Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8146434, 8146227 w. 265 , fax. 074 8147107
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A.
ul. Wolności 4 4
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, fax. 074 8147107
REGON: 00028828300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa-NZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu gastronomicznego dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego dla Uzdrowiska Lądek - Długopole SA. Zamówienie polega na dostawie pieca konwekcyjno - parowego, obieraczki do ziemniaków, taboretu gazowego i maty ryflowanej do punktu żywienia Jubilat w Lądku Zdroju oraz dostawie patelni do punktu żywienia Jan w Lądku Zdroju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wykaz ilościowy urządzeń znajduje się w formularzach cenowych do części 1, 2 , 3 - wg załączników nr 1a, 1b, 1c do SIWZ.Dostawa i montaż urządzeń prowadzony będzie na koszt Wykonawcy. Część 1 zał. nr 1 a 1.PIEC KONWEKCYJNO - PAROWY ELEKTRYCZNY Rational SelfCooking Cnter 101 lub równoważny- 1 szt, 2.OBIERACZKA DO ZIEMNIAKÓW model SKBZ lub równoważny - 1 szt, 3.TABORET GAZOWY HPG-15 lub równoważny - 1 szt. Część 2 - zał. nr 1b 1.PATELNIA DO NALEŚNIKÓW - 5 szt, Część 3 - zał. nr 1c 1.MATA RYFLOWANA - 30m?. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 422000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. z póź. zm. -zaoferują : a) wykonanie zamówienia w terminie do 30.12.2009r., b) zaakceptują 14 - dniowy termin płatności licząc od dnia złożonej faktury VAT wraz z dokumentem protokołu odbioru dostawy (zał. nr 5) podpisanym przez kierownika danego obiektu (lub osobę upoważnioną przez niego lub przez zarząd spółki) bez zastrzeżeń. c) przedłożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu powinien złożyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1, 2) Wypełniony/e i podpisany/e formularz/e cenowy/e - zał. nr 1a i/lub 1b i/lub 1c. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zgodnie z zał. nr 2, 6) Zaakceptowany( podpisany) projekt umowy - zgodnie z zał. nr 3, 7) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami do ZUS i Urzędu Skarbowego, finansowe i o niekaralności - zgodnie z zał. nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną