Przetargi.pl
Dokończenie II etapu stanu surowego otwartego budynku Komendy Powiatowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Płońsku na działce nr 194/7 przy ul. Sienkiewicza, zawartego w osiach: X2 - X12 i Y23 - Y 37

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Rutkowskiego 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6623244 , fax. 023 6622716
  • Data zamieszczenia: 2014-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku
    ul. Rutkowskiego 16 16
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6623244, fax. 023 6622716
    REGON: 13038241700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie II etapu stanu surowego otwartego budynku Komendy Powiatowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Płońsku na działce nr 194/7 przy ul. Sienkiewicza, zawartego w osiach: X2 - X12 i Y23 - Y 37
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1). Przedmiotem zamówienia jest dokończenie II etapu stanu surowego otwartego budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Płońsku na działce nr 194/7 przy ul. Sienkiewicza, zawartego w osiach X2 - X12i Y23 - Y37. 2). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. niżej wymienione czynności i roboty:a) dokończenie konstrukcji żelbetowej schodów zewnętrznych ( balustrada w postaci ściany żelbetowej); b) dokończenie ścian konstrukcyjnych piętra z bloczków z betonu komórkowego odmiany 600 na zaprawie cementowo-wapiennej marki 3,0 MPa; c) wykonanie nadproży okiennych i drzwiowych z prefabrykowanych żelbetowych belek typu L19 z wypełnieniem betonem drobnoziarnistym B25 lub jako żelbetowe, wylewane na budowie betonu B25 zbrojone stalą AIII i A-0; d) wykonanie konstrukcji żelbetowej podciągów oraz słupów w osiach: X2 - X12 i Y23 - Y 37 do poziomu dachu; e) wykonanie stropu gęstożebrowego typu MUROTERM o grubości 24 cmi wysokości belek strunobetonowych 14 i 17 cm. Osiowy rozstaw belek 60 cm. Elementy uzupełniające stropów (wieńce i wylewki stropowe) wykonać jako wylewane na budowie z betonu B25 zbrojone stalą AIII i A0. Strop wykonać wg projektu w osiach X2 - X12 i Y23 - Y 37; f) wykonanie ścian konstrukcyjnych stropodachu z bloczków z betonu komórkowego odmiany 600 na zaprawie cementowo-wapiennej marki 3,0 MPa wg projektu w osiach X2 - X12 i Y25 - Y 36; g) wykonanie izolacji cieplnej ze styropianu ściany w części stropodachowej od strony sali sportowej w osi X6; h) wykonanie kanałów wentylacyjnych z pustaków systemowych w części stropodachowej w osiach X2 - X12 i Y25 - Y 36; i) wykonanie obmurowania kanałów wentylacyjnych z cegły pełnej gr 12cm w części stropodachowej; j) wykonanie obmurowania kanałów wentylacyjnych z cegły klinkierowej ponad dachem z wykonaniem czapek kominowych i zabezpieczeniem ich papą termozgrzewalną, obsadzenie kratek wentylacyjnych; k) wykonanie konstrukcji stalowej przykrycia sali sportowej wg dokumentacji wykonanie konstrukcji więźby dachowej z krawędziaków wg dokumentacji w osiach X6 - X12 i Y25 - Y 36; l) wykonanie pokrycia dachu z blachy płaskiej na rąbek stojący z blachy Alucynk gr.0,7 mm w osiach X2 - X12 i Y25 - Y 36 w kolorze grafitowym; m) wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących i zabezpieczających koniecznych do wykonania zadania, a wynikających z umownego zakresu zamówienia; n) dokumentację powykonawczą budowy; o) zabezpieczenie dojść do budynku na czas realizacji robót; p) zabezpieczenie placu budowy i jego oznakowanie; r) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia na czas budowy; s) poniesienia innych niezbędnych opłat wynikających z realizacją przedmiotu zamówienia. t) ubezpieczenie budowy, robót i mienia na placu budowy; u) poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody; 3). Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej lub w przedmiarze robót występują nazwy firmowe urządzeń, materiałów lub nazwy producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów i rozwiązań równoważnych do opisanych (o parametrach nie gorszych niż wskazane) - art.30 ust.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 4). Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową i dokonać wizji lokalnej istniejącego stanu budowy i przyległego terenu, który ma być objęty przedmiotem zamówienia i zebrania na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszelkich informacji mogących okazać się za niezbędne dla prawidłowego wykonania przewidywanych robót zgodnie ze sztuką budowlaną, przygotowania oferty i podpisania umowy. 5). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, uzgodnieniami i warunkami jednostek branżowych zawartymi w dokumentacji projektowej, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, zawartą z zamawiającym umową, uzgodnieniami z zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 6). Ilekroć w dokumentacji projektowej, zostały wskazane znaki towarowe (marki), patenty lub pochodzenie (producent) urządzeń i materiałów, zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń i materiałów równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, które:a) gwarantują wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją projektową, b) posiadają wymagane przez polskie prawo budowlane atesty i aprobaty, c) zapewniają wbudowanie, zamontowanie - urządzeń i materiałów o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od zaprojektowanych pierwotnie, a wynikające z tego wszelkie zmiany dokumentacji projektowej, czy pozwoleń, wykonawca dokona na koszt własny. 7). Szczegółowy zakres robót zawarty został w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SIWZ. Do SIWZ został załączony również przedmiar robót - załącznik nr 12 do SIWZ, który należy traktować jako dokument pomocniczy, ułatwiający przygotowanie oferty cenowej. 8). W każdym przypadku, gdzie w SIWZ przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (nazw handlowych), Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada takie same lub lepsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym urządzenia i materiały) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiarze robót, projekcie budowlanym oraz STWiORB. Wykonawca spełnia ten obowiązek przez przedstawienie Zamawiającemu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego poprzez przedstawienie zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Rozwiązania równoważne nie mogą kolidować z dalszymi pracami prowadzonymi przez Zamawiającego. 9). Do oferty równoważnej należy dołączyć karty katalogowe lub specyfikacje techniczne charakteryzujące parametry oferowanych materiałów zamiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1). Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości:6 820,00 zł (słownie: sześć tysięcy osiemset dwadzieścia złotych 00/100 groszy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppspplonsk.binp.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach