Przetargi.pl
Docieplenie ścian elewacji budynku internatu Domu Dziecka

Dom Dziecka w Lubieniu Kujawskim ogłasza przetarg

  • Adres: 87-840 Lubień Kujawski, ul. 1 Maja 44
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 2843 015 , fax. 0-54 2843-161
  • Data zamieszczenia: 2011-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka w Lubieniu Kujawskim
    ul. 1 Maja 44 44
    87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 2843 015, fax. 0-54 2843-161
    REGON: 00021893400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie ścian elewacji budynku internatu Domu Dziecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem inwestycji jest wykonanie prac remontowych przy zabytku polegających na dociepleniu ścian elewacji budynku internatu Domu Dziecka przy ul. 1 Maja 44 w Lubieniu Kujawskim, na terenie działki nr ewid. 305/3 obręb Lubień Kujawski, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A/1281/1-2 (dawny nr rejestru zabytków 187/A) decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 17 września 1985 roku. Zamierzenie inwestycyjne objęte jest decyzją Nr 466/2011 Starosty Włocławskiego z dnia 6 lipca 2011 roku znak: OŚB.6740.1.396.2011. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w branży budowlanej. 3.Szczegółowy opis robót, będących przedmiotem zamówienia określają: 1)projekt budowlany - Wykonanie ocieplenia budynku (o wysokości do 12 m), remont schodów zewnętrznych, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2)ogólna specyfikacja techniczna, która stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ; 3)przedmiar robót, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4)Uwaga: zmianie ulega kolorystyka elewacji budynku. Zgodnie z decyzją Kujawsko - Pomorskiego Konserwatora Zabytków Nr 188/2011 opis kolorystyki wygląda następująco: tło ścian - ATLAS 0053, fundament - ATLAS 0617 lub równorzędne. 4.Dokumentacja, o której mowa w pkt 3 stanowi integralną całość z opisem przedmiotu zamówienia. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją. 5.Opis robót zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 1)Główny przedmiot: 45.00.00.00-7 - roboty budowlane. 2)Dodatkowe przedmioty: 45.26.25.20 2 - roboty murowe, 45.32.00.00-6 - roboty izolacyjne, 45.44.21.10-1 - malowanie budynków. 6.Obligatoryjne jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu i zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na czas wykonywania robót budowlanych na budynku przy ul. 1 Maja 44 w Lubieniu Kujawskim, na sumę ubezpieczenia w wysokości 100.000,00 zł na wszystkie zdarzenia. 8.Wykonawca zobowiązany jest: 1) umieścić na budowie tablicę informacyjną, 2) umieścić na budowie ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 3) przeszkolić pracowników zatrudnionych przy pracach w zakresie BHP, 4) prowadzić dziennik budowy, 5) zastosować przy prowadzonych robotach materiały posiadające atesty i certyfikaty, 6) wszelkie prace prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych oraz zgodnie z dokumentacją techniczną i sztuką budowlaną, obowiązującymi normami, wymogami technicznymi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 9. Rozliczenie wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi trzema fakturami: pierwszą po wykonaniu 20% zakresu robót, drugą po wykonaniu 50% zakresu robót oraz trzecią po wykonaniu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach