Przetargi.pl
Część I zamówienia: Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania p.n.: Remont zatoki parkingowej na os. Różanym w Dzierżoniowie przy budynku nr 35 na działce 127/15 obręb Nowe Miasto. Część II zamówienia: Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: Zmiana lokalizacji Traktu Smoka w Dzierżoniowie.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6450800 , fax. 74 6450801
  • Data zamieszczenia: 2014-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6450800, fax. 74 6450801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I zamówienia: Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania p.n.: Remont zatoki parkingowej na os. Różanym w Dzierżoniowie przy budynku nr 35 na działce 127/15 obręb Nowe Miasto. Część II zamówienia: Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: Zmiana lokalizacji Traktu Smoka w Dzierżoniowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych- ilość części 2. 2. Niniejsze zamówienie składa się z n/w części: 1) Część I - Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania p.n.: Remont zatoki parkingowej na os. Różanym w Dzierżoniowie przy budynku nr 35 na działce 127/15 obręb Nowe Miasto 2) Część II - Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: Zmiana lokalizacji Traktu Smoka w Dzierżoniowie. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla części I: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na: a) rozebraniu istniejących krawężników betonowych (L = 63mb), b) usunięciu istniejącej nawierzchni szutrowej wraz z wykonaniem koryta i wyprofilowaniem ( pow. 227 m2), c) wykonaniu warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm na pow. 278m2 d) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr.20 cm na pow. 227m2, e) wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 10/20cm gr. 8 cm na podsypce piaskowo-cementowej (1:4) gr. 4 cm o pow. 227 m2, f) ustawieniu krawężników betonowych 15/30 cm na ławie betonowej ( dł. 63 m) g) ustawieniu krawężników betonowych 15/30 cm na płask na styku z jezdnią na długości 54 m, h) wyprofilowaniu i naprawie nawierzchni asfaltowej na styku z krawężnikami ustawionymi na płask wraz z uzupełnieniem terenów zielonych w obrębie realizowanej inwestycji, i) oznakowaniu poziomym i pionowym 2 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych, 2) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z pismem tut. Starostwa nr BA.6743.1.35.2014 z dn. 28.02.2014r, sztuką budowlaną w zakresie określonym w umowie i przedmiarze robót. 3) Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z ppkt 1,2, zobowiązuje się do: a) przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, b) zapewnienia dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, c) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników, d) udostępnienia terenu budowy dla właścicieli sieci, celem realizacji przez nich robót w zakresie uzbrojenia terenu dotyczącego ich sieci, e) wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, f) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, g) wyczyszczenia nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych, h) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, i) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów, j) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, k) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczenia, że będzie prowadził ewidencję wytwarzanych odpadów i będzie gospodarował nimi z godnie z ustawą o odpadach D.U z 2013 poz. 21 z póź. zm. l) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy, m) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, n) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informacyjnie podaje się, że Urząd wdrożył normę m.in. środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla części II: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty: a) demontaż płyt kamiennych z wizerunkiem smoka, b) montaż płyt, o których mowa w lit. a, według wskazanej lokalizacji, c) naprawa i uzupełnienie nawierzchni z użyciem wskazanego materiału, d) naprawa murku przy ul. Słowackiego (przy skrzyżowaniu z ul. Świdnicką). 2) Szczegółowy opis zakresu robót i miejsce ich wykonania zostały określone w załączniku nr 11 do SIWZ. 3) Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z ppkt 1,2,3, zobowiązuje się do: a) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, b) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów i poniesienia kosztów składowania, c) wywozu asfaltobetonu z rozbiórki i jego utylizacji, d) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/#Z2V0Q29udGVudHMoOTYyOSwxLDAp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach