Przetargi.pl
DD 220/10/2009 Przetarg na dostawę drobiu i wędlin drobiowych.

Zakład Karny w Kłodzku ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Bohaterów Getta 16
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8651800, 8651854 , fax. 074 8673017
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Kłodzku
    ul. Bohaterów Getta 16 16
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8651800, 8651854, fax. 074 8673017
    REGON: 00032056100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DD 220/10/2009 Przetarg na dostawę drobiu i wędlin drobiowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest drób i wędliny drobiowe w ilości w skali 12 miesięcy: salceson drobiowy -960 kg mortadela drobiowa -960 kg parówka cienka drobiowa - 1.920 kg szynka mielona drobiowa - 1.920 kg polędwica drobiowa -2.640 kg szynka tyrolska drobiowa -1.920 kg kiełbasa zielonogórska drobiowa - 1.920 kg mięso gulaszowe drobiowe mrożone -opakowanie 2 kg - 2.040 kg kurczak tuszka schłodzona - 1440 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151121007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń że uzyskał potwierdzone z prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających że wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał potwierdzone z prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: -Przystępując do postępowania zamawiający wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( załącznik nr 4 - Należy złożyć podpis bezpośrednio pod oświadczeniem. Jeżeli właścicielami podmiotu przystępującego do postępowania jest więcej niż jedna osoba pod oświadczeniem powinny znaleźć się podpisy wszystkich właścicieli podmiotu. Chyba że w rejestrze działalności gospodarczej w Dziale 2 została upoważniona osoba do reprezentacji przedmiotu i upoważnienie to spełnia wymogi postępowania. -formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 -formularz cenowy -załącznik nr 1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach