Przetargi.pl
Całoroczne utrzymanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Koszalina w okresie od 01.01.2010r. do 30.11.2010r.

Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3118060 , fax. 094 3425419
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie
    ul. Połczyńska 24 24
    75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3118060, fax. 094 3425419
    REGON: 33000246600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całoroczne utrzymanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Koszalina w okresie od 01.01.2010r. do 30.11.2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje Całoroczne utrzymanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Koszalina w okresie od 01.01.2010r. do 30.11.2010r. CPV 90.60.00.00-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane CPV 50.80.00.00-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Przedmiotem zamówienia są usługi związane z Całorocznym utrzymaniem przystanków komunikacji miejskiej na terenie miasta Koszalina, polegające na systematycznym prowadzeniu usług w zakresie: 3.1. w okresie letnim - prace porządkowe i konserwacyjne na przystankach ujętych w załącznikach nr 1,2,3 a) sprzątanie, utrzymywanie w czystości i usuwanie chwastów, traw, liści, gałęzi, piasku, błota, gruzu, padliny, oleju, niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu i pieszych wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, z terenu pod wszystkimi wiatami oraz w obrębie wszystkich wiat i słupków przystankowych w promieniu 10m, ale nie dalej niż do krawędzi jezdni i do granicy pasa drogowego, na terenie miasta Koszalina, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę przystanku, nie rzadziej niż jeden raz dziennie, b) chemiczne usuwanie chwastów z utwardzonych części przystanków w częstotliwości uniemożliwiającej zarastanie powierzchni chodników, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, z zachowaniem odrębnych przepisów i wymogów dotyczących stosowania środków chemicznych, c) koszenie traw, grabienie i ich wywóz z terenów zielonych znajdujących się w obrębie przystanku i w promieniu 10m, ale nie dalej niż do granicy pasa drogowego, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, d) utrzymanie w czystości konstrukcji słupków i wiat oraz przyległego ekranu akustycznego, poprzez mycie całej konstrukcji oraz szyb, siedzisk i dachów, ( z usuwaniem ogłoszeń, resztek kleju, kurzu, napisów typu graffitti i innych zanieczyszczeń) w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę przystanku, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, e) opróżnianie koszy na śmieci o pojemności nie mniejszej niż 45 litrów, zamontowanych na przystankach lub w ich najbliższej okolicy i wywóz nieczystości z koszy oraz powstałych w procesie sprzątania przystanku, na miejsce składowania odpadów komunalnych, w częstotliwości dopasowanej do potrzeb poszczególnych przystanków, nie rzadziej niż jeden raz dziennie, f) montaż i demontaż uszkodzonych koszy na śmieci, naprawa koszy częściowo uszkodzonych, konserwacja i malowanie oraz wymiana koszy na nowe, według zaistniałych potrzeb, w najkrótszym możliwym czasie, ale nie dłuższym niż 7 dni, g) utrzymanie w czystości koszy na śmieci poprzez ich mycie i dezynfekcję w częstotliwości gwarantującej pełną ich estetykę, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, h) bieżącą naprawę i konserwację przystanków, polegającą na: prostowaniu, poprawianiu i uzupełnianiu elementów konstrukcji wiat i słupków przystankowych, w miarę potrzeb, odnawianiu, malowaniu konstrukcji stalowych, dachu oraz tablic rozkładów jazdy, napisów z nazwą przystanku, siedzisk, ławek i itp. w miarę potrzeb w celu zapewnienia pełnej estetyki, nie rzadziej niż jeden raz w roku w terminie uzgodnionym z zamawiającym, uzupełnianiu zniszczonych siedzeń plastikowych i drewnianych, w miarę potrzeb , w najkrótszym możliwym terminie, ale nie dłuższym niż 14 dni, wstawianiu blach osłonowych ścian bocznych oraz tylnej, w miarę potrzeb, w najkrótszym możliwym terminie, ale nie dłuższym niż 14 dni, montażu lub demontażu wiat i słupków na przystanku, w miarę potrzeb, w terminie uzgodnionym z zamawiającym. wstawianiu szyb ze szkła laminowanego lub szkła bezpiecznego oraz szyb z tworzywa sztucznego - poliwęglanu w ścianach osłonowych; bocznych oraz tylnych, w miarę potrzeb , w najkrótszym możliwym terminie, ale nie dłuższym niż 14 dni, i) zapewnienie z ramienia Wykonawcy całodobowego przez siedem dni w tygodniu nadzoru nad prowadzeniem prac porządkowych i konserwacyjnych na przystankach, j) powiadamianie Policji o stwierdzonych przypadkach zniszczenia lub kradzieży przystanku lub jego elementów i każdorazowo przesyłanie kopii protokołu zgłoszenia do Zamawiającego. 3.2. w okresie zimowym - prace porządkowe i konserwacyjne na przystankach ujętych w załącznikach nr 1,2,3 a) prace wymienione w punkcie 1. b) dodatkowo podczas występowania opadów śniegu bądź śliskości, odśnieżanie i posypywanie terenów w obrębie wszystkich wiat i słupków przystankowych komunikacji miejskiej w promieniu 10m, ale nie dalej niż do krawędzi jezdni i do granicy pasa drogowego, z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo ruchu użytkownikom przystanków i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005r.), polegające na : posypywaniu piaskiem lub innymi środkami uszorstaniającymi lub mieszanką piasku z chlorkiem sodu, wapnia lub magnezu, za pomocą posypywarki lub ręcznie, odgarnianiu śniegu za pomocą pługu lub ręcznie i wywozie jego nadmiaru (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych), zakupie i gromadzeniu w/w materiałów, utrzymaniu całodobowej przez siedem dni w tygodniu gotowości sprzętu technicznego, stałej obserwacji prognoz pogody i panujących warunków atmosferycznych celem wszczęcia profilaktycznych działań zapobiegającym skutkom wystąpienia śliskości i intensywnych opadów śniegu, organizacji ruchu na czas trwania prac, c) zapewnienie z ramienia Wykonawcy całodobowego przez siedem dni w tygodniu nadzoru nad prowadzeniem akcji zimowej na przystankach, d) pozimowe sprzątnięcie nawierzchni z obrębu przystanku z pozostałości po usuwaniu skutków zimy, Podstawowe obowiązki Wykonawcy 1) Zakup, przygotowanie i składowanie własnym staraniem i na własny koszt niezbędnej ilości środków chemicznych, uszorstniających i pomocniczych. Zapas przygotowanych materiałów do zwalczania śliskości zimowej musi gwarantować ciągłość działań. 2) Uzyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych zezwoleń związanych z realizowanymi przez siebie usługami, w tym zezwoleń na pracę zatrudnionych przez niego pracowników. 3) Zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza produkcyjnego, socjalnego oraz miejsca składowania śniegu, niezbędnego do wykonania umownego zakresu prac. 4) Zapewnienie odpowiedniej organizacji ruchu na czas realizacji robót w pasie drogowym w tym, w przypadku konieczności sporządzenie projektu organizacji ruchu z niezbędnymi uzgodnieniami. 5) Do usuwania skutków zimy Wykonawca zobowiązany jest przystąpić na wszystkich przystankach, w pierwszej kolejności na przystankach usytuowanych przy ulicach w centrum miasta i w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów komunikacji miejskiej, a następnie na przystankach usytuowanych w dzielnicach peryferyjnych. Rozpoczęcie prac na głównych przystankach, powinno nastąpić niezwłocznie po uzyskaniu informacji meteorologicznej o przewidywanym zjawisku zimowym bądź po wystąpieniu nagłego zjawiska, aby zapobiec tworzeniu się śliskości zimowej. 6) Każda jednostka sprzętowo-transportowa, a także pracownicy wykonujący czynności w pasie drogowym, powinni być oznakowani emblematem (nadrukiem) zawierającym logo firmy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych wymienionych w pkt 3, ppkt 13,14,15,16 na podstawie: Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 662 z póź. zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z póź. zm.), Uchwały Rady Miejskiej w Koszalinie Nr XXXIII/522/2006 z dnia 16 lutego 2006r. z póź. zm. , Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 21.04.2006r. w sprawie listy odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami oraz dopuszczalnych metod odzysku (Dz.U. Nr 75 poz. 527); 4) udokumentują gotowość odbioru odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub utylizacji odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi utrzymania porządku i czystości, 5) posiadają sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia w tym minimum: samochody lub ciągniki do transportu odpadów lub piasku - 3 sztuki pługi - 2 sztuki Samochód osobowy dla koordynatorów - 1 sztuka Plac do składowania mieszanki piasku na min. 80t - 1 komplet Narzędzia do ręcznego utrzymania przystanków - 30 sztuk Środki łączności - fax, telefony komórkowe 6) zatrudniają min. 2 pracowników sprawujących nadzór nad 10 pracownikami zatrudnionymi bezpośrednio przy pracach utrzymania przystanków, 7) wykażą, że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie zadania związane z utrzymaniem czystości na terenach miejskich oraz zadania związane z naprawą i konserwacją obiektów małej architektury ( roboty szklarskie, stolarskie, malarskie, ślusarskie i inne budowlane) , których łączna wartość nie może być mniejsza niż 150.000,00 złotych, 8) zawrą ubezpieczenie o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 000,00 złotych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 11 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 11 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych. 3) Umowa na odbiór odpadów z przedsiębiorstwem prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi utrzymania porządku i czystości. 4) Wykaz wyposażenia wykonawcy w sprzęt konieczny do wykonania zadania (wg wzoru nr 3). 5) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zadania, odpowiedzialnych za nadzór i koordynację prac przewidzianych w zamówieniu (wg wzoru nr 4) 6) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru nr 5), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 7) Oświadczenie (wg wzoru nr 2), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; Pozostałe dokumenty: 8) Formularz oferty (wg wzoru nr 1); 9) Formularz cenowy (wg wzoru nr 6); 10) Oświadczenie wykonawcy, że przed podpisaniem umowy okaże polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach