Przetargi.pl
Dokończenie budowy chodnika realizowanego w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 336 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Brzezinka Średzka”

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 735 92 28 , fax. 71 733 64 00
  • Data zamieszczenia: 2019-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 71 735 92 28, fax. 71 733 64 00
    REGON: 93193504600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie budowy chodnika realizowanego w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 336 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Brzezinka Średzka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dokończenie budowy chodnika realizowanego w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 336 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Brzezinka Średzka” W ramach przedmiotowego opracowania przewidziano: - nacięcie na pełną głębokość warstw bitumicznych w celu wyrównania krawędzi jezdni; - ułożenie krawężników betonowych 15/30/100cm, na ławie betonowej z betonu C12/15 gr.15cm, z oporem (światło 14cm); - ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej typu Holland gr.8cm (układanej poprzecznie do krawężnika) na ławie betonowej(C12/15) gr.22cm; - ułożenie na wjazdach od strony posesji krawężników betonowych 15/30/100cm zaniżonych na ławie betonowej z betonu C12/15 gr.10cm z oporem; - ułożenie obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem; - wykonanie wpustów drogowych betonowych D500mm z osadnikiem (h=1,0m) oraz rusztem żeliwnym klasy D400 w miejscach zaniże-nia niwelety drogi (lokalizacja wg planu sytuacyjnego); - regulacja oraz korekta skarp (schodkowanie skarpy h=25cm, ze spadkiem na zewnątrz, uzupełnienie gruntem nasypowym) - umocnienie skarp i dna rowu na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez: ułożenie mat przeciwerozyjnych, kokosowych (700g/m2, 20kN/m/9,3kN/m) na obu skarpach rowu, zakotwionych w skarpach prętami 8mm/250mm wraz z humusowaniem (gr.5cm) i obsianiem mieszankami traw; umocnienie dna rowu płytkami betonowymi 50x50x7cm, układanymi na podsypce piaskowej gr.5cm; umocnienie skarp rowu w miejscu wylotów przykanalików płytami betonowymi ażurowymi 90x60x10cm, układanymi na podsypce piaskowej gr.10cm.; - czyszczenie istniejących przepustów pod zjazdami na posesje i przyległe grunty rolne; - wykonanie nawierzchni chodnika oraz zjazdów na posesje i tereny rolne: - ułożenie warstwy odcinającej z piasku grubości 10cm; - wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5mm, (grubości 10cm na chodniku, 20cm na wjazdach na posesje); - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce z miału kamiennego gr.4cm; kolor szary na chodniku, kolor ciemnoszary na wjazdach; - frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej nawierzchni DW336 na szerokości 0,50m i głębokość 5cm wzdłuż odcinka robót z ponownym ułożeniem warstwy ścieralnej (AC11S gr.5cm) - zakres i konieczność wykonania frezowania do ustalenia na bieżąco z inspektorem robót w trakcie trwania budowy; - zabezpieczenie od góry szczeliny między ściekiem a istniejącą nawierzchnią grysami i emulsją; - ustawienie barierek ochronnych w miejscach o znacznym zagłębieniu rowu Inwentaryzacja budowy po wykonanych robotach w poprzednim etapie inwestycji: - Na całej długości wykonano wycinkę drzew kolidujących z inwestycją, - na części zadania wykonano roboty ziemne tj. usunięcie humusu, korytowanie, rozpoczęto prace odtworzenia rowu przydrożnego (do usunięcia powstały odkład po robotach rozpoczętych w poprzednim etapie inwestycji), - na części zadania wykonano nasypy – stan zaawansowania ok. 30%, - wykonano cięcie piłą krawędzi istniejącej nawierzchni bitumicznej na długości 497 m (wykonane cięcie wymaga korekty). UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy, kosztorysu uproszczonego na roboty budowlane. 2. Wykonanie robót budowlanych. 1. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (przez którą w niniejszym postępowaniu należy rozumieć projekt budowlany - uproszczony), specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego. 2. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 3. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach estetyczno - techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających spełnianie wymaganych minimów przez te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". 5. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 6. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 7. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : a) Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późniejszymi zmianami,) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i zamierzonemu zastosowaniu co oznacza, że jego właściwości użytkowe umożliwiają prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. ust. 1 Wyrób budowlany objęty normą zharmonizowaną lub zgodny z wydaną dla niego europejską ocena techniczną, może być wprowadzony do obrotu wyłącznie zgodnie z rozporządzeniem Nr 305/2011. Wzór oznakowania CE określa załącznik II do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r ustanawiającego wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzenia produktów do obrotu i uchylające rozporządzenie EWG nr 339/93 (Dz. Urz. UE L218 z 13.08.2008 str. 30 ). b) Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zmianami) 8. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza : a) certyfikaty zgodności wykonania z normami, b) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, c) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich dostarczonych, zamontowanych urządzeń, d) protokoły z badania materiałów i urządzeń, e) zmiany w projekcie budowlanym i rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania wraz z uzyskanymi decyzjami odpowiednich organów f) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji,. 9. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 3. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót: - poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień kierownika budowy, - poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB b. organizowanie i zagospodarowanie miejsca wykonywanych prac c. obsługa geodezyjna budowy, d. zabezpieczenie placu budowy z zakresie BHP i ppoż. e. zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. ( Dz. U. z 2018 poz. 992 z późniejszymi zmianami ), f. zapewnienie ochrony znajdującego się na placu budowy mienia oraz warunków bezpieczeństwa, g. przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej łącznie z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną. h. po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy uporządkowanie terenu budowy oraz przekazanie Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 12 000,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1) 2) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach