Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2009/2010r.

Zakład Usług Komunalnych w Skoczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, ul. Olszyna 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4799470 , fax. 033 4799478
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Skoczowie
    ul. Olszyna 10 10
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 033 4799470, fax. 033 4799478
    REGON: 07231989400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.skoczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2009/2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych (akcja zimowa) w okresie od 01.11.2009r. - do 30.04.2010r. Przez akcję zimową rozumie się bieżące odśnieżanie przez Wykonawcę chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych wg posiadanego przez Zamawiającego dokumentu Wykaz zimowego utrzymania chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2009/2010r. (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz likwidację śliskości ich nawierzchni materiałem, który wskaże Zamawiający, a także usuwanie nadmiaru śniegu oraz lodu w okresie zimowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunku - złożenie dokumentów o których mowa w punkcie VI ppkt 1 do ppkt 4 SIWZ. 2. Przedstawienie wykazu wykonanych bądź wykonywanych usługach potwierdzone co najmniej jednym listem referencyjnym w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. Spełnienie warunku - złożenie dokumentów o których mowa w punkcie VI ppkt 5 SIWZ. 3. Przedstawienie wykazu sprzętu przewidzianego do użycia w realizacji zamówienia. Wymagany rodzaj i parametry sprzętu: - ciągnik z pługiem lub piaskarką (umożliwiający poruszanie się po chodnikach) napęd na 1 oś - 1 szt. - samojezdna dmuchawa do odśnieżania (szer. 50-70cm) - 1szt. Spełnienie warunku - złożenie dokumentu o którym mowa w punkcie VI ppkt 6 SIWZ. 4. Posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej lub przedstawienie oświadczenia w przypadku przedłużenia umowy ubezpieczeniowej OC. Spełnienie warunku - złożenie dokumentów o których mowa w punkcie VI ppkt 7 SIWZ. 5. Przedstawienie wykazu członków kierownictwa firmy wraz z uprawnieniami oraz pracowników odpowiedzialnych za realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia. Spełnienie warunku - złożenie dokumentu o którym mowa w punkcie VI ppkt 8 SIWZ. 6. Zapewnienie, że Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana podpisze umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Spełnienie warunku - złożenie dokumentu o którym mowa w punkcie VI ppkt 9 SIWZ. 7. Zaakceptowanie Wykazu zimowego utrzymania chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2009/2010 stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Spełnienie warunku - złożenie dokumentu o którym mowa w punkcie VI ppkt 10 SIWZ. 8. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki potwierdzone stosownymi oświadczeniami na formularzu oferty: a) wyrazić zgodę na realizację faktur w terminie do 21 dni od daty ich złożenia Zamawiającemu, b) wyrazić zgodę na fakturowanie wykonanych robót nie częściej, niż raz na dwa tygodnie, c) zapewnić, że w realizowanych pracach zastosują materiały będące w posiadaniu Zamawiającego (materiały do odbioru przez Wykonawcę ze wskazanych miejsc na terenie gminy Skoczów), d) zapewnić realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Wykazem zimowego utrzymania chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2009/2010r., e) zapewnić prowadzenie stałego całodobowego punktu dyspozytorskiego mieszczącego się na terenie gminy Skoczów, z jedną osobą dyżurną wyłącznie do przyjmowania interwencji oraz koordynacji działań związanych z akcją zimową zaopatrzony w telefon stacjonarny i komórkowy (adres punktu oraz numery telefonów będą podane do publicznej wiadomości), f) zapewnić posiadanie niezbędnych środków łączności, umożliwiające kontakt z Zamawiającym oraz służbami pomocniczymi i ratunkowymi (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe, Straż Miejska, Pogotowie Gazowe, Wodociągowe, Energetyczne itp.), g) wyrazić zgodę, na rozliczanie się z Zamawiającym na podstawie potwierdzonych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego faktycznie przepracowanych godzin sprzętu wg stawek określonych w ofercie, h) zapewnić prowadzenie dokumentacji prowadzonych robót, które będą uwzględniać: - rejestr stanów pogody, - meldunki dzienne o pracy sprzętu i odśnieżaniu ręcznym, - rejestr zużycia materiałów do posypywania chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek, i) zapewnić, że cena zamówienia nie wzrośnie przez okres trwania umowy, j) zapewnić, że pozostają związani złożoną ofertą przez okres 30 dni, k) zapewnić, że zamówienie zostanie zrealizowane z należytą starannością w oparciu o przedstawioną ofertę, l) zapewnić, że zapoznali się z warunkami niniejszego zamówienia oraz specyfikacją i nie wnoszą do nich zastrzeżeń. Spełnienie warunku -podpisanie oświadczeń na druku formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wypełniony druk Informacja o wykonanych w ostatnich 3 latach usługach o złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, potwierdzony co najmniej jednym listem referencyjnym poprzednio zamawiających (załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Wykaz sprzętu przewidzianego do użycia w realizacji zamówienia. 7. Polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie przedmiotu zamówienia, bądź oświadczenie o przedłużaniu umowy ubezpieczeniowej OC na warunkach nie gorszych niż przedstawione w ofercie , na min. 14 dni przed końcem obowiązywania aktualnej umowy. 8. Wykaz członków kierownictwa firmy wraz z posiadanymi uprawnieniami, wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia. 9. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 10. Wykaz zimowego utrzymania chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2009/2010r. (załącznik nr 5 do SIWZ). 11. Oświadczenia wymienione w punkcie V ppkt 8 na podpisanym formularzu ofertowym wg załącznika nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.skoczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach