Sąd Rejonowy ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Poniatowskiego 31
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5762801 , fax. 082 5763305
- Data zamieszczenia: 2011-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
ul. Poniatowskiego 31 31
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 082 5762801, fax. 082 5763305
REGON: 00032302200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dodatkowe usługi biurowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dodatkowe usługi biurowe wykonywane na potrzeby Sądu Rejonowego w Krasnymstawie w ramach następujących zadań - części zamówienia: Zadanie Nr 1 - I Wydział Cywilny - 668 godzin: wprowadzanie danych dotyczących spraw cywilnych do systemu informatycznego SAWA, rozpisywanie spraw wpływających do wydziału na rozprawy i posiedzenia oraz sporządzanie wokand przy wykorzystaniu systemu informatycznego, sporządzanie spisów akt spraw zakończonych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, zszywanie dokumentów w aktach spraw. Zadanie nr 2 - II Wydział Karny -1016 godzin: wprowadzanie danych dotyczących spraw karnych do systemu informatycznego SAWA, rozpisywanie spraw wpływających do wydziału na rozprawy i posiedzenia oraz sporządzanie wokand przy wykorzystaniu systemu informatycznego,kierowanie wystąpień do osób i instytucji o informacje niezbędne do rozpoznawania spraw karnych, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające do danej sprawy, nie stanowiące wniosków procesowych, podejmowanie czynności w zakresie wykonywania orzeczeń w sprawach karnych, sporządzanie spisów akt spraw zakończonych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, zszywanie dokumentów w aktach spraw Zadanie Nr 3 - II Wydział Karny - 508 godzin: wprowadzanie danych dotyczących spraw karnych do systemu informatycznego SAWA, rozpisywanie spraw wpływających do wydziału na rozprawy i posiedzenia oraz sporządzanie wokand przy wykorzystaniu systemu informatycznego,sporządzanie spisów akt spraw zakończonych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, zszywanie dokumentów w aktach spraw. Zadanie Nr 4 - I Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej - 508 godzin: wprowadzanie danych dotyczących spraw prowadzonych przez Zespół do systemu informatycznego KURATOR podkładaniu korespondencji do teczek dozorów; sporządzanie spisów akt spraw zakończonych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, zszywanie dokumentów w aktach spraw Zadanie Nr 5 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych -1016 godzin: ykonywanie wszelkich czynności biurowych związanych z prowadzeniem ksiąg wieczystych w systemie informatycznym, w tym przygotowywanie projektów wpisów w systemie NKW, drukowanie i poświadczanie zawiadomień, podkładanie zwrotnych poświadczeń odbioru w księgach wieczystych, podszywanie akt ksiąg wieczystych Zadanie Nr 6 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych - 1016 godzin: wykonywanie wszelkich czynności biurowych związanych z prowadzeniem ksiąg wieczystych w systemie informatycznym, drukowanie i poświadczanie zawiadomień, podkładanie zwrotnych poświadczeń odbioru w księgach wieczystych, zszywanie dokumentów w aktach ksiąg wieczystych. Zadanie Nr 7 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych - 1016 godzin: wykonywanie wszelkich czynności biurowych związanych z prowadzeniem ksiąg wieczystych w systemie informatycznym, drukowanie i poświadczanie zawiadomień, podkładanie zwrotnych poświadczeń odbioru w księgach wieczystych, zszywanie dokumentów w aktach ksiąg wieczystych, przygotowywanie ksiąg wieczystych do migracji, wykonywanie czynności systemowych związanych z migracją ksiąg wieczystych. Wyżej wymienione czynności wykonywane będą od dnia 01 lipca 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. we wszystkie dni robocze, w czasie urzędowania Zamawiającego tj. pomiędzy godzina 7.30 a 15.30. W celu prawidłowego wykonywania czynności Zamawiający udostępni wykonującym poszczególne zadania stanowiące przedmiot zamówienia, nieodpłatnie, w swojej siedzibie, odpowiednio wyposażone stanowiska. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie nie więcej niż 5 588 godzin. Na każde z w/w zadań przypada więc po 1016 godzin, z wyjątkiem zadanie Nr 3 i 4, na które przypada po 508 godzin i zadania Nr 1, na które przypada 668 godzin. Dla zadań, na które przypada po 1016 godzin -zadanie nr 2, 5, 6 i 7 - miesięczny rozkład godzin przedstawia się następująco: w miesiącu lipcu 168 godzin, w sierpniu 176 godzin, we wrześniu 176 godzin, w październiku 168 godzin, w listopadzie 160 godzin i w grudniu 168 godzin. Dla zadań, na które przypada po 508 godzin - zadanie nr 3 i 4 - miesięczny rozkład godzin przedstawia się następująco: w miesiącu lipcu 84 godziny, w sierpniu 88 godzin, we wrześniu 88 godzin, w październiku 84 godziny, w listopadzie 80 godzin i w grudniu 84 godziny. Dla zadania, na które przypada 668 godzin - zadanie Nr 1 - miesięczny rozkład godzin przedstawia się następująco: w miesiącu lipcu 105 godzin, w sierpniu 132 godziny, we wrześniu 110 godzin, w październiku 105 godzin, w listopadzie 100 godzin i w grudniu 116 godzin. W przypadku tego zadania liczba godzin przypadająca na poszczególne miesiące może ulęgać zmianie z zastrzeżeniem, że łączna ilość tych godzin nie może przekroczyć 668 godzin. Wykonawcy zobowiązani będą do świadczenia usług z wyznaczonych przez Zamawiającego pomieszczeniach w budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie przy ul. Poniatowskiego 31, z uwagi na fakt, iż wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia wymaga dostępu systemu informatycznego SAWA, KURATOR lub systemu NKW. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług sporządzenia spisów akt
Dodano: 2015-08-06 - Świadczenie pomocniczych usług biurowych
Dodano: 2015-07-14 - Świadczenie pomocniczych usług biurowych
Dodano: 2015-05-05 - Świadczenie pomocniczych usług biurowych
Dodano: 2014-12-10 - Świadczenie pomocniczych usług biurowych
Dodano: 2014-06-02 - Świadczenie pomocniczych usług biurowych
Dodano: 2014-03-06 - Dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2012-03-12 - Dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2012-02-16 - Pomocnicze usługi biurowe
Dodano: 2012-02-15 - Pomocnicze usługi biurowe
Dodano: 2012-01-16