Przetargi.pl
Docieplenie ścian zewnętrznych budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Błotnicy Strzeleckiej

Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Wałowa 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4049400 , fax. 077 4049419
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania
    ul. Wałowa 5 5
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4049400, fax. 077 4049419
    REGON: 53104600500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie ścian zewnętrznych budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Błotnicy Strzeleckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Błotnicy Strzeleckiej., ul. Toszecka 19, zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez Przedsiębiorstwo Projektowania BIPROMAG-1 Sp. z o.o. 44-100 Gliwice ul. Toszecka 99 Kubatura obiektu: 1001 m3 Zakres zamówienia obejmuje poniżej określone elementy: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi grubości 15 cm z wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku organicznego wraz z izolacją i dociepleniem ścian fundamentowych styropianem i styrodurem grubości 10 cm, z wykonaniem na cokole wyprawy z tynku mozaikowego 2. Wykonanie daszków z poliwęglanu nad wejściami do budynku i kotłowni 3. Wymianę obudowy schodów do kotłowni z ściany murowanej grub 25 cm na ścianę żelbetową grub 25 cm, 4. Docieplenie stropodachu wentylowanego poprzez wdmuchnięcie luźnych cząstek wełny mineralnej o grubości 20 cm, 5. Wymianę obłożenia schodów zewnętrznych płytkami granitowymi, 6. Wymianę instalacji odgromowej-zwody pionowe w rurkach w dociepleniu, 7. Wymianę balustrad i pochwytów przy schodach zewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy a w szczególności określone poniżej, Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym, tzn. musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat, przynajmniej 2 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem, o wartości brutto każda nie mniejszej niż 200 tys. zł. Zamawiający sprawdzi, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów tj. Doświadczenia zawodowego Wykonawcy - wykazu wykonanych robót budowlanych oraz potwierdzeń referencji, czy uczestnik przetargu zrealizował z należytą starannością, w ww okresie , roboty o zakresie porównywalnym z zamówieniem. Nie będą uwzględniane zadania nie potwierdzone odpowiednią opinią - referencją. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. musi wykazać, że osoba planowana do objęcia funkcji kierownika budowy posiada wymagane prawem uprawnienia budowlane do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi. Zamawiający sprawdzi, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów tj. Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby planowanej do objęcia funkcji kierownika budowy. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający oceni spełnienie ww warunków na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 7.1.1 oraz oświadczenia o którym mowa w pkt. 7.1.5 niniejszej SIWZ. Zamawiający wykluczy wykonawcę z przedmiotowego postępowania w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi w wyznaczonym terminie złożyć ofertę druk nr 1 wraz z wyszczególnionymi poniżej dokumentami i oświadczeniami. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 2 robót, o wartości brutto każda nie mniejszej niż 200 tys. zł, o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich zakresu, wartości, terminu i miejsca wykonania. Do wykazu druk nr 2 muszą być załączone dokumenty potwierdzające opinie, referencje, że zadania zostały należycie wykonane. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie druk nr 3, a co najmniej imię i nazwisko oraz ksero posiadanych uprawnień i aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która planowana jest do objęcia stanowiska kierownika budowy - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno- budowlanym. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji na ten temat będzie oznaczało, że wykonawca na dzień złożenia oferty nie planuje podwykonawcy druk nr 4. Oświadczenie, o spełnieniu przez wykonawcę warunków uczestnictwa, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy druk nr 5. Wszelkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów, odpisów potwierdzonych notarialnie lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że złożony na kopii podpis osoby lub osób mających prawo reprezentować Wykonawcę jest poświadczeniem zgodności z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strzelceopolskie.pl/bip/index.php?id=1253
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach