Przetargi.pl
BZP.271.56.2015 Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad remontami bieżącymi nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2015-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.56.2015 Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad remontami bieżącymi nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami polegającymi na remontach bieżących nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane. 3.1. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i będzie obejmował nadzór nad robotami polegającymi między innymi na ; -frezowaniu nawierzchni -wyrównaniu nawierzchni, -wykonaniu nakładki z asfaltobetonu, -remont nawierzchni asfaltobetonem na gorąco -remont nawierzchni asfaltobetonem na zimno, -remont nawierzchni tłuczniowej, -remont nawierzchni modyfikowaną emulsją i grysami, -regenerację nawierzchni bitumicznej modyfikowaną emulsją i grysami, -ułożenie rur pod zjazdami, -regulację pionowa studni wraz z wymiana włazu na właz z koszem, -wykonanie studni rewizyjnych, -uzupełnienie poboczy, -montaż poręczy sprężystych, -demontaż poręczy sprężystych, -ułożenie krawężników betonowych, -ułożenie krawężników granitowych, -regulacja krawężników granitowych, -ułożenie obrzeży chodnikowych, -wykonanie w-wy odcinającej z piasku grubości 8 cm, -wykonanie dolnej w-wy podbudowy grubości 20 cm, -wykonanie górnej w-wy podbudowy grubości 15 cm, -wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej na podsypce piaskowej, -uzupełnienie poboczy grubości 6 cm -demontaż słupków odgradzających, -montaż słupków odgradzających ocynkowanych, -malowanie barier ochronnych, -regulacja studzienek - inne nie wyszczególnione prace konieczne do wykonania robot budowlanych objętych nadzorem . 3.2. Do obowiązków wykonawcy- inspektora nadzoru należy : 1) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowach z Wykonawcą robót. 2) przyjmowanie wniosków od Wykonawcy robót o przesunięcia terminów wykonania prac, ich zaopiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego, 3) prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robot nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartych umów. 4) kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z obowiązującym prawem, żądania dodatkowych badan jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 5) żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy robót kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 6) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, 7) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego, w ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: - stwierdzenia gotowości odbioru - przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej 8) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowania inwestycji, 9) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiajacego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, 10) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 11) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużyciu materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, 12) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszystkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych, 13) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robot terenu budowy i udział w naradach technicznych, 14) sprawdzenie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy robót przez cały okres wykonywania robót objętych nadzorem, 15) wykonywanie dokumentacji fotograficznej zgranej na CD z każdorazowej wizyty na budowie obejmującej jakość wykonywanych prac ze szczególnym uwzględnieniem prac ulegających zakryciu. 16) wykonywanie harmonogramu (planu) badań jakościowych do zaakceptowania Zamawiającego 17) reprezentowanie interesów Zamawiającego 18) do codziennej bytności na budowie w czasie prowadzenia robót 19) przybycia na budowę na wezwanie Zamawiającego w razie zaistniałej potrzeby w terminie najpóźniej 1 godziny od telefonicznego powiadomienia. 3.3 Inspektor nadzoru zobowiązuje się do wypełnienia obowiązków, których zakres został określony w niniejszej umowie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami) 3.4 Inspektor nie posiada prawa do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach