Gmina Łomianki ogłasza przetarg
- Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7686301 , fax. 22 7686302
- Data zamieszczenia: 2016-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
ul. Warszawska 115 115
05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
tel. 22 7686301, fax. 22 7686302 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część 1 - Budowa oświetlenia drogowego ulic: Sierakowska, Miłosna, Przygodna, Konarskiego, Staszica, Francuska w m. Łomianki gmina Łomianki - w ramach zadania inwestycyjnego Doświetlenie ulic na terenie gminy Łomianki - zad. 2015/19, Część 2 - Wykonanie oświetlenia w ul. Kmicica od ul. Włościańskiej do ul. Skrzetuskiego - zad. 2015/30, Część 3 - Wykonanie oświetlenia Al. Chopina - zad. 2013/13. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja: 1.1.1 Część 1 - Budowa oświetlenia drogowego ulic: Sierakowska, Miłosna, Przygodna, Konarskiego, Staszica, Francuska w m. Łomianki gmina Łomianki - w ramach zadania inwestycyjnego Doświetlenie ulic na terenie gminy Łomianki - zad. 2015/19, 1.1.2 Część 2 - Wykonanie oświetlenia w ul. Kmicica od ul. Włościańskiej do ul. Skrzetuskiego - zad. 2015/30, 1.1.3 Część 3 - Wykonanie oświetlenia Al. Chopina. 1.2Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie budowlanym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 1.3Przedmiar robót należy traktować jako dokument dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. 1.4Wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1.4.1 Wykonanie projekt organizacji ruchu na czas realizacji robót. 1.4.2 Zabezpieczenie prowadzonych robót, prawidłowe oznakowanie przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia (w szczególności powinien umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji w sąsiedztwie placu budowy oraz informować na bieżąco mieszkańców o utrudnieniach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 1.4.3 Utrzymanie porządku na terenie budowy oraz ponoszenia kosztów wywozu odpadów. 1.4.4 Współpracy ze służbami Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia. 1.4.5 Wykonanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi normami prawnymi (w szczególności ustawy prawo budowlane i ustawy prawo energetyczne, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 1.4.6 Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, zobowiązany jest przedłożyć kosztorys ofertowy, który będzie miał zastosowanie na etapie wykonania przedmiotu umowy w sytuacji przerwania realizacji zamówienia i wystąpienia okoliczności polegających np. na wypłaceniu wynagrodzenia z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia lub okoliczności wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. 1.4.7 Zapewnienie obsługi geodezyjną wraz z wykonaniem kompletnej dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 1.4.8 Zgłoszenie wykonania przyłącza energetycznego, uczestnictwo przy montażu przez służby odpowiedzialne za dostarczanie energii elektrycznej układu pomiarowo- rozliczeniowego i uruchomienia oświetlenia oraz przygotowania niezbędnych dokumentów w celu zawarcia umowy na zakup i dystrybucję energii elektrycznej ze wskazanym przez Zamawiającego dostawcą. 1.4.9 Pisemnego zgłoszenia robót do odbioru. 1.4.10 Przywrócenia pasa drogowego do stanu pierwotnego. 1.4.11 Niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o przeszkodach i trudnościach mogących wpłynąć na jakość wykonanych robót oraz opóźnienie terminu zakończenia robót. W przypadku nie wykonania powyższego obowiązku Wykonawca traci prawo do podniesienia zarzutu z tego tytułu wobec Wykonawcy. 1.4.12 Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 1.4.13 Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w projekcie i przedmiarze pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone dokumentacji zamawiającego, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy obliczenia fotometryczne, karty katalogowe z wizerunkiem urządzeń, kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w szczególności: -ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881 z późn. zm.); -rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 08.11.2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U. z 2004 r., nr 249, poz. 2497 z późn. zm.); -rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004 r., nr 198, poz. 2041 z późn. zm.). 1.4.14Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 1.5Obowiązki zamawiającego: 1.5.1 Wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy w ciągu 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia rozpoczęcia robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 1.5.2 Przystąpienia do odbioru robót w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 1.6Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ 7-11. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla części 1 - 13 000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych), dla części 2 - 2 600,00 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset złotych), dla części 3 - 6 600,00 PLN (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania nie krótszy niż 60 dni i nie dłuższy niż 120 dni od dnia zawarcia umowy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROZBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ ZEWNĘTRZNEGO SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO CCTV
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kablowych linii energetycznych oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczych.
Dodano: 2016-07-26 - Zadanie 1: Budowa oświetlenia drogowego ul. bpa W. Bandurskiego (na odc. od Al. Legionów do ul. gen. W. Sikorskiego) i w części ul. gen. W. Sikorskiego (na odc. ul. Olszankowej do ul. bpa W. Bandurskiego i z podłączeniem linią kablową do istniejącego słupa linii nn w ul. Wardenckiego) w Legionowie; Zadanie 2: Budowa oświetlenia drogowego - ronda im. J. Poniatowskiego w Legionowie
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa oświetlenia ul. Fabrycznej w Sochaczewie
Dodano: 2016-07-05 - Modernizacja oświetlenia drogowego i aktualizacja dokumentacji technicznej
Dodano: 2016-07-01 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgóra
Dodano: 2016-05-05 - Budowa oświetlenia dróg na terenie gminy Stare Babice
Dodano: 2016-04-29 - Budowa linii energetycznej kablowej oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej w pasie drogowym ulic Bajkowej, Bajecznej, Alladyna - działki o nr ew. 849/1, 848/13, 847/10, 849/29, 856/8, 857/7, 857/13, 856/19 oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
Dodano: 2016-04-15 - Budowa punktów świetlnych Serock ul. Traugutta-Wiosenna- oświetlenie drogi gminnej
Dodano: 2016-04-15 - Budowa oświetlenia dróg na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna w 2016r - Etap I Zadanie nr 1 - Budowa oświetlenia na ul. Sarenki w Kawęczynku na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna, Zadanie nr 2 - Rozbudowa oświetlenia drogowe przy ul Śnieżnej w miejscowości Słomczyn w gminie Konstancin-Jeziorna, Zadanie nr 3 - Budowa oświetlenia ciągu pieszego przy ul. 1000-lecia Państwa Polskiego w Konstancinie-Jeziornie.
Dodano: 2016-04-15