Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
- Data zamieszczenia: 2016-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
ul. T. Kościuszki 13 13
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
REGON: 00065494800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zakopane.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BZP.271.24.2016 Wykonanie przebudowy i rozbudowy boisk sportowych oraz budowy bieżni lekkoatletycznej i skoczni w dal wraz z instalacjami i urządzeniami budowlanymi towarzyszącymi dla zadania nr 2014-006 o nazwie Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 4w Zakopanem w ramach realizacji Budżetu obywatelskiego 2014 r w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z ich przeznaczeniem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie przebudowy i rozbudowy boisk sportowych oraz budowy bieżni lekkoatletycznej i skoczni w dal wraz z instalacjami i urządzeniami budowlanymi towarzyszącymi dla zadania nr 2014-006 o nazwie Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 4w Zakopanem w ramach realizacji Budżetu obywatelskiego 2014 r w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z ich przeznaczeniem. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: Zagospodarowanie i urządzenie placu budowy, Wycinkę drzew z wywozem materiału na miejsce wskazane przez Zamawiającego z następującymi zastrzeżeniami: drewno dłużycowe i użytkowe pozyskane z wycinki drzew na działkach Gminy Miasto Zakopane będzie podlegało ocenie i wycenie po ścięciu, zgodnie z Zarządzeniem nr 29/2016 Burmistrza Miasta Zakopane* z dnia 22.02.2016 r., a jego wartość brutto zostanie odjęta od wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 20 ust. 1 umowy i będzie stanowiło własność Wykonawcy, drewno opałowe, trociny i gałęziówka powstałe w trakcie pozyskiwania drewna, stanowią odpad i podlegają zagospodarowaniu na własne potrzeby przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującym regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Zakopane, Karczowanie pni z uprzątnięciem trocin i fragmentów pni z terenu budowy; Rozbiórkę wszystkich kolidujących z inwestycją naniesień, w tym rozbiórkę budynku gospodarczego, Wszelkie prace przygotowawcze niezbędnych do realizacji obiektu, Przebudowę i rozbudowę boisk sportowych oraz budowę bieżni lekkoatletycznej i skoczni w dal wraz z wszystkimi niezbędnymi do jej funkcjonowania instalacjami i urządzeniami wewnętrznymi w tym:, instalacją oświetlenia zewnętrznego instalacją drenażu i kanalizacji deszczowej boisk i bieżni, Budowę konstrukcji oporowych i skarp stabilizujących umożliwiających budowę boisk, bieżni i skoczni, Zakup, dostawę i montaż wyposażenia, niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania obiektów w tym: wyposażenia dla boiska wielofunkcyjnego do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki polowej, wyposażenia dla boiska do piłki nożnej i tenisa wyposażenia bieżni lekkoatletycznej, wyposażenia skoczni w dal, Budowę przyłączy i elementów sieci: kanalizacji opadowej, Przebudowę, zabezpieczenie przyłączy i elementów sieci: energetycznej, kanalizacji deszczowej, Wykonanie, dostawę i montaż elementów małej architektury w tym: ławek parkowych, stojaków na rowery, pojemników do segregacji śmieci 120 l barierek ochronnych, Budowę ogrodzenia boisk oraz terenu, Urządzenie zieleni łącznie z zakupem i dostawą roślin z gatunków wymienionych w dokumentacji oraz wynikających z decyzji zezwalającej na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją w miejscach wskazanych przez zamawiającego Wykonawcę obowiązuje: Ustanowienie i opłacenie kierownika budowy odpowiadającego za całość budowy objętej projektem budowlanym łącznie z budową przyłączy lub likwidacją kolizji, z istniejącą infrastrukturą podziemną wykonywaną przez Wykonawców innych niż Oferent (Tauron, Orange, itp.) Ustanowienie i opłacenie kierowników robót budowlanych, do których kierowania niezbędne jest posiadanie uprawnień budowlanych innych niż posiada kierownik budowy i objecie kierownictwem tych robót, Zapewnienie geodezyjnej obsługi obiektów łącznie z ich wytyczeniem, Zapewnienie obsługi geotechnicznej i w razie konieczności geologicznej, Przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów i wniosku do zarządcy sieci energetycznej umożliwiającej Zamawiającemu zawarcie umowy o wykonanie przyłącza łącznie z aktualizacją w razie potrzeby warunków przyłączenia, Opracowanie dokumentacji powykonawczej, w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego oraz adnotacją sporządzającego geodety oceniająca zgodność realizacji z zatwierdzonym Projektem Zagospodarowania oraz kopiami rysunków z zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi kolorem czerwonym, zmianami ich kwalifikacją przez projektanta oraz ewentualnym opisem, Przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów do zawarcia umów o dystrybucję i dostawę e.n.n. oraz montażu urządzeń opomiarowania w tym: -potwierdzenia odbioru wykonanego przyłącza e.n.n.; -protokołów zdawczo-odbiorczych do w/w, Przygotowanie kompletnego wniosku i uzyskanie dla Inwestora ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. Uwaga: Wykonawca wykonując wszelkie roboty budowlane powinien uwzględnić fakt prowadzenia robót otoczeniu czynnej szkoły i na terenie tylko częściowo podlegającym wyłączeniu z użytkowania na czas robót. Do zadań Wykonawcy należeć będzie poinformowanie z odpowiednim wyprzedzeniem zarządcy obiektu i takie zorganizowanie robót, aby umożliwić bezpieczne użytkowanie szkoły i terenu niepodlegającej wyłączeniu 3.15.Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej (PBW+ STWOR) bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. 3.16.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej (PB + PW) w sytuacji, gdy wykonanie tych robot będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3.17.Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej (PB+PW), gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa wzór umowy. (* Zarządzenie Burmistrza opublikowane jest na stronie www.zakopane.eu -BIP-Zarządzenia Burmistrza 2016 r.) Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, wyposażenie i urządzenia objęte przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający wymaga aby wykonawca z którym zostanie zawarta umowa sporządził i dostarczył harmonogram rzeczowo-finansowy do 14 dni od daty podpisania umowy i przedłożył go do akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji robót. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (stanowiące załącznik nr 1 do siwz ) wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu braku udowodnienia ich równoważności. Przedmiot zamówienia podany w pkt. 3 szczegółowo opisuje załącznik nr 1 do siwz na który składają się Projekt budowlano-wykonawczy (PBW) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 50 000,00 zł( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach. Pieniądzu. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. gwarancjach bankowych. gwarancjach ubezpieczeniowych. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium ma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 10 czerwca 2016 r. do godz. 12:00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 10 czerwca 2016 r. do godz. 12:00 w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). UWAGA Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z akcesoriami w budynku DPS ul. Kluzeka 6 w Krakowie
Dodano: 2016-07-27 - Adaptacja wybranych pomieszczeń w budynku przy ul. Jodłowej 12 w Krakowie, na pomieszczenia przychodni weterynaryjnej w zakresie robót remontowo-budowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wraz z dostawą wyposażenia meblowego
Dodano: 2016-07-25 - Remont dróg powiatowych nr 1129K Kąpiele Wielkie - Dłużec do drogi nr 794 w m. Kąpiele Wielkie w km 0+000 - 3+076 oraz 1132K Kąpiołki - Poręba Dzierżna w m. Miechówka i Poręba Dzierżna w km 1+732 - 5+642
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń szkolnych na przedszkole w ramach poszerzenia istniejącego przedszkola w parterze budynku szkolno-przedszkolnego w Przytkowicach
Dodano: 2016-07-14 - Wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych na kostkę brukową betonową w Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Praskiej 25
Dodano: 2016-07-06 - Kompleksowy remont dachu pawilonu A-0 wraz z wymianą instalacji odgromowej oraz instalacji ogrzewania rynien - etap III-KC-zp.272-298/16
Dodano: 2016-06-27 - Termomodernizacja budynku OSP w Przeciszowie
Dodano: 2016-06-16 - Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Żarkach - etap III
Dodano: 2016-06-15 - Montaż nasad kominowych na dachu budynku B Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego- Collegium Medicum w Krakowie przy ul. Medycznej 9. Sprawa znak: 141.2711.65.2016
Dodano: 2016-06-07 - Remont budynku przychodni zdrowia przy ul. Dunajewskiego 5 w Krakowie.
Dodano: 2016-06-07