Przetargi.pl
Docieplenie budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Szklarskiej Porębie poprzez czyszczenie powierzchni ścian wykonanych z kamienia, spoinowanie murów, odkopanie budynku do fundamentów, drenaż odwadniający, odgrzybienie budynku oraz przebudowa podjazdu.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. Jedności Narodowej 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7172215 , fax. 0-75 7172215
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Jedności Narodowej 11 11
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7172215, fax. 0-75 7172215
    REGON: 00327328200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: spzozszklarska.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Szklarskiej Porębie poprzez czyszczenie powierzchni ścian wykonanych z kamienia, spoinowanie murów, odkopanie budynku do fundamentów, drenaż odwadniający, odgrzybienie budynku oraz przebudowa podjazdu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest - Docieplenie budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Szklarskiej Porębie poprzez czyszczenie powierzchni ścian wykonanych z kamienia, spoinowanie murów, odkopanie budynku do fundamentów, drenaż odwadniający, odgrzybienie budynku oraz przebudowa podjazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a)kierownik budowy - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony odpowiednim zaświadczeniem. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentów wymienionych w punkcie 6 niniejszej specyfikacji Ocena spełniania warunków w postępowaniu zastanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Dodatek nr 4 do niniejszej SIWZ; 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3/ Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie wykonał co najmniej 2 realizacje na kwotę min. 150.000,00 złotych każda, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3/ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej dla kierownika robót; 4/ aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ( wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) kierownika robót; 5/ polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: spzozszklarska.com.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach