Przetargi.pl
Część 1 - Budowa oświetlenia drogowego ulic: Sierakowska, Miłosna, Przygodna, Konarskiego, Staszica, Francuska w m. Łomianki gmina Łomianki - w ramach zadania inwestycyjnego Doświetlenie ulic na terenie gminy Łomianki - zad. 2015/19, Część 2 - Wykonanie oświetlenia w ul. Kmicica od ul. Włościańskiej do ul. Skrzetuskiego - zad. 2015/30, Część 3 - Wykonanie oświetlenia Al. Chopina - zad. 2013/13.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7686301 , fax. 22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7686301, fax. 22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część 1 - Budowa oświetlenia drogowego ulic: Sierakowska, Miłosna, Przygodna, Konarskiego, Staszica, Francuska w m. Łomianki gmina Łomianki - w ramach zadania inwestycyjnego Doświetlenie ulic na terenie gminy Łomianki - zad. 2015/19, Część 2 - Wykonanie oświetlenia w ul. Kmicica od ul. Włościańskiej do ul. Skrzetuskiego - zad. 2015/30, Część 3 - Wykonanie oświetlenia Al. Chopina - zad. 2013/13.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja: 1.1.1 Część 1 - Budowa oświetlenia drogowego ulic: Sierakowska, Miłosna, Przygodna, Konarskiego, Staszica, Francuska w m. Łomianki gmina Łomianki - w ramach zadania inwestycyjnego Doświetlenie ulic na terenie gminy Łomianki - zad. 2015/19, 1.1.2 Część 2 - Wykonanie oświetlenia w ul. Kmicica od ul. Włościańskiej do ul. Skrzetuskiego - zad. 2015/30, 1.1.3 Część 3 - Wykonanie oświetlenia Al. Chopina. 1.2Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie budowlanym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 1.3Przedmiar robót należy traktować jako dokument dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. 1.4Wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1.4.1 Wykonanie projekt organizacji ruchu na czas realizacji robót. 1.4.2 Zabezpieczenie prowadzonych robót, prawidłowe oznakowanie przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia (w szczególności powinien umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji w sąsiedztwie placu budowy oraz informować na bieżąco mieszkańców o utrudnieniach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 1.4.3 Utrzymanie porządku na terenie budowy oraz ponoszenia kosztów wywozu odpadów. 1.4.4 Współpracy ze służbami Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia. 1.4.5 Wykonanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi normami prawnymi (w szczególności ustawy prawo budowlane i ustawy prawo energetyczne, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 1.4.6 Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, zobowiązany jest przedłożyć kosztorys ofertowy, który będzie miał zastosowanie na etapie wykonania przedmiotu umowy w sytuacji przerwania realizacji zamówienia i wystąpienia okoliczności polegających np. na wypłaceniu wynagrodzenia z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia lub okoliczności wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. 1.4.7 Zapewnienie obsługi geodezyjną wraz z wykonaniem kompletnej dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 1.4.8 Zgłoszenie wykonania przyłącza energetycznego, uczestnictwo przy montażu przez służby odpowiedzialne za dostarczanie energii elektrycznej układu pomiarowo- rozliczeniowego i uruchomienia oświetlenia oraz przygotowania niezbędnych dokumentów w celu zawarcia umowy na zakup i dystrybucję energii elektrycznej ze wskazanym przez Zamawiającego dostawcą. 1.4.9 Pisemnego zgłoszenia robót do odbioru. 1.4.10 Przywrócenia pasa drogowego do stanu pierwotnego. 1.4.11 Niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o przeszkodach i trudnościach mogących wpłynąć na jakość wykonanych robót oraz opóźnienie terminu zakończenia robót. W przypadku nie wykonania powyższego obowiązku Wykonawca traci prawo do podniesienia zarzutu z tego tytułu wobec Wykonawcy. 1.4.12 Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 1.4.13 Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w projekcie i przedmiarze pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone dokumentacji zamawiającego, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy obliczenia fotometryczne, karty katalogowe z wizerunkiem urządzeń, kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w szczególności: -ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881 z późn. zm.); -rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 08.11.2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U. z 2004 r., nr 249, poz. 2497 z późn. zm.); -rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004 r., nr 198, poz. 2041 z późn. zm.). 1.4.14Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 1.5Obowiązki zamawiającego: 1.5.1 Wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy w ciągu 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia rozpoczęcia robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 1.5.2 Przystąpienia do odbioru robót w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 1.6Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ 7-11.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla części 1 - 13 000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych), dla części 2 - 2 600,00 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset złotych), dla części 3 - 6 600,00 PLN (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania nie krótszy niż 60 dni i nie dłuższy niż 120 dni od dnia zawarcia umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach