienia faktur będą listy dzieci korzystających z dożywiania w danym miesiącu z podaną ilością wydanych posiłków, zatwierdzone przez dyrekcję poszczególnych szkół. 12. Zapłata za dostarczone zamówienie będzie następować w okresach jednomiesięcznych w ciągu 7 dni po złożeniu faktury podpisanej przez Dyrektorów poszczególnych szkół. Faktury wystawiane będą na: Ośrodek Pomocy Społecznej, 07-215 Obryte, oddzielnie na każdą ze szkół. 13. Zamawiający w trosce o terminowe dostarczenie posiłków jak i odpowiednią ich jakość termiczną, żąda aby miejsce wytworzenia posiłków było oddalone nie więcej niż 30 km od siedziby Zamawiającego. 14. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium w powyższym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obryte.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach