Przetargi.pl
Dokończenie rozpoczętej, a niezakończonej inwestycji na roboty budowlane pn.: Uzdrowiskowy Szlak Turystyczno-Rekreacyjny w Jedlinie-Zdroju Etap -III współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa Dolnośląskiego Priorytet VI - Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska -Turystyka i kultura Działanie 6.1 - Turystyka uzdrowiskowa.

Gmina Jedlina-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 58-330 Jedlina-Zdrój, ul. Poznańska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8455215; 8455216; 8855054 , fax. 74 8855269
  • Data zamieszczenia: 2014-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlina-Zdrój
    ul. Poznańska 2 2
    58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8455215; 8455216; 8855054, fax. 74 8855269
    REGON: 89071820200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinazdroj.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie rozpoczętej, a niezakończonej inwestycji na roboty budowlane pn.: Uzdrowiskowy Szlak Turystyczno-Rekreacyjny w Jedlinie-Zdroju Etap -III współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa Dolnośląskiego Priorytet VI - Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska -Turystyka i kultura Działanie 6.1 - Turystyka uzdrowiskowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia dokończenie rozpoczętej, a niezakończonej inwestycji na roboty budowlane pn.: Uzdrowiskowy Szlak Turystyczno-Rekreacyjny w Jedlinie-Zdroju Etap-III współfinansowanego przez Unię Europejską za środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa Dolnośląskiego Priorytet VI - Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska-Turystyka i kultura Działanie 6.1 - Turystyka uzdrowiskowa. 1) Zakres rzeczowy zadania obejmuje: a) Zadanie nr 1 - Rewitalizacja terenu centrum pomiędzy przystankami Uzdrowiskowego Szlaku Turystyczno-Rekreacyjnego w Jedlinie-Zdroju ul. Jana Pawła II i Promenadą Uzdrowiskową, obejmujące wykonanie robót budowlanych polegających na uporządkowaniu przestrzennym terenu Parku Centralnego w zakresie budowy elementów małej architektury, przebudowy nawierzchni, oświetlenia oraz uporządkowania zieleni, b) Zadanie nr 3- Leśne trasy Uzdrowiskowego Szlaku Turystyczno-Rekreacyjnego w Jedlinie-Zdroju, obejmujące wykonanie robót budowlanych polegających, budowy elementów małej architektury, przebudowy nawierzchni, oświetlenia oraz uporządkowania zieleni, wzbogacenie układu wodnego w Parku Północnym. c) Zadanie nr 4 - Miejsca postojowe z dojazdem Uzdrowiskowy Szlak Turystyczno-Rekreacyjny w Jedlinie-Zdroju - przystanek Czarodziejska Góra, obejmujące wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi wewnętrznej łącząca ulicę Sienkiewicza z ulicą Akacjową wraz z miejscami postojowymi przy ulicy Sienkiewicza w Jedlinie-Zdroju. Inwestycja została przerwana na skutek nie wywiązania się dotychczasowego Wykonawcy z przedmiotu umowy. Podczas przeprowadzania inwentaryzacji oraz czynności odbiorowych, szereg prac nie zostało wykonanych. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać wszystkie prace określone w przedmiarach robót, które nie zostały wykonane a stanowią integralną część projektów. Ze względu na szczególny charakter zamówienia związany z tym, iż jest to inwestycja rozpoczęta i niezakończona, zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań określa Dokumentacja Projektowa stanowiąca Załącznik Nr 1, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące Załącznik Nr 2 oraz przedmiary robót stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. UWAGA: Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta -dostawcy lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w nw. wysokościach na: 1)Zadanie Nr 1 - kwota 2.000,00 zł, 2)Zadanie Nr 3 - kwota 700,00 zł, 3)Zadanie Nr 4 - kwota 1500,00 zł, 2.Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w terminie zapewniającym spłynięcie środków na niżej podane konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem, na rachunek bankowy PKO BP S.A. O/Wałbrzych 13 1020 5095 0000 5602 0011 4280. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta Jedlina-Zdrój ul. Poznańska Nr 2, 58-330 Jedlina-Zdrój pok. Nr 4a. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Rozdziale III Część II SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.jedlina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach