Przetargi.pl
Budowa oświetlenia dróg na terenie gminy Stare Babice

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2016-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia dróg na terenie gminy Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia dróg na terenie gminy Stare Babice. 2.Zamówienie zostało podzielone na 3 Części opisane poniżej: 1)Część nr 1: a)Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego nN-0,4kV typu AsXSn 2x25 w ciągu drogi gminnej stanowiącej ul. Klaudyńską w miejscowości Klaudyn. b)Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego nN-0,4kV - montaż napowietrznego przewodu typu AsXSn 2x25 na istniejących słupach linii komunalnej w ciągu drogi gminnej ul. Szymanowskiego w miejscowości Klaudyn. c)Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego nN-0,4kV typu YAKXS 4x25 w ciągu drogi gminnej stanowiącej ul. Grabowskiego w Latchorzewie. d)Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego nN-0,23kV typu AsXSn 2x25 w ciągu drogi gminnej stanowiącej ul. Bugaj w Koczargach Nowych. e)Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego nN-0,23kV typu AsXSn 2x25 w ciągu drogi stanowiącej ul. Leśnych Skrzatów w Starych Babicach. f)Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego nN-0,23kV typu AsXSn 2x25 w ciągu drogi gminnej w Lubiczowie. 2)Część nr 2: a)Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego nN-0,4kV typu YAKXS 4x25 w ciągu drogi gminnej oraz kompleksu rekreacyjnego w Wojcieszynie. 3)Część nr 3: a)Budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego nN-0,23kV typu AsXSn 2x25 w ciągu drogi gminnej - ul. Jastrzębia w Lipkowie oraz drogi powiatowej - ul. Izabelińska w miejscowości Klaudyn. 3.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w dokumentacji projektowej odrębnej dla każdej Części. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dla każdego z zadań (części opisanych powyżej) m. in. następujących robót budowlanych oraz czynności: 1)robót ziemnych, 2)montażu przewodu oświetleniowego, 3)ułożenia kabla zasilającego oraz instalacja uziemnienia, 4)dostawy i montażu słupów oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi, 5)instalacji niezbędnego osprzętu zasilającego i pomiarowego, 6)pomiarów parametrów instalacji i uruchomieniu oświetlenia, 7)zgłoszenia wykonania linii oświetlenia i uzgodnienie z PGE zgodnie z warunkami technicznymi i umową o przyłączenie, 8)całkowitej obsługi geodezyjnej zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 9)dokumentacji powykonawczej, 10)uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania. 4.Warunki wykonania przedmiotu zamówienia (dla każdej z Części): 1)Wykonawca zobowiązuje się przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 2)Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 3)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac - wejście w teren należy uzgodnić z Referatem Gospodarki Komunalnej U.G. Stare Babice, jako zarządzającym drogami gminnymi lub z Zarządem Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim, jako zarządzającym drogami powiatowymi. 4)W przypadku pozostawienia odcinka robót w stanie zagrażającym mieszkańcom bądź użytkownikom ruchu Wykonawca obowiązany jest zabezpieczyć takie miejsce wyraźnym oznakowaniem, wygrodzić je i zastosować również oświetlenie ostrzegawcze. 5)Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. 6)Wykonawca we własnym zakresie ustali lokalizację zaplecza budowy. 7)Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dojazd do placu budowy oraz dostęp do energii elektrycznej. 8)Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 9)Wykonawca musi prowadzić roboty zgodnie z wytycznymi zawartymi w protokole z narady koordynacyjnej w sprawie uzgodnienia usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu w szczególności w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z innymi urządzeniami infrastruktury technicznej, prace należy prowadzić w porozumieniu i pod nadzorem instytucji wskazanych w powyższym dokumencie. 10)W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i Użytkownika oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z Użytkownikiem. 11)W trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji. Każde naruszenie zjazdu (rozkopanie) uzgodnić należy indywidualnie z właścicielem posesji. 12)Zieleń znajdującą się na terenie budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt. 13)Wykonawca systematycznie, (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 14)Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 15)Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 16)Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Gminy Stare Babice, związane z wadliwym wykonaniem i technologią robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ustosunkowania się i ich załatwienia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W momencie, kiedy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia ww. sprawy wówczas Zamawiający pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane roboty. 17)Należności za roboty zlecone przez Zamawiającego innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy będą potrącane z faktury Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. 18)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia a nadto za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek lub w trakcie wykonywanych prac. 19)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez podwykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia. 20)Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 21)Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, a w szczególności za bezpieczne warunki poruszania się pojazdów oraz pieszych w obrębie wykonywanych robót. 22)Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)organizacji i wykonywania prac, b)zabezpieczenia interesów osób trzecich, c)ochrony środowiska, d)warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e)organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f)bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g)ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę (każdą z Części, na którą składa ofertę) wadium w wysokości: Część 1 - 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł), Część 2 - 2 800 zł (słownie: dwa tysiące osiemset zł), Część 3 - 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł) w formie określonej w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach