Przetargi.pl
Dokończenie budowy sieci wodociągowej oraz zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej w miejscowości Pełczyce a także zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w miejscowości Tyniec Mały, w podziale na dwa zadania.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie budowy sieci wodociągowej oraz zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej w miejscowości Pełczyce a także zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w miejscowości Tyniec Mały, w podziale na dwa zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja p/n /Dokończenie budowy sieci wodociągowej oraz zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej w miejscowości Pełczyce a także zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w miejscowości Tyniec Mały, w podziale na dwa zadania./ Zamawiający dokonał podziału zamówienia do realizacji na 2 zadania (2 części). Zadanie nr 1 (część 1): /Dokończenie budowy sieci wodociągowej oraz zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej w miejscowości Pełczyce/ Zadanie polega na wykonaniu 3 etapu budowy sieci wodociągowej w Pełczycach - należy wybudować sieć wodociągową PEHD SDR 17 PN10 fi 160, zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną na dz. 118/9, 120/1, 120/10 o dł. ok. 440 m, na która składa się: 1) Projekt budowlany / Budowa wodociągu w m. Pełczyce gm. Kobierzyce/ 2) STWiOR Ponadto w formule /zaprojektuj i wybuduj/ należy wykonać na dz. nr.: a) 25/30 - ok. 180 m sieci wodociągowej, b) 118/38 - ok. 150 m sieci wodociągowej, c) 118/24 - ok. 80 m sieci wodociągowej, d) 120/17 - ok. 125 m sieci wodociągowej (wraz z przepięciem przyłącza W40 do nowoprojektowanej sieci wodociągowej). Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, oprócz opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym poglądowo szkicu trasy sieci wodociagowej (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 11 do SIWZ). Przedmiot zadania przewidziany do realizacji w systemie /zaprojektuj i wybuduj/ składa się z dwóch części: - opracowania dokumentacji projektowo-technicznej budowy sieci wodociągowej zgodnie z załączonym szkicem poglądowym oraz Programem Funkcjonalno-Użytkowym, niezbędnej do uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę wraz z jego uzyskaniem, - wykonania zgodnie z w/w dokumentacją budowy sieci wodociagowej w miejscowości Pełczyce. Wymagania do dokumentacji Dokumentacja, na podstawie której będzie realizowana budowa winna składać się następujących opracowań i projektów: - projekt budowlany - 4 egz., - projekt wykonawczy - 4 egz., - STWiOR - 4 egz., - wycena kosztorysowa robót i przedmiar robót - 1 egz., - tymczasowy projekt organizacji ruchu zastępczego - 2 egz., - dokumentacja geotechniczna - 2 egz., - informacja o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia - 1 egz., - wszelkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia - 4 egz., - wypisy z rejestru gruntów - 4 egz., - ostateczne pozwolenie na budowę a także: Wykonawca powinien zaprojektować i wykonać usunięcie wszystkich kolizji z infrastrukturą techniczną. Wykonawca powinien uzyskać w imieniu Zamawiającego wszystkie niezbędne pozwolenia i uzgodnienia oraz ostateczne pozwolenie na budowę. Koszt wszelkich uzgodnień ponosi Wykonawca. Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi o dziennik budowy. Wykonawca winien wykonać dokumentację powykonawczą - 3 egzemplarze. Wykonawca w imieniu Zamawiającego powinien złożyć do PINB we Wrocławiu zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych oraz uzyskać potwierdzenie o nie zgłoszeniu sprzeciwu lub pozwolenie na użytkowanie - jeśli będzie wymagane. Cała kompletna dokumentacja powinna być wykonana w wersji drukowanej oraz elektronicznej (Word, Excel, pdf) na nośniku elektronicznym. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. /w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego./ Do Wykonawcy należy pełnienie nadzoru autorskiego. Inne informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych ( do zrealizowania przez Wykonawcę ) Uzyskanie materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia a w szczególności: 1) wypisy z ewidencji gruntów i MPZP, 2) uzgodnienia, zgody, pozwolenia, warunki techniczne przyłączania, projektowanych obiektów niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę i realizacji robót leżą po stronie Wykonawcy. Niezbędne uzgodnienia wykonuje Wykonawca na swój koszt. Dokumentację przed rozpoczęciem robót należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w formie pisemnej i elektronicznej. UWAGA: Koncepcję projektu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ramach realizacji zadania wykona odbudowę nawierzchni do stanu istniejącego. Zadanie nr 2 (część 2): /zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w miejscowości Tyniec Mały/ Zadanie polega na zaprojektowaniu i wybudowaniu sieci wodociągowej PEHD SDR 17 PN10 o dł. ok. 195 m na dz. 446/7 i kanalizacji sanitarnej PCV fi 200 wraz z odgałęzieniami o dł. ok. 220 m w miejscowości Tyniec Mały dz. nr 446/7. Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, oprócz opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym poglądowo szkicu trasy sieci wodociagowej i kanalizacji sanitarnej (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 12 do SIWZ). Przedmiot zadania przewidziany do realizacji w systemie /zaprojektuj i wybuduj/ składa się z dwóch części: - opracowania dokumentacji projektowo-technicznej budowy sieci wodociągowej/ kanalizacji sanitarnej zgodnie z załączonym szkicem poglądowym oraz Programem Funkcjonalno-Użytkowym, niezbędnej do uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę wraz z jego uzyskaniem, - wykonania zgodnie z w/w dokumentacją budowy sieci wodociagowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tyniec Mały. Wymagania do dokumentacji Dokumentacja, na podstawie której będzie realizowana budowa winna składać się następujących opracowań i projektów: - projekt budowlany - 4 egz., - projekt wykonawczy - 4 egz., - STWiOR - 4 egz., - wycena kosztorysowa robót i przedmiar robót - 1 egz., - tymczasowy projekt organizacji ruchu zastępczego - 2 egz., - dokumentacja geotechniczna - 2 egz., - informacja o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia - 1 egz., - wszelkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia - 4 egz., - wypisy z rejestru gruntów - 4 egz., - ostateczne pozwolenie na budowę a także: Wykonawca powinien zaprojektować i wykonać usunięcie wszystkich kolizji z infrastrukturą techniczną. Wykonawca powinien uzyskać w imieniu Zamawiającego wszystkie niezbędne pozwolenia i uzgodnienia oraz ostateczne pozwolenie na budowę. Koszt wszelkich uzgodnień ponosi Wykonawca. Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi o dziennik budowy. Wykonawca winien wykonać dokumentację powykonawczą - 3 egzemplarze. Wykonawca w imieniu Zamawiającego powinien złożyć do PINB we Wrocławiu zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych oraz uzyskać potwierdzenie o nie zgłoszeniu sprzeciwu lub pozwolenie na użytkowanie - jeśli będzie wymagane. Cała kompletna dokumentacja powinna być wykonana w wersji drukowanej oraz elektronicznej (Word, Excel, pdf) na nośniku elektronicznym. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. /w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego./ Do Wykonawcy należy pełnienie nadzoru autorskiego. Inne informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych ( do zrealizowania przez Wykonawcę ) Uzyskanie materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia a w szczególności: 1) wypisy z ewidencji gruntów i MPZP, 2) uzgodnienia, zgody, pozwolenia, warunki techniczne przyłączania, projektowanych obiektów niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę i realizacji robót leżą po stronie Wykonawcy. Niezbędne uzgodnienia wykonuje Wykonawca na swój koszt. Dokumentację przed rozpoczęciem robót należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w formie pisemnej i elektronicznej. UWAGA: Koncepcję projektu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ramach realizacji zadania wykona odbudowę nawierzchni do stanu istniejącego. Do Wykonawcy należy ponadto w zakresie każdego zadania: 1) Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z mapami geodezyjnymi powykonawczymi potwierdzonymi w Zasobie Geodezyjnym - 3 kpl. 2) Wykonawca zapewnia stałą, pełną obsługę geodezyjną, w szczególności: - wytyczenie projektowanych elementów w terenie - kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych) - w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów - pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej; 3) Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach, w tym także wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu zastępczego - w przypadku konieczności jego sporządzenia, uzyskanie zezwoleń na zajęcia pasa dróg publicznych, 4) Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, wykonania dokumentacji projektowo-technicznej, jak również inne koszty towarzyszące tj. np: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej (w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie; kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych); w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów; pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej), koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg, zagęszczenia gruntu, zajęcia pasa dróg publicznych (nie dotyczy ew. zajęcia pasa na potrzeby umieszczenia urządzeń obcych - po stronie Zamawiającego), koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu zastępczego, kamerowania w przypadku kanalizacji sanitarnej, ostatecznego pozwolenia na budowę itd. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy: z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i służbami przedsiębiorstwa wodociągowo - kanalizacyjnego, w szczególności w zakresie spełnienia wymagań służb eksploatujących sieć, 6) Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia na bieżąco badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, 7) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach rolnych. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 2-tygodniowym wyprzedzeniem a po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym zadania Wykonawca zobowiązuje się uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzonymi robotami, 8) Wykonywane prace należy skoordynować z pracami polowymi na gruntach rolnych w obrębie planowanej inwestycji, 9) Wykonawca zobowiązuje się przed rozpoczęciem robót do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym, 10) Zamawiający informuje, że wywóz urobku przy robotach ziemnych będzie miał miejsce na teren wyrobiska w miejscowości Tyniec n/ Ślęzą na podstawie kart odpadów ( wydanych w Urzędzie Gminy Kobierzyce ). Składowanie ziemi i gruzu jest nieodpłatne. Wykonawca zapewni własny transport na miejsce przeznaczenia oraz sprzęt do formowania gromadzonego gruntu i poniesie koszty z tym związane, 11) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca na swój koszt uzyska opinię sanitarną wydaną przez Powiatowowego Inspektora Sanitarnego w zakresie wyrażonej zgody na zastosowanie użytych materiałów do wykonania wodociągu, 12) Po wykonaniu zadania (dot. wodociągu) przed włączeniem do sieci, Wykonawca na swój koszt dokona badania wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną i przedłoży Zamawiającemu ocenę jakości wody na podstawie sprawozdania z badania wody, 13) Wykonawca na swój koszt przedstawi badanie zagęszczenia gruntu a także badanie wydajności hydrantów przeprowadzone przez uprawnioną osobę (odpowiednio pobór próbek oraz wydajności przy obecności Inspektora Nadzoru), 14) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację odbiorową w 2 egz., w tym 1 oryginał. Na dokumentację odbiorową składa się: a) dziennik budowy, b) decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) opinia sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na zastosowane materiały, f) ocena jakości wody na podstawie sprawozdań z laboratoryjnych badań wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym wykonane przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną (pobór wody przez pracownika stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy obecności w miarę możliwości Inspektora Nadzoru). protokół z przeprowadzonej próby ciśnieniowej szczelności sieci wodociągowej, g) deklaracje zgodnosci, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, h) protokół właczeniowy do sieci podpisany przez przedsiębiorstwo wod.-kan. (obecnie P.R.I.M. Exprim Sp. z o. o.), i) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, j) oświadczenia właścicieli działek o uporządkowaniu terenu po robotach, k) wydruki zgrzewów (fakultatywne). Nadzór archeologiczny leży po stronie Zamawiającego. Wszystkie wykonane roboty oraz materiały muszą odpowiadać wymaganiom PN-EN, posiadać wymagane atesty i dopuszczenia oraz muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Jeżeli w niniejszej SIWZ, dokumentacji projektowo-technicznej, pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w dokumentacji projektowej. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Gdy wystarczajace będą parametry, Zamawiający nie będzie wymagał obliczeń. Wykonawcy składający ofertę w przetargu wycenią osobno budowę sieci wodociągowej i/lub budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami. Na etapie realizacji, faktury VAT oraz protokoły odbioru powinny rozgraniczać te dwa zagadnienia. Wykonawca wystawiając faktury VAT uwzględni okoliczność, że Zamawiający przeznaczy na finansowanie realizacji przedmiotu zamówienia nie więcej niż: w roku 2013 - zad. 1 - 70.000,00 zł brutto, zad. 2 - 110.000,00 zł brutto, a reszta w 2014 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium (przy składaniu ofert) - w kwocie: zad. 1 - 3.800,00 zł, zad. 2 - 3.900,00 zł na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację -- nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną /za zgodność/ kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/ Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 5. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy jeżeli było wymagane. 7. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach