Przetargi.pl
Budowę windy zewnętrznej do pawilonu numer 6 Szpitala Wolskiego wg. formuły Zaprojektuj i wybuduj

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3894859 , fax. 022 3894922
  • Data zamieszczenia: 2012-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kasprzaka 17 17
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3894859, fax. 022 3894922
    REGON: 01103538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowę windy zewnętrznej do pawilonu numer 6 Szpitala Wolskiego wg. formuły Zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych zadania pn. Budowa windy zewnętrznej do Pawilonu Nr 6 Szpitala Wolskiego. 3.2. Miejsce realizacji: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Warszawie ul. Kasprzaka 17 - Pawilon nr 6 (nr działki ewidencyjnej 17-7, obręb 6-04-08.). 3.3. Nazwy i Kody według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 71.22.00.00-6 Usługi projektowania architektonicznego 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.22.31.00-7 Montaż konstrukcji metalowych 45.31.31.00-5 Instalowanie wind 45.31.00.00-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.40.00.00 -1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00-4 Tynkowanie 45.44.00.00-3 Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe. 3.4. Opis, wielkość i zakres zamówienia: Przedmiot inwestycji obejmuje: 1)Wykonanie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego pn. Budowa windy zewnętrznej do Pawilonu Nr 6 Szpitala Wolskiego, koncepcji architektonicznej oraz dokumentacji projektowej obejmującej projekty budowlano-wykonawcze we wszystkich branżach, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 2)Uzyskanie opinii, sprawdzeń, uzgodnień branżowych i administracyjnych i innych zatwierdzeń dokumentacji projektowej, wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, rzeczoznawcami p.poż, sanit.- hig., bhp, i innych wymaganych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. 3)Uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego odpowiednich dokumentów formalno-prawnych, uzyskanie zgody właściwego organu na prowadzenie robót w oparciu o obowiązujące przepisy oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 4)Zapewnienie nadzoru autorskiego autorów projektów w zakresie, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 2004 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn, zm.) nad realizowanymi robotami. 5) Wykonanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 6)Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie szybu windowego wraz z przystankami (wraz z rozbiórką części ściany na przystankach windy), wykonanie niezbędnego zasilania, zgodnie z dokumentacją projektową wraz z przeprowadzeniem procedury odbiorowej. 7)Dostawa i montaż windy wraz odbiorem UDT. 8)Sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach (wraz z wykazem zainstalowanych urządzeń i instalacji wymagających przeglądów gwarancyjnych i konserwacji) wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. 3.5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa program funkcjonalno-użytkowy dla zadania pn. Budowa windy zewnętrznej do Pawilonu nr 6 Szpitala Wolskiego. 3.6. Ponadto, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1)Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że muszą one uwzględniać możliwość maksymalnego skrócenia okresu wykonywania tych prac, które spowodują utrudnienia w pracy szpitala. 2)Niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót. 3)Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. Uwaga: 1.Roboty będą prowadzone na terenie czynnego kompleksu szpitalnego. 2.Zleceniodawca decyduje o kolorystyce i fakturze materiałów zastosoanych do wbudowania. 3.Zamawiający wymaga zapoznania się z przedmiotem SIWZ. Dla ważności umowy wymagane będzie uzyskanie przez Zamawiającego od Organu Założycielskiego Zamawiającego odpowiednich środków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie zadania inwestycyjnego stanowiącego przedmiot niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są wnieść wadium kwocie: 4.458,09zł. (słownie: cztery tysiące czterysta pięćdziesiąt osiem złotych i dziewięć groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze w formie pieniężnej; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami ). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nordea Bank Polska SA z siedziba 81-303 Gdynia ul. Kielecka 2, numer rachunku: 21 1440 1101 0000 0000 0606 2539 wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert. UWAGA!!! Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego, najpóźniej w terminie składania ofert. Kserokopię wniesienia wadium w formie niepieniężnej zaleca się dołączyć do oferty. 6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8 , 9 8 . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach