Przetargi.pl
Usługi ochrony mienia i osób w budynkach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 42 10 100 , fax. 022 82 88 773
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego
    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 15/17
    00-071 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 42 10 100, fax. 022 82 88 773
    REGON: 00027406800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochrony mienia i osób w budynkach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia i osób w budynkach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 , Trębacka 3/5 i ul. Ksawerów 13 w Warszawie oraz w miejscowości Obory k. Konstancina. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 479 674,80 zł. Ze względu na charakter wykonywanych usług oraz obiektu, który podlega ochronie jak również znajdujących się w nim dzieł sztuki Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia 5 kwalifikowanych pracowników ochrony na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez cały okres realizacji zamówienia oraz 5 pracowników ochrony na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający najpóźniej w dniu zawarcia umowy będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia dowodów potwierdzających spełnianie wymagania Zamawiającego odnośnie zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, tj. w szczególności zawartych umów o pracę z kwalifikowanymi pracownikami ochrony oraz z pracownikami ochrony wskazanymi w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (Załącznik Nr 7 do SIWZ) na cały okres realizacji zamówienia, zgłoszenia tych osób do ubezpieczenia. W przypadku nie udokumentowania powyższego, uznaje się, że zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, co będzie skutkowało zatrzymaniem wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie na każde wezwanie Zamawiającego, do niezwłocznego, najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych, przedłożenia dokumentów mogących mieć wpływ na realizację umowy, w tym w szczególności dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób zgodnie z umową tj. umowę o pracę oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje pracowników realizujących zamówienie. W przypadku zwolnienia lekarskiego bądź urlopu wypoczynkowego pracownika wskazanego przez Wykonawcę jako zatrudnionego na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na okres realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania deklarowanego zatrudnienia pracownika przez okres przebywania na urlopie wypoczynkowym bądź zwolnieniu lekarskim oraz dokonywania wypłaty wynagrodzenia za ten okres jak również odprowadzania wymaganych składek zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Na okres nieobecności pracownika zatrudnionego na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo. Wykonawca informuje o tym fakcie Zamawiającego drogą pisemną oraz przedstawia do akceptacji propozycję osoby wskazanej na zastępstwo, a następnie przedstawia Zamawiającemu umowę zawartą z tą osobą (o pracę, zlecenia bądź innej formie prawnej) ze wskazaniem ilości godzin zastępstwa oraz wysokości stawki godzinowej, bądź ilości godzin zastępstwa oraz łącznej wartości wynagrodzenia należnego osobie wykonującej zastępstwo. Wykonawca nie będzie płacił wynagrodzenia niższego niż stawka wynikającą z obowiązujących przepisów, w okresie świadczenia usługi na rzecz Zamawiającego. Wykonawca przy świadczeniu usługi będzie respektował przepisy prawa pracy oraz inne przepisy mające zastosowanie wobec osób na umowę o pracę oraz innych umów cywilno - prawnych, w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 14.000,00.zł (słownie zł: czternaście tysięcy zł). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2014 r poz. 1804 z późn. zm.). Wadium wnoszone z pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: 33 1010 1010 0010 4913 9120 0000 z adnotacją usługi ochrony osób i mienia - Nr Sprawy 16/BAB/PN/2016. (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się uznanie na rachunku Zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy ofert akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.; jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość-forma zatrudnienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mkidn.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach