Przetargi.pl
Dodatkowe usługi biurowe

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Poniatowskiego 31
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5762801 , fax. 082 5763305
  • Data zamieszczenia: 2011-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Poniatowskiego 31 31
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5762801, fax. 082 5763305
    REGON: 00032302200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dodatkowe usługi biurowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dodatkowe usługi biurowe wykonywane na potrzeby Sądu Rejonowego w Krasnymstawie w ramach następujących zadań -części - zamówienia: Zadanie Nr 1 - I Wydział Cywilny - 668 godzin: - wprowadzanie danych dotyczących spraw cywilnych do systemu informatycznego SAWA, - rozpisywanie spraw wpływających do wydziału na rozprawy i posiedzenia oraz sporządzanie wokand przy wykorzystaniu systemu informatycznego, - sporządzanie spisów akt spraw zakończonych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, - zszywanie dokumentów w aktach spraw Zadanie nr 2 - II Wydział Karny -1016 godzin: - wprowadzanie danych dotyczących spraw cywilnych do systemu informatycznego SAWA, - rozpisywanie spraw wpływających do wydziału na rozprawy i posiedzenia oraz sporządzanie wokand przy wykorzystaniu systemu informatycznego, - sporządzanie spisów akt spraw zakończonych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, - zszywanie dokumentów w aktach spraw Zadanie Nr 3 - II Wydział Karny -508 godzin: - wprowadzanie danych dotyczących spraw cywilnych do systemu informatycznego SAWA, - rozpisywanie spraw wpływających do wydziału na rozprawy i posiedzenia oraz sporządzanie wokand przy wykorzystaniu systemu informatycznego, - sporządzanie spisów akt spraw zakończonych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, - zszywanie dokumentów w aktach spraw Zadanie Nr 4 - I Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej -508 godzin: - wprowadzanie danych dotyczących spraw prowadzonych przez Zespół do systemu informatycznego KURATOR, - podkładaniu korespondencji do teczek dozorów; - sporządzanie spisów akt spraw zakończonych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, - zszywanie dokumentów w aktach spraw Zadanie Nr 5 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych -1016 godzin: - wykonywanie wszelkich czynności biurowych związanych z prowadzeniem ksiąg wieczystych w systemie informatycznym; - drukowanie i poświadczanie zawiadomień; - podkładanie zwrotnych poświadczeń odbioru w księgach wieczystych, - podszywanie akt ksiąg wieczystych. Zadanie Nr 6 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych -1016 godzin: - wykonywanie wszelkich czynności biurowych związanych z prowadzeniem ksiąg wieczystych w systemie informatycznym; - drukowanie i poświadczanie zawiadomień; - podkładanie zwrotnych poświadczeń odbioru w księgach wieczystych, - zszywanie dokumentów w aktach ksiąg wieczystych. Zadanie Nr 7 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych -1016 godzin: - wykonywanie wszelkich czynności biurowych związanych z prowadzeniem ksiąg wieczystych w systemie informatycznym; - drukowanie i poświadczanie zawiadomień; - podkładanie zwrotnych poświadczeń odbioru w księgach wieczystych, - zszywanie dokumentów w aktach ksiąg wieczystych. Wyżej wymienione czynności wykonywane będą od dnia 01 lipca 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. we wszystkie dni robocze, w czasie urzędowania Zamawiającego tj. pomiędzy godzina 7.30 a 15.30. W celu prawidłowego wykonywania czynności Zamawiający udostępni wykonującym poszczególne zadania stanowiące przedmiot zamówienia, nieodpłatnie, w swojej siedzibie, odpowiednio wyposażone stanowiska. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie nie więcej niż 5 588 godzin. Na każde z w/w zadań przypada więc po 1016 godzin, z wyjątkiem zadanie Nr 3 i 4, na które przypada po 508 godzin i zadania Nr 1, na które przypada 668 godzin. Dla zadań, na które przypada po 1016 godzin - zadanie nr 2, 5 i 7 - miesięczny rozkład godzin przedstawia się następująco: w miesiącu lipcu 168 godzin, w sierpniu 176 godzin, we wrześniu 176 godzin, w październiku 168 godzin, w listopadzie 160 godzin i w grudniu 168 godzin. Dla zadań, na które przypada po 508 godzin - zadanie nr 3 i 4 - miesięczny rozkład godzin przedstawia się następująco: w miesiącu lipcu 84 godziny, w sierpniu 88 godzin, we wrześniu 88 godzin, w październiku 84 godziny, w listopadzie 80 godzin i w grudniu 84 godziny. Dla zadania, na które przypada 668 godzin - zadanie Nr 1 - miesięczny rozkład godzin przedstawia się następująco: w miesiącu lipcu 105 godzin, w sierpniu 132 godziny, we wrześniu 110 godzin, w październiku 105 godzin, w listopadzie 100 godzin i w grudniu 116 godzin. W przypadku tego zadania liczba godzin przypadająca na poszczególne miesiące może ulęgać zmianie z zastrzeżeniem, że łączna ilość tych godzin nie może przekroczyć 668 godzin. Wykonawcy zobowiązani będą do świadczenia usług z wyznaczonych przez Zamawiającego pomieszczeniach w budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie przy ul. Poniatowskiego 31, z uwagi na fakt, iż wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia wymaga dostępu systemu informatycznego SAWA, KURATOR lub systemu NKW.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach