Ośrodek Działań Artystycznych "Firlej" ogłasza przetarg
- Adres: 53-504 Wrocław, ul. Grabiszyńska 56
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 7956667 , fax. 0-71 7956667
- Data zamieszczenia: 2009-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Działań Artystycznych "Firlej"
ul. Grabiszyńska 56 56
53-504 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 7956667, fax. 0-71 7956667
REGON: 93083250000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.firlej.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dokończenie przebudowy pomieszczeń kotłowni na potrzeby studia nagrań. Adres: Wrocław; ul. Ruska 46b - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dokończenie robót budowlanych w postaci: rozbiórek i demontaży, wykonania: otworów w ścianach wewnętrznych, ścianek działowych, elementów żelbetowych, sufitów podwieszanych, izolacji, podłoży i posadzek, montażu schodów stalowo-drewnianych i balustrad, wymiany stolarki drzwiowej, montażu stolarki okiennej i drzwiowej, okładzin ściennych, malowania ścian i sufitów, wymiany instalacji wodnej, wykonania instalacji wodno-kanalizacyjnej, montażu ceramiki sanitarnej i armatury, wykonania wentylacji, wykonania instalacji elektrycznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II Wykonawcy dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności budowlanej, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) wymagane jest, by osoba ta była członkami właściwej izby samorządu zawodowego; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 2 zamówienia obejmujące roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowych lub modernizacyjnych o wartości zamówienia min. 50 tys. zł brutto. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez inwestorów tych robót, potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności. Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków: ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Formularz oferty - podpisane na każdej stronie 2. Oświadczanie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług oraz wymóg załączenia dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie Wykonawcy zobowiązani są przedstawić pisemny wykaz - co najmniej 2 wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług dotyczących badania sprawozdań finansowych jednostek sektora finansów publicznych zbliżonych co do zakresu przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Przez wykonanie zamówienia należy rozumieć jego ostateczny odbiór. W wykazie należy wpisać zamówienia, których odbiór ostateczny miał miejsce w wyżej wym. latach. Datę wykonania zamówienia należy określić jako miesiąc i rok. Przez określenie zbliżonych należy rozumieć (mający podobne cechy, właściwości; niewiele się różniący, podobny); Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca dostarczy również dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy OC przez cały okres wykonywania robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.firlej.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27