Przetargi.pl
Catering - zbiorowe żywienie dla dzieci w wieku 3 - 5 lat uczęszczających do Punktów Przedszkolnych w Brzegu Głogowskim i Kromolinie w ramach projektu Przedszkolandia na Wzgórzach Dalkowskich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

Fundacja "Porozumienie Wzgórz Dalkowskich" ogłasza przetarg

  • Adres: 67-124 Nowe Miasteczko, ul. Głogowska 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3888431 , fax. 68 3888431
  • Data zamieszczenia: 2012-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja "Porozumienie Wzgórz Dalkowskich"
    ul. Głogowska 1 1
    67-124 Nowe Miasteczko, woj. lubuskie
    tel. 68 3888431, fax. 68 3888431
    REGON: 08010633100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzgorzadalkowskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Catering - zbiorowe żywienie dla dzieci w wieku 3 - 5 lat uczęszczających do Punktów Przedszkolnych w Brzegu Głogowskim i Kromolinie w ramach projektu Przedszkolandia na Wzgórzach Dalkowskich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych, tzn. usług przygotowanie i dostarczania posiłków (wyżywienia) dla dzieci przedszkolnych w ramach projektu Przedszkolandia na Wzgórzach Dalkowskich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca będzie dostarczał posiłki dobrej jakości zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi żywności, w szczególności zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006, Nr 171, poz. 1225), normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP. Szacunkowa ilość posiłków: 13.110 sztuk posiłków. Okres i sposób świadczenia usługi: 5 dni w tygodniu przez okres 22 miesięcy dla 30 dzieci. Usługi będą świadczone we wszystkie dni pracy punktów przedszkolnych w Brzegu Głogowskim i Kromolinie. O dniach pracy punktów przedszkolnych Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego. Wskazana liczby posiłków jest ilością szacunkową przygotowaną na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącą zarazem wartość maksymalną zamówienia, która nie może zostać przekroczona. Faktyczna i ostateczna wielkość zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistej liczby zamówionych oraz dostarczonych posiłków. Nie może ona jednak przekroczyć w/w wartości maksymalnych. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości posiłków będących przedmiotem zamówienia. Ilość posiłków będzie uzależniona od frekwencji dzieci - zapotrzebowanie na dany dzień składane (telefon / faks) będzie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 8:00. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania posiłków we wszystkie dni pracy punktu przedszkolnego w Brzegu Głogowskim i Kromolinie 1 raz dziennie w godzinach 11.00 - 12.00. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin dostarczania / podawania posiłków. Posiłki należy dostarczać na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Pomiar temperatury odbywać się będzie w momencie przekazywania posiłków dzieciom na talerze, dla dań gorących temperatura powinna wynosić co najmniej 63 C. Pojemniki, termosy muszą być zamykane szczelnie, tak aby podczas transportu posiłki ulegały m.in. rozlaniu. Koszty dowozu posiłków obciążają Wykonawcę. Wykonawca zapewni pracownika do wydawania posiłków. Posiłki gorące, w zależności od potrzeb i możliwości Zamawiającego, mogą być podawane w opakowaniach jednorazowych. O takiej formie świadczenia usługi Zamawiający poinformuje Wykonawcę. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji obiady będą dostarczane w opakowaniach jednorazowych, w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz odpowiedniej temperatury w zależności od rodzaju dostarczanego posiłku. Może być konieczne dostarczanie posiłków wraz ze sztućcami i naczyniami plastykowanymi umożliwiającymi spożycie określonego posiłku. Sztućce i naczynia wykorzystywane podczas transportu, jak i do spożycia posiłków powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktów z żywnością i posiadających atest PZH. Świadczenie usługi w/w sposób nie zwiększa ceny posiłów. Po zakończeniu pory wydawania posiłków Wykonawca odbierze odpady pokonsumpcyjne, brudne naczynia, talerze, sztućce i inne naczynia służące do dostarczenia i przechowywania żywności z punktu przedszkolnego, z zastrzeżeniem, że czas przechowywania odpadów u Zamawiającego nie może być dłuższy niż 24 godziny. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych przy realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego i ponosi tym samym pełną odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami oraz koszty z tym związane zgodnie z ustawą o odpadach (t. j. Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). Wykonawca zapewni we własnym zakresie ich mycie i dezynfekcję we własnych pomieszczeniach zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi i mikrobiologicznymi oraz normami HACCP. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację potwierdzającą ilość dostarczonych posiłków przy obiedzie za dzień poprzedni i odebrać potwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację przy dostawie obiadu następnego dnia. Jadłospis będzie układany przez Wykonawcę na okres 5 dni i powinien być przedłożony Zamawiającemu w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed jego realizacją. Zamawiający ma prawo wnieść zastrzeżenia do jadłospisu i wnosić o jego zmianę nie później niż terminie 2 dniroboczych od dnia jego otrzymania. Jadłospis ma zawierać kaloryczność poszczególnych posiłków. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu usługi, tj. zmiany zarówno składu, jak i rodzaju posiłków przygotowywanych / dostarczanych w dany dzień, o czym poinformuje Wykonawcę z wyprzedzeniem 2 dni roboczych. Posiłki muszą być wykonywane z naturalnych produktów metodą tradycyjną, nie można używać produktów typu instant oraz gotowych produktów, np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki itp., masło musi być extra świeże, nie można używać produktów masłopodobnych. Wędliny mają być wysokiej jakości, mają nie zawierać dodatków skrobi, soi, mięso nie może być MMO - mięso mechanicznie odkostnione. Wykonawca co najmniej 1 raz w tygodniu dostarczy wykaz poszczególnych produktów, z których został sporządzony posiłek wraz z wykazem gramatury. Czas pomiędzy przygotowaniem obiadu, a jego dostarczeniem nie powinien być dłuższy niż 2 godziny. Wykonawca będzie zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007, Nr 80, poz. 545). Zamawiający zastrzega prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowania posiłków w miejscu ich produkcji wskazanym przez Wykonawcę. Za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. Sanepidu wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą m. in. mandaty, kary odpowiada Wykonawca. Do realizacji zamówienia Wykonawca powinien dysponować kuchnią (miejscem)do produkcji posiłków oraz odpowiednimi środkami transportu zatwierdzonymi decyzją właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego na podstawie przepisów ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami (Dz. U. nr 171 z 2006r. poz. 1225 z późn. zm). Wykonawca powinien również posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej obejmujące wszystkie ryzyka związane z wykonywaniem działalności stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia publicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzgorzadalkowskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach