Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3118060 , fax. 094 3425419
- Data zamieszczenia: 2015-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie
ul. Połczyńska 24 24
75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3118060, fax. 094 3425419
REGON: 33000246600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdm-koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie placów zabaw, boisk, terenów rekreacyjnych i rekreacyjno-sportowych oraz miejsc postojowych na terenie miasta Koszalina zarządzanych przez ZDM w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie placów zabaw, boisk, terenów rekreacyjnych i rekreacyjno-sportowych oraz miejsc postojowych na terenie miasta Koszalina zarządzanych przez ZDM w Koszalinie Zakres prac obejmuje: I. W okresie od 1 kwietnia do31 października ( 7 miesięcy ): a) codzienne sprzątanie placów zabaw z wyłączeniem niedziel, cotygodniowe sprzątanie boisk oraz terenów rekreacyjno-sportowych i cotygodniowe sprzątanie zieleńca i miejsc postojowych, b) wyrównywanie i uzupełnianie nawierzchni piaszczystych, żwirowych poprzez między innymi uzupełnienie ubytków nawierzchni, zagrabienie, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb aby zapewnić estetykę, odpowiedni standard i bezpieczeństwo, nie rzadziej jednak jak raz w tygodniu, c) systematyczne usuwanie chwastów, wrastających traw, połamanych gałęzi z części terenów powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zarastanie powierzchni stref bezpieczeństwa, ciągów pieszych- ścieżek, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, d) systematyczne koszenie traw z grabieniem i wywozem z terenów zielonych znajdujących się w obrębie placów zabaw, boisk , terenów rekreacyjno-sportowych, zieleńca i miejsc postojowych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż raz w miesiącu, e) cięcia pielęgnacyjne żywopłotów, skupin krzewów wraz z uprzątnięciem, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż 2 razy w okresie od kwietnia do października, f) Systematyczne podlewanie roślin zwłaszcza nowych nasadzeń w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb uwarunkowanych pogodą, g) usuwanie złamanych konarów drzew w miarę bieżących potrzeb, h) systematyczne grabienie liści i ich wywóz z terenów znajdujących się w obrębie placów zabaw, boisk i miejsc postojowych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, i) wywóz nieczystości z koszy na śmieci w częstotliwości dopasowanej do potrzeb poszczególnych obiektów w sezonie, nie rzadziej jednak niż dwa razy w tygodniu, j) utrzymanie czystości koszy, k) bieżące naprawy i konserwacja koszy na śmieci, l) bieżące naprawy i konserwacja ławek i innych urządzeń, m) zmywanie graffiti w miarę bieżących potrzeb, n) przeprowadzenie raz w tygodniu przeglądu urządzeń zabawowych i sportowych polegających między innymi na: sprawdzeniu połączeń śrubowych ( w razie luzów dokręcić); sprawdzeniu stanu powierzchni drewnianych ( w razie uszkodzenia usunąć zadry ), sprawdzeniu elementów z łożyskami ( w razie potrzeby dodatkowo przesmarować), o) niezwłoczne zdemontowanie od chwili stwierdzenia lub zgłoszenia faktu uszkodzonych części urządzeń zabawowych stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa dzieci ( złamane, nadłamane lub ostre wystające części itp.), p) niezwłoczne zabezpieczenie urządzeń przed użytkownikami do chwili usunięcia uszkodzeń, II. W okresie od 01 stycznia do 31 marca i 01 listopada do 31 grudnia (5 miesięcy): a) sprzątanie placów zabaw, boisk, terenów rekreacyjno-sportowych i miejsc postojowych nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu gdy nie ma opadów śniegu , oraz 1 raz w miesiącu przy opadach śniegu, b) wywóz nieczystości z koszy na śmieci co najmniej dwa razy w miesiącu, c) podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi - usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu na ciągach pieszych - ścieżkach na terenach placów zabaw powierzonych w utrzymanie, z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo, polegające na: - posypywaniu ciągów pieszych - ścieżek piaskiem lub innymi środkami uszorstaniającymi, - odgarnianiu śniegu ręcznie i wywozie jego nadmiaru (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych) na miejsce składowania, d) usuwanie złamanych konarów drzew, cięcia pielęgnacyjne żywopłotów, skupin krzewów wraz z uprzątnięciem, w miarę bieżących potrzeb, e) bieżące naprawy i konserwacja koszy na śmieci, f) bieżące naprawy i konserwacja ławek i innych urządzeń, f) systematyczne grabienie liści i ich wywóz z terenów znajdujących się w obrębie placów zabaw, boisk i miejsc postojowych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, g) przeprowadzenie raz w tygodniu przeglądu urządzeń zabawowych i sportowych polegających między innymi na: sprawdzeniu połączeń śrubowych ( w razie luzów dokręcić); sprawdzeniu stanu powierzchni drewnianych ( w razie uszkodzenia usunąć zadry ), sprawdzeniu elementów z łożyskami ( w razie potrzeby dodatkowo przesmarować), h) niezwłoczne zdemontowanie od chwili stwierdzenia lub zgłoszenia faktu uszkodzonych części urządzeń zabawowych stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa dzieci ( złamane, nadłamane lub ostre wystające części itp.), i) niezwłoczne zabezpieczenie urządzeń przed użytkownikami do chwili usunięcia uszkodzeń, j) zmywanie graffiti w miarę bieżących potrzeb, III. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac na podstawie formularza cenowego 2.1. : a) jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach w ciągu 2 tygodni od otrzymania zlecenia, b) jednorazowej konserwacji i remontu sztucznej trawy ( na dwóch boiskach w Misiowej Dolinie oraz na jednym boisku przy ul. Rodła-Grochowskiego) o łącznej pow. 800 m? w ciągu 2 tygodni od otrzymania zlecenia, c) konserwacji i malowania wskazanych elementów drewnianych urządzeń i ogrodzeń preparatami do drewna w ilości nie przekraczającej 100 m? w ciągu 2 tygodni od otrzymania zlecenia, d) konserwacji i malowania wskazanych elementów stalowych urządzeń i ogrodzeń w ilości nie przekraczającej 100 m2 w ciągu 2 tygodni od otrzymania zlecenia e) renowacji nawierzchni trawiastych na pisemne zlecenie Zamawiającego poprzez ułożenie gotowej trawy nie więcej niż 100 m2 w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia, f) remontów nawierzchni bitumicznych, betonowych i tartanowych placów i boisk nie więcej niż 100 m2 w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia, g) uzupełniania ubytków w nawierzchni piaszczystej nie więcej niż 800 m2 w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia, h) demontażu urządzeń zabawowych nie więcej niż 20 szt. w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia, i) montażu urządzeń zabawowych nie więcej niż 20 szt. w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia, j) naprawy i remontu ogrodzeń metalowych nie więcej niż 200 m2 w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego mBank S.A. Oddział Szczecin 91 1140 1137 0000 2162 9500 1004. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 5) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie przez Zamawiającego wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA: Zgodnie z zapisami w PZP, w świetle art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego - gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy w oryginale złożyć w Dziale Finansowo - Księgowym ZDM pok.7, natomiast kopię załączyć do oferty. 6) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w Uwadze pkt 5 SIWZ. 7) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 8) Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przechowalnia Nasion - stróżowanie, obsługa kotłowni i utrzymanie czystości
Dodano: 2016-04-19 - Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego, na terenach skarbu państwa, a także miejsc postojowych Zintegrowanego Szlaku Turystycznego Powiatu Polickiego
Dodano: 2016-03-24 - Wykonywanie w roku 2016 w ramach systemu Alert Szczecin interwencyjnego uporządkowania terenów gminnych w Szczecinie
Dodano: 2016-03-03 - Oczyszczanie, sprzątanie i odśnieżanie ulic, chodników, placów, parkingów oraz utrzymanie zieleni stanowiących własność Gminy Drawno w granicach miasta Drawna w 2016 roku
Dodano: 2015-12-14 - Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi na parkingach i drogach gminnych na terenie Gminy Złocieniec w roku 2016 oraz świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości na parkingach, drogach i chodnikach na terenie gminy Złocieniec w roku 2016
Dodano: 2015-12-11 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i zaplecza socjalnego w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wincentego Witosa 7 w Goleniowie.
Dodano: 2015-08-24 - Sprzątanie i utrzymanie w czystości wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych budynków stanowiących własność Goleniowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Goleniowie położonych przy ulicy Szarych Szeregów nr 7, 9 oraz przy ul. Szkolnej 40.
Dodano: 2015-08-10 - Sprzątanie i utrzymanie w czystości wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych budynków stanowiących własność Goleniowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Goleniowie położonych przy ulicy Szarych Szeregów nr 7, 9 oraz przy ul. Szkolnej 40.
Dodano: 2015-07-29 - Sprzątanie i utrzymanie w czystości wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych budynków stanowiących własność Goleniowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Goleniowie położonych przy ulicy Szarych Szeregów nr 3, 11, 13, 15 i 17.
Dodano: 2015-07-29 - Sprzątanie i utrzymanie w czystości wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych budynków stanowiących własność Goleniowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Goleniowie położonych przy ulicy Jagiełły 5, ulicy Słowackiego 8 i ulicy Mikołajczyka 34a,b w Goleniowie.
Dodano: 2015-07-29