Przetargi.pl
Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem gr.12 cm,częściowa wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV,wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki na balchodachówkę: w budynku mieszkalnym wielorodzinnym PNGS w Kudowie Zdroju przy ul.Warszawskiej 2.

Park Narodowy Gór Stołowych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Słoneczna 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8661436 , fax. 074 8662097
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Narodowy Gór Stołowych
    ul. Słoneczna 31 31
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8661436, fax. 074 8662097
    REGON: 89022381900011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pngs.pulsar.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa - park narodowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem gr.12 cm,częściowa wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV,wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki na balchodachówkę: w budynku mieszkalnym wielorodzinnym PNGS w Kudowie Zdroju przy ul.Warszawskiej 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont termomodernizacyjny budynku polegający na : -ociepleniu ścian zewnętrznych budynku styropianem gr.12 cm metodą mokrą m2-419, -wymianie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej na blachodachówkę wraz z wymianą rynien i rur spustowych- m2 244,5, -wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV w łazienkach -szt.6,wykonanie opaski w koło budynku m2 -26,70, -remoncie klatki schodowej - prace malarskie i wymiana płytek posadzkowych. Całkowita wartość zamówienia jest o wartości mnijszej niz kwoty określone na podstawie art.11.ust.8 pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10 000,- zł (słownie: dziesięć tys. zł) 2. Wadium winno obejmować cały okres związania z ofertą. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego NBP O O Wrocław nr 19101016740028311391200000 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 17-08-2009 r., do godz. 9,00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Pozostałe niepieniężne formy wadium należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pok. nr 3. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to znaczy: 1) wskażą na kierownika budowy osobę posiadającą: a) uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z potwierdzeniem członkostwa tej osoby we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego; b) doświadczenie w realizacji co najmniej 3-ch robót budowlanych obejmujących budowę lub remont budynku mieszkalnego; 2) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): a) co najmniej 3 -ch obiektów budowlanych o wartości robót budowlanych minimum 200 tys. zł brutto każdy, odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn: 1) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50% ceny oferty brutto; 2) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 100 tys. zł, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia, nie spełnia. 3. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest: 1) ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa); 2) dołączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie przez każdy podmiot występujący wspólnie; c) złożenie w ofercie, przez każdego wykonawcę występującego wspólnie oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust1 i 2 ustawy wraz z dokumentami potwierdzającymi, zgodnie z zapisem w rozdz. V ust.1 oraz udokumentowanie, ze razem spełniają wymagania art. 22 ust.1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego; 3.1. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art.141 ustawy). 3.2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; 3.3. Wszelka korespondencja dokonywana będzie z wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy złożą wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr 1 so SIWZ 1.2 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ]. W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składa Lider wskazany w Pełnomocnictwie; 1.3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); 1.4.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - na kwotę co najmniej 100 tys. zł - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50% ceny oferty brutto; 1.6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - w tym roboty wskazane w rozd. IV ust. 1 pkt 1.2 p.pkt 3 lit. a) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie [wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ]; 1.7.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, [wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ]; 1.8.oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopie: uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie osób wskazanych w pkt. 1.6 oraz zaświadczeń o wpisie w/w osób na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2. Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą: 2.1 dokument pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, 2.2 dokument pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się złożenia oryginału stosownego pełnomocnictwa. Dopuszcza się również złożenie w ofercie kopii pełnomocnictwa notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem lub kopii potwierdzonej przez mocodawcę. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pngs.pulsar.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach