Przetargi.pl
BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ NA OSIEDLU PIASKOWA ETAP I, II I III, BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA OSIEDLU PIASKOWA W RAMACH ZADANIA „BUDOWA INFRASTRUKTURY W REJONIE ULICY PIASKOWEJ”

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
    REGON: 590648468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ NA OSIEDLU PIASKOWA ETAP I, II I III, BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA OSIEDLU PIASKOWA W RAMACH ZADANIA „BUDOWA INFRASTRUKTURY W REJONIE ULICY PIASKOWEJ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa infrastruktury technicznej w rejonie ulicy Piaskowej: kanalizacja sanitarna etap I, II i III oraz budowa sieci wodociągowej. W ramach realizacji zadania zostaną wykonane: 1. Roboty rozbiórkowe ziemne i odtworzeniowe 1.1. rozbiórkowe i przygotowawcze:  roboty pomiarowe (geodezyjne) 1.2. roboty ziemne  wykopy – pełna wymiana gruntu  nasypy – formatowanie i zagęszczanie  przewierty 1.3. nawierzchnie – odtworzenie po przekopach 2. Budowa kanalizacji sanitarnej 2.1. kanały z rur kanalizacyjnych PVC SN8 lite, rurociąg tłoczny PE SDR17 2.2. studnie rewizyjne z kręgów betonowych i PP 2.3. inspekcja kamerą kanałów sanitarnych 2.4. regulacja pionowa włazów kanałowych 2.5. kompletna przepompownia ścieków, ogrodzenie 3. Budowa sieci wodociągowej. 3.1. sieć wodociągowa z rur PE SDR11 RC trójwarstwowe o grubości warstw zewnętrznych i wewnętrznych min 2,9 mm 3.2. zasuwy 3.3. hydranty 4. Wycinka drzew i nadzór przyrodniczy pod kątem gniazdowania ptaków. 5. Dodatkowe wymagania: 5.1. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do posesji. 5.2. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. 5.3. Poinformowanie mieszkańców i użytkowników ul. Piaskowej o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót drogowych i instalacyjnych 5.4. Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny, 5.5. Przeprowadzenie niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego. 5.6. Przeprowadzenie wizji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej – wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. 5.7. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ. 6. Zastrzeżenie obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane - roboty inżynieryjne. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: 1) roboty inżynieryjne kanalizacji sanitarnej, 2) roboty inżynieryjne sieci wodociągowej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody:  listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach – do wglądu na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: do dnia 8 maja 2018r. do godz. 9:00 w wysokości 30.000,00 złotych. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ NA OSIEDLU PIASKOWA ETAP I, II I III, BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA OSIEDLU PIASKOWA W RAMACH ZADANIA „BUDOWA INFRASTRUKTURY W REJONIE ULICY PIASKOWEJ” – znak SPZ.271.14.2018. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach