Przetargi.pl
ROZBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ ZEWNĘTRZNEGO SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO CCTV

Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Ofiar Firleja 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 345 12 60 , fax. 48 345 12 60
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy
    ul. Ofiar Firleja 45 45
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 345 12 60, fax. 48 345 12 60
    REGON: 67057452900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmk.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ ZEWNĘTRZNEGO SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO CCTV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na rozbudowie instalacji elektrycznych oświetlenia zewnętrznego i budowa zewnętrznego systemu monitoringu wizyjnego CCTV na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu, przy ul. Ofiar Firleja 45, a w szczególności wykonanie robót wskazanych w projekcie budowlanym, przedmiarach robót a także inne roboty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia niezbędne do osiągnięcia celu wskazanego projektem. Symbol wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych CPV 45315100-9 Roboty instalacyjne elektryczne CPV 45316100-6 Instalacje oświetlenia zewnętrznego CPV 32240000-7 Instalacje systemu monitoringu wizyjnego CCTV 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony został w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w ilości określonej w przedmiarze robót a także inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia (Załącznik Nr 2 do SIWZ i Umowy). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wmontowanie elementów powierzonych wykonawcy: a. Słup SP-$W/B czarny 4,65 mb (7 szt.); b. Fundament B-40 (7 szt.); c. Elementy złączne B-30 B-40 (7 kpl.); d. Oprawa OP S 70W/400 K-180 + KG (7 szt.); e. Klosz kula mleczna 400 K-180 PMMA(7 szt.); f. Złącze słupowe rb-11 (7 szt.); g. Wkładka topikowa (7 szt.); h. Lampa sodowa WLS 70W-TC + KGO (7 szt.), i. Kabel elektryczny YKY 5×10 MM2 0,6/1 KV - 505 mb; j. Folia kablowa niebieska - 500 mb. 4. Wszystkie materiały i urządzenia stosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu umowy muszą posiadać: - certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych, - deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z aprobatą techniczną dopuszczające do stosowania na terenie Polski. Materiały powinny być nowe i nieużywane. 5. Wszystkie nazwy i znaki firmowe (handlowe, towarowe) wyrobów budowlanych oraz inne określenia mogące jednoznacznie wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę/wytwórcę użyte w Opisie przedmiotu zamówienia mają wyłącznie na celu dokładne opisanie przedmiotu zamówienia i powinny być uznane jako służące określeniu parametrów materiałów lub wyrobów budowlanych. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub wyroby budowlane o tych samych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, iż produkt jest równoważny spoczywa na Wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy i pozyskał dla siebie wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić także koszty robót przygotowawczych oraz wszystkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obejmujące w szczególności: 7.1. koszty wywozu i utylizacji odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne), 7.2. koszty uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni dróg i chodników, 7.3. koszty zorganizowania we własnym zakresie zaplecza budowy, a także terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, 7.4. koszty dozoru placu budowy (Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania terenu robót na własny koszt), 7.5. koszty prowadzenie prac bez wstrzymywania normalnego funkcjonowania cmentarza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy złotych, zero groszy). 1.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien być dołączony do oferty wykonawcy. 1.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.. 1.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wraz z adnotacją: ROZBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ ZEWNĘTRZNEGO SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO CCTV, w Banku Polska Kasa Opieki S. A. II O/Radom nr 02 1240 3259 1111 0010 2196 4687, najpóźniej do dnia 11.08.2016 r. do godz. 9:00 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający będzie uważał wadium, które do dnia 11.08.2016 r. do godz. 09:00 znajdzie się na rachunku bankowym wskazanym przez zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej postaci niż pieniężna, należy je wnieść do zamawiającego Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy, ul. Ofiar Firleja 45, 26-600 Radom, najpóźniej do dnia 11.08.2016r. do godz. 09:00, łącznie z ofertą lub w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty. Dokument stanowiący wadium w formie nie-pieniężnej powinien zawierać zapis określony w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 1.5 Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 1.6 Zamawiający zwróci wadium:- wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniej-sza,- wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu należytego zabezpieczenia wykonania umowy. 1.7 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.8 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 1.9 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 1.10 Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1.11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zamawiający będzie żądał od wykonawcy, którego oferta okaże się najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 2.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie przed dniem zawarcia umowy. 2.2 Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. 2.3 Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami. 2.4 Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczeń: - w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; - poprzez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego; - przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zestawów. 2.5 Zabezpieczenia wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiające-go w Banku Polska Kasa Opieki S. A. II O Radom nr 02 1240 3259 1111 0010 2196 4687, z adnotacją ROZBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ ZEWNĘTRZNEGO SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO CCTV - zabezpieczenie 2.6 Zabezpieczenie wniesione w formie niepieniężnej winno zawierać zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty zobowiązania stanowiącego zabezpieczenie należytego wykonania umowy na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że wykonawca nie uregulował swoich zobowiązań wynikających z zawartej umowy. 2.7 W trakcie realizacji umowy wykonawca, za zgodą zamawiającego, może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.8 Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 2.9 Zamawiający zwróci zabezpieczenie w następujący sposób:- 80% wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. Należyte wykonanie robót budowlanych zostanie stwierdzone bezusterkowym protokołem odbioru końcowego,- 20% zostanie zwrócona lub zwolniona w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości i rękojmia (zamawiający żąda, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmk.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach