Przetargi.pl
Dostawa różnych produktów spożywczych - pieczywo i wyroby cukiernicze (sprawa nr 6/09)

Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 75-902 Koszalin, ul. J. Piłsudskiego 92
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3452415, 3444062 , fax. 094 3455374
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
    ul. J. Piłsudskiego 92 92
    75-902 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3452415, 3444062, fax. 094 3455374
    REGON: 33037474200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.sg.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa różnych produktów spożywczych - pieczywo i wyroby cukiernicze (sprawa nr 6/09)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych: chleb zwykły krojony, chleb mieszany krojony, chleb razowy, bułki pszenne zwykłe, bułki grahamki, rogal maślany, drożdżówki z nadzieniem, pączki drożdżowe, placek drożdżowy, makowiec, sernik, babka w polewie, jabłecznik, keks, ciastka francuskie z nadzieniem, bułka tarta, w ogólnej ilości do 17 150 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158111007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie niżej wymienione warunki: warunek nr 1 - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, warunek nr 2 - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, warunek nr 3 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ. W przypadku oferty wspólnej warunek nr 1 musi spełnić każdy z partnerów samodzielnie, natomiast warunek nr 2 i nr 3 muszą spełniać oni łącznie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków każdy z Wykonawców składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art 22 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku nr 1 to: odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; decyzja administracyjna właściwego organu Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego (podstawa prawna: art 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225) - jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień lub decyzja administracyjna właściwego organu Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzająca spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów wydaną dotychczas na podstawie art 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia Dz. U. z 2005r. Nr 31, poz. 265 (podstawa prawna: art 122 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225) - jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego niezbędne do przeprowadzenia postępowania potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: zaświadczenie właściwego organu Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej stwierdzające o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP; przedłożone na tej podstawie zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP (podstawa prawna: art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225) lub certyfikat HACCP; zaświadczenie wystawione przez WIJHARS lub karta zgłoszenia poświadczona przez WIJHARS potwierdzające, że prowadzona przez Wykonawcę działalność gospodarcza w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi została zgłoszona właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy wojewódzkiemu inspektorowi jakości handlowej artykułów rolno - spozywczych (podstawa prawna: art. 12 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych, tj.: Dz. U. z 2005r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.strazgraniczna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach