Przetargi.pl
BZP.271.26.2014 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych związanych z naprawą usterek na drogach objętych gwarancją na ulicach: Droga na Bystre, Al. 3 Maja, Do Samków, Kościuszki i Droga do Olczy .

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.26.2014 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych związanych z naprawą usterek na drogach objętych gwarancją na ulicach: Droga na Bystre, Al. 3 Maja, Do Samków, Kościuszki i Droga do Olczy .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych związanych z naprawą usterek na drogach objętych gwarancją na ulicach: Droga na Bystre, Al. 3 Maja, Do Samków, Kościuszki i Droga do Olczy w ramach: Zadanie A: nr 2011/91 Remont ul. Droga na Bystre wykonywany w ramach projektu Góral ski, Zadanie B: nr 2011/94 Remont ul. Al. 3 Maja wykonywany w ramach projektu Góral ski, Zadanie C: nr 2011/82 Remont ul. Do Samków w Zakopanem, Zadanie D: nr 2011/66 Remont ul. Droga do Olczy wykonywany w ramach projektu Góral ski, Zadanie E: nr 2011/46 Remont jezdni ul. Kościuszki od Ronda Armii Krajowej do ul. Al. 3 Maja oraz odcinków chodników od Ronda Armii Krajowej do ul. Sienkiewicza w Zakopanem. 3.1.Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (j. t. Dz. U. 2013.1409. z późn. zm.) i będzie obejmował w szczególności: 3.1.1.udział w spotkaniach poprzedzających przekazanie placu budowy oraz w przekazaniu placu budowy, 3.1.2.sprawowanie kontroli w zakresie zgodności realizowanych robót ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi przepisami oraz polskimi normami, 3.1.3.sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a także nie dopuszczanie do zastosowania urządzeń i wyposażenia niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3.1.4.uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i gotowych elementów, 3.1.5.potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót i sprawowanie nadzoru nad usunięciem wad i usterek przez Wykonawcę, 3.1.6.wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą, 3.1.7.przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac, jego zaopiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego, 3.1.8.prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, 3.1.9.kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 3.1.10.żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 3.1.11.udział w czynnościach odbioru dokumentacji powykonawczej, odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: 3.1.11.1. stwierdzenia gotowości do odbioru, 3.1.11.2. przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, 3.1.12. dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 3.1.13.pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, 3.1.14.sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 3.1.15.kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, 3.1.16.sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych. 3.1.17.udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania, terenu budowy i udział w naradach technicznych, 3.1.18.sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres budowy, 3.1.19.inspektor nadzoru, w razie konieczności, zabezpieczy nadzór w zakresie stanowiącym część inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania odpowiadając za efekt tak ustanowionego podwykonawstwa lub jego zaniechanie, jak za własne działanie, 3.1.20.reprezentowanie interesów Zamawiającego w zakresie objętym umową, 3.1.21.w przypadku zaistnienia takiej potrzeby wykonywanie na żądanie Zamawiającego przedmiarów, kosztorysów i STWiOR dla robót budowlanych zleconego zadania mogących wystąpić, a nie przewidywanych w chwili zawierania umowy. 3.2.Inspektor zobowiązany jest do codziennej obecności na budowie w czasie prowadzenia robót. Dodatkowo Inspektor zobowiązany będzie do przybycia na budowę na wezwanie Zamawiającego w razie zaistniałej potrzeby w terminie do 2 godzin od telefonicznego powiadomienia. 3.3.Inspektor zobowiązuje się do zapłacenia kary umownej w wysokości 500 PLN za każdą wadę ujawnioną w czasie odbioru końcowego, o której nie poinformował Zamawiającego w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. 3.4.Inspektor nie posiada prawa do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, w szczególności dotyczy to wydawania poleceń wykonywania dodatkowych robót budowlanych. 3.5.W przypadku, gdy niezbędne jest podjęcie ustaleń wykraczających poza zakres uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego, wiążące jest ustalenie Zamawiającego, z wyjątkiem przypadków wyraźnie stwierdzonych w umowie. Inspektor nadzoru inwestorskiego nie ma prawa zwolnienia Wykonawcy z wykonania jakichkolwiek zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą. 3.6.Wszelkie polecenia wydawane przez inspektora nadzoru inwestorskiego będą miały formę pisemną zastrzeżoną pod rygorem nieważności. W sytuacjach wyjątkowych lub zagrożenia, jeśli inspektor nadzoru inwestorskiego uzna za konieczne wydanie polecenia ustnego, Wykonawca powinien zastosować się do tego polecenia. Inspektor nadzoru inwestorskiego powinien w takiej sytuacji potwierdzić pisemnie swoją decyzję w ciągu 24 godzin. 3.7.Korespondencja pisemna pomiędzy inspektorem nadzoru inwestorskiego, a kierownikiem budowy w sprawach merytorycznych prowadzona jest wyłącznie przez zapisy w dzienniku robót. UWAGA Dokumentacja techniczna robót budowlanych objętych nadzorem znajduje się na stronie www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne- postępowania poniżej kwot określonych art.11.8 -Przetarg nieograniczony na naprawę usterek wynikłych podczas przeglądów gwarancyjnych ulic na terenie miasta Zakopane oraz w BIP Zakopane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach