Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Spółdzielcza 18
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8412300, 01,01 , fax. 076 8412301
- Data zamieszczenia: 2012-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin
ul. Spółdzielcza 18 18
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 8412300, 01,01, fax. 076 8412301
REGON: 93102398300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka administracji nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budynek biurowy - roboty remontowe wewnętrzne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót remontowych w budynku biurowym siedziby nadleśnictwa, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR) Zakres robót: . roboty rozbiórkowe .roboty w zakresie podłóg drewnianych .roboty murowe .roboty malarskie .instalowanie drzwi .roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .instalowanie wyrobów metalowych .tynkowanie .roboty instalacyjne wodne, kanalizacyjne i elektryczne .kładzenie płytek - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych); 11.2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) w pieniądzu, wpłaconym na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem BGŻ O/Lubin 56 20300045 11100000 02194110 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty., b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału i kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem jako załącznik do oferty. 11.4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 i ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_lubin/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Raszkowie w obrębie działek o nr geod. 197/2, 189, 124
Dodano: 2016-07-14 - Budowa ul. Wiosennej w m. Jaczów
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa obiektu mostowego (JNI 01013273) w ciągu drogi powiatowej nr 3464 D w km 3+065 w miejscowości Jaczków, gm. Czarny Bór
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych wraz z remontem przyłącza kanalizacji sanitarnej budynku przy Pl. Grunwaldzkim 1 w Wałbrzychu
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 133 Sokolica, nr 446, 452, 470, 499 Krajanów o długości ok. 1400Mb
Dodano: 2016-06-24 - Przebudowa obiektu mostowego (JNI 01013273) w ciągu drogi powiatowej nr 3464 D w km 3+065 w miejscowości Jaczków, gm. Czarny Bór
Dodano: 2016-06-21 - Budowa bieżni i boiska wielofunkcyjnego wraz z urządzeniami i infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 2 w Trzebnicy
Dodano: 2016-06-16 - Przebudowa dróg Wambierzyce 718, 737 km 0-0+200; 118724 D km 0-0+450; Ratno Górne 397, 399 km 0-0+350; Ścinawka Dolna 603 km 0-0+250;Ścinawka Górna 254 km 0-0+250, (intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r. oraz czerwiec, lipiec, sierpień 2015 r.)
Dodano: 2016-06-06 - Przebudowa obiektu mostowego (JNI 01013273) w ciągu drogi powiatowej nr 3464 D w km 3+065 w miejscowości Jaczków, gm. Czarny Bór
Dodano: 2016-05-31 - Budowa chodnika w m. Potoczek
Dodano: 2016-05-25