Przetargi.pl
Całoroczne utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek, innych ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Międzylesie oraz opróżnianie koszów ulicznych

Miasto Gmina Międzylesie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-530 Międzylesie, pl. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 126 327 , fax. 748 126 126
  • Data zamieszczenia: 2021-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gmina Międzylesie
    pl. Wolności 1
    57-530 Międzylesie, woj. dolnośląskie
    tel. 748 126 327, fax. 748 126 126
    REGON: 53062000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://miedzylesie.ezamawiający.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całoroczne utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek, innych ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Międzylesie oraz opróżnianie koszów ulicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek, kładek, innych ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Międzylesie oraz opróżnianie koszy ulicznych w roku 2021. Lustracje terenu i bieżące usuwanie odpadów komunalnych (opakowania papierowe, szklane, plastikowe, metalowe, gałęzie, liście itp.). Systematyczne usuwanie chwastów rosnących przy krawężnikach i obrzeżach. W przypadku wystąpienia anomalii pogodowych (ulewne opady deszczu, silne wichury itp.) przystąpienie do usuwania ich skutków w okresie nie dłuższym niż 2 godziny po ich ustąpieniu, Zimowe utrzymanie polegać będzie na świadczeniu usług odśnieżania i usuwania śliskości z ulic, dróg, chodników, schodów, alejek, kładek i z ciągów pieszych znajdujących się na terenie miasta Międzylesia, których utrzymanie należy do zadań własnych Gminy Międzylesie. W zakres zimowego utrzymania wchodzą prace i czynności mające na celu likwidację lub zmniejszenie zakłóceń ruchu pojazdów i pieszych wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa, gołoledź oraz opady śniegu, gradu itp. Zakres zimowego utrzymania obejmuje w szczególności: a) Mechaniczne odśnieżanie dróg – w rozumieniu usunięcia z powierzchni jezdnej oraz obiektów towarzyszących (zatoki autobusowe, parkingi) śniegu lub błota pośniegowego na szerokości gwarantującej swobodny ruch dwukierunkowy pojazdów, b) Odśnieżanie ciągów pieszych (chodników, alejek, schodów i kładek) – wykonywane mechanicznie lub ręcznie na szerokości gwarantującej swobodny ruch dwukierunkowy pieszych, zapewniające powierzchnię twardą, bez zalegania luźnego śniegu lub błota pośniegowego, c) Usuwanie śliskości – w rozumieniu posypywania piaskiem, solą lub mieszanką solno-piaskową (10% wagowych soli w mieszance) z powierzchni dróg lub ciągów pieszych, d) Oczyszczanie i udrażnianie wlotów wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej, e) Utrzymanie przez Wykonawcę stałej gotowości do zimowego utrzymania, gdy nie będą występowały opady śniegu i/lub gołoledź. W tym okresie do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie ciągłej czystości dróg, placów, chodników w mieście. W okresie zimowym Wykonawca we własnym zakresie ma obowiązek zapewnienia materiału szorstkiego do posypywania jezdni, jego załadunku oraz składowania. Letnie utrzymanie ma na celu zapewnienie ciągłej czystości w mieście Międzylesie, polegać będzie na świadczeniu usług sprzątania na terenie miasta Międzylesie, a w szczególności na: a) Omiataniu ulic, b) Omiataniu chodników, c) Omiataniu placów, schodów, kładek i innych terenów, d) Odpiaszczaniu krawężników na jezdniach lub chodnikach, e) Odchwaszczaniu krawężników, f) Usuwaniu pojedynczych zanieczyszczeń (papierki, butelki, inne pojedyncze śmieci), g) Wykonaniu innych czynności, nie wymienionych wyżej, które są niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: a) Właściwe oznakowanie robót i czynności wykonywanych przy realizacji przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi zasadami BHP oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego. b) Udział potrzebnego do realizacji zadań sprzętu, pojazdów specjalistycznych i narzędzi. c) Przekazywanie odpadów i innych zanieczyszczeń do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) wskazanej w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania dokumentów potwierdzających przekazywanie odpadów do RIPOK, w tym kart ewidencji odpadów i kart przekazywania odpadów. Usuwanie materiałów niebezpiecznych z terenu pasa drogi (m.in. pozostałości po wichurach). Zabezpieczenie otworów po skradzionych kratkach ściekowych usytuowanych w pasie drogi i powiadamianie Zamawiającego o wszelkich nagłych zdarzeniach, wypadkach mających miejsce na utrzymywanym terenie, a ujawnionych w czasie wykonywania przedmiotu umowy (np. brakujące kratki wpustów ulicznych, nagłe uszkodzenia nawierzchni stwarzające zagrożenie itp.). Czynności przyjęte do realizacji w poszczególnych okresach (letnim i zimowym) i charakterystyczne dla tych okresów muszą być stosowane przez Wykonawcę odpowiednio do panujących warunków klimatycznych (np. przy braku opadów śniegu w okresie zimowym konieczne jest oczyszczenie terenu w sposób przyjęty dla okresu letniego). Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapisy ustawy z 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r., poz. 1289 ze zm.). Wykonawca w zimowym utrzymaniu chodników, alei, schodów, parkingów, dróg ma obowiązek prowadzić miesięczny rejestr wyjazdów (z podziałem na dni, godziny, rodzaj użytego sprzętu, materiału) związanych z zakresem zapytania, który jest załącznikiem do wystawionego rachunku, faktury. Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania 98 koszy ulicznych (o pojemności od 10 l do 50 l) zlokalizowanych głównie przy ulicach w Międzylesiu, terenach rekreacyjnych, placach zabaw i przystankach na terenie miasta i gminy oraz utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym. Częstotliwość opróżniania koszy ulicznych w Międzylesiu – codziennie; pozostałe miejsca – co najmniej 2 razy w miesiącu. Wykonawca odpowiada za utrzymanie koszy ulicznych we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, a w przypadku ich trwałego uszkodzenia zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i porządku wokół koszy ulicznych – w trakcie i po wywozie odpadów, tj. zebrania i odebrania odpadów wysypanych z pojemników, w trakcie ich załadunku, wywianych, rozrzuconych przez osoby trzecie (np. w wyniku aktów wandalizmu) i zwierzęta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach