Przetargi.pl
Dobudowa windy osobowej do budynku Zespołu Szkół im. Tadeusza Kościuszki z/s 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 4.

Powiat Milicki ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Wojska Polskiego 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3840704 , fax. 71 3840704
  • Data zamieszczenia: 2015-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Milicki
    ul. Wojska Polskiego 38 38
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3840704, fax. 71 3840704
    REGON: 93193467300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milicz-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa windy osobowej do budynku Zespołu Szkół im. Tadeusza Kościuszki z/s 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych do budynku Zespołu Szkół im. Tadeusza Kościuszki. 2. Lokalizacja inwestycji: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 4, dz. nr ew. 1/4 AM 17 obręb Milicz, 3. Ogólny zakres robót: a. wykonanie robót ujętych w dostarczonej przez Zamawiającego dokumentacji (w zakresie objętym projektem zamiennym); b. wykonanie robót ujętych w przedmiarze robót dostarczonym przez Zamawiającego; c. uzyskanie dopuszczenia do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego zainstalowanej windy dla osób niepełnosprawnych; d. opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; e. przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej. 4. Jeżeli w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Wykonawca, który powołuje się w swojej ofercie na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały oraz wbudowane urządzenia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu zamówienia. 6. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca otrzyma 10 pkt za każdy dodatkowy rok gwarancji (powyżej 36 miesięcznej gwarancji) na wykonane roboty oraz zastosowane materiały. 7. Szczegółowe rozwiązania techniczne i projektowe są przedstawione w dołączonej dokumentacji projektowej (w zakresie objętym projektem zamiennym). 8. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania winien być zgodny z załączoną w projekcie zamiennym Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacją projektu zamiennego stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ. 9. Projekt podstawowy zostaje załączony poglądowo, aby ułatwić wykonawcom wycenę prac objętych składaną ofertą. 10. Dokumentacja, o której mowa powyżej nie obejmuje przedmiaru robót, ze względu na przyjętą w istotnych postanowieniach umowy zasadę wynagrodzenia ryczałtowego zgodnie z § 4 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 roku ( Dz. U. z 16.09.2004 r. Nr 202, poz.2072.). 11. Załączony przedmiar określa tylko zakres rzeczowy zadania i nie stanowi podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego. 12. Zamawiający oczekuje od Wykonawców bardzo szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia, w celu zdobycia informacji, które mogą być konieczne do przygotowania rzetelnej oferty. 13. Koszty wynikające z ww. obowiązków, winny być uwzględnione przez wykonawcę w cenie ryczałtowej zadania. 14. Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego, z zastrzeżeniem, iż kosztorys ten nie będzie podlegał ocenie Zamawiającego, a stanowił będzie wyłącznie dokument pomocniczy, służący do jako zobrazowanie wyceny określonych grup robót. 15. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. 16. W szczególności przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących ustaw i rozporządzeń, obowiązujących norm technicznych, przepisów techniczno - budowlanych, zasad wiedzy technicznej, przepisów BHP, ppoż. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi pracami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z zastrzeżeniem, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto Zamawiającego: nr 519582 0000 2000 0000 0550 0012 z dopiskiem: Dobudowa windy osobowej do budynku Zespołu Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Miliczu Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale, w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Miliczu TERMIN WNIESIENIA WADIUM: najpóźniej do dnia 09.04.2015 roku do godz. 10.00 Uwaga ! W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego !

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach