Przetargi.pl
DOBUDOWA ZEWNĘTRZNEJ WINDY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W PRZYCHODNI LEKARSKIEJ PRZY UL. MILIARDOWICKIEJ 64 W LIGOCIE

Administracja Zasobów Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Legionów 85
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2153104, 2153105, 2140662 , fax. 032 2158205
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych
    ul. Legionów 85 85
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 032 2153104, 2153105, 2140662, fax. 032 2158205
    REGON: 27011730700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.azk.cz-dz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOBUDOWA ZEWNĘTRZNEJ WINDY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W PRZYCHODNI LEKARSKIEJ PRZY UL. MILIARDOWICKIEJ 64 W LIGOCIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dobudowie zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych w przychodni lekarskiej przy ul. Miliardowickiej 64 w Ligocie zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, BHP i informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 2. Zakres prac obejmuje: -Zabudowę windy - roboty adaptacyjne w piwnicy, na parterze, I piętrze, roboty wykończeniowe, izolacyjne, -Wykonanie instalacji elektrycznych, -Instalacja dźwigu osobowego o parametrach technicznych: - udźwig: 300 kg - prędkość jazdy: 0,2 m/s - ilość przystanków i drzwi szybowych: 3 - wysokość podnoszenia: ~ 7,5m - wymiary i charakterystyka kabiny: 1100 mm x 1400 mm ; przelotowa, boczna ściana po stronie napędu wykonana ze stali, pozostałe ściany kabiny wykonane ze szkła bezpiecznego w ramkach stalowych wraz z kaseta wykonaną ze stali nierdzewnej, dach z oświetleniem jarzeniowym energooszczędnym, - moc silnika: 1,5 kV, - wielkość i typ drzwi: 900 mm x 2000 mm; jednoskrzydłowe stalowe z przeszkleniem wraz z kasetami wezwań wykonanymi ze stali nierdzewnej oraz stacyjką, - maszynownia: prefabrykowana w szafie stalowej, - szyb: samonośna konstrukcja stalowa wypełniona szkłem bezpiecznym w ramkach. Dodatkowo dźwig musi być wyposażony w awaryjny zjazd na przystanek podstawowy po zaniku napięcia wraz z odryglowaniem drzwi, awaryjne oświetlenie kabiny, samo -poziomowanie, alarm, kasety wezwań zestali nierdzewnej przy drzwiach oraz dyspozycji w kabinie z numeracją Braille`a , w przystanku zew. Elektroniczne zabezpieczenie ( ukryty czytnik kart lub czipów), piętrowskazywacz na parterze i kabinie, funkcja soft stop, jazda automatyczna ( bez trzymania ręcznego przycisku dyspozycji w czasie przejazdu), sygnalizację akustyczną przeciążenia kabiny, grzałka oleju, kurtyna ( bariera) świetlna bezpieczeństwa. Dobudowę zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym integralną część SIWZ. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa i przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 5 000 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności: -wykonali w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia na roboty: o zakresie i wartości podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia tj. dobudowa windy dla osób niepełnosprawnych ( świadczone na rzecz jednego podmiotu ), a należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami zamawiających na rzecz których zamówienia były realizowane; -zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz stosowny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/; -dysponują monterami instalacji elektrycznych z uprawnieniami SEP do 1kV, -dysponują wykwalifikowanym personelem do montażu dźwigów osobowych. 2.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia. 1.1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, stosownie do postanowień art. 22 ust.1 pzp, winien złożyć oświadczenie, że: -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia ), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Dokumenty stwierdzające, że osoby i podmioty ( wymienione w wykazach, o których mowa w pkt. 1.7 ), które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.4 Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5 W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: -informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających termin składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; -wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - w tym wykaz osób: - nadzoru, które będą wykonywać zamówienie - dołączyć uprawnienia budowlane oraz informację o wpisie na listę członków podpisaną przez uprawnionego przedstawiciela właściwej izby zawodowej, - do montażu instalacji elektrycznych z uprawnieniami SEP do 1kV, - do montażu dźwigów osobowych ze stosownymi uprawnieniami. -wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( co najmniej 2 roboty ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 1.6 Parafowany wzór umowy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.azk.cz-dz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach