Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wodzinie Prywatnym

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6143325 , fax. 42 6143069
  • Data zamieszczenia: 2021-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 6143325, fax. 42 6143069
    REGON: 59064830400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wodzinie Prywatnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych poprawiających charakterystykę energetyczną budynku Szkoły Podstawowej w Wodzinie Prywatnym, na podstawie dokumentacji projektowej. 3. Krótki opis przedmiotu zamówienia. Zadanie obejmuje realizację robót w branży budowlanej i w branży instalacyjnej. Zakres rzeczowy obejmuje: remont elewacji wraz z ich ociepleniem; demontaż starych i montaż nowych rur spustowych; demontaż i ponowny montaż dachu „mansardowego”; ocieplenie stropów pod nieogrzewanymi poddaszami; ocieplenie dachu w części użytkowej poddasza; tynkowanie i malowanie demontaż i ponowny montaż pionowych instalacji odgromowych; częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wykonanie obróbek blacharskich; remont schodów; montaż zaworów termostatycznych na grzejnikach; wydzielenie pomieszczenia zabezpieczenia instalacji hydrantowej; utwardzenie terenu dojazdowego do punktu ładowania paliwa; wymiana istniejącego kotła i układu technologicznego kotłowni na nowy spalający biomasę drewnianą kocioł z automatycznym podawaniem paliwa. Prace budowlane i instalacyjne w kotłowni niezbędne dla zapewnienia wymagań obowiązujących przepisów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według słownika CPV Główny kod CPV 45113000 – 2 Roboty na placu budowy Dodatkowe kody CPV 45321000 – 3 Izolacja cieplna, 45260000 – 7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne, 45324000 – 4 Tynkowanie, 45111000 – 8 Roboty w zakresie burzenia , roboty ziemne, 45331100 – 7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 45442300 – 0 Roboty w zakresie ochrony powierzchni. 4. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. 3) Zabezpieczenie terenu robót budowlanych oraz poniesienie kosztów z nim związanych. 4) Po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego placu budowy Wykonawca ponosi, aż do chwili protokolarnego odbioru końcowego, odpowiedzialność wobec osób trzecich i Zamawiającego za przekazany teren budowy oraz za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie umowy. 5) Dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 6) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż. 7) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy - w 2 egz. w formie papierowej. 8) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów, opłaty za zużytą energię elektryczną i wodę obciążają Wykonawcę. 9) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. 10) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 11) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową wraz z poniesieniem kosztów i opłat z nich wynikających; 12) Uzyskanie na swój koszt wszelkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa decyzji administracyjnych, zaświadczeń, oświadczeń, uzgodnień czy też innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i przekazania obiektu do użytkowania wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 13) Sporządzenie planu BIOZ. 14) Zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt. Ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, zdarzeń nagłych i losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej; 15) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Koszty związane z transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, budowlanych i montażowych ponosi w całości Wykonawca. 16) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy. 17) Wykonawca zobowiązuje się do informowania pisemnie Zamawiającego, za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego: a/ o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, na tą okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość (wg stawek cen z kosztorysu ofertowego), b/ o zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót oraz do współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom. 18) Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej; 19) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w obiekcie jak i w sposób umożliwiający jego bezkolizyjne funkcjonowanie. 20) Wykonawca umożliwi wstęp na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. 21) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszego zamówienia oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji zamówienia i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli organów kontrolnych, zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, w toku jej realizacji oraz przez okres 5 lat od dokonania ostatniej płatności; 22) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca. 23) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401); 24) Przekazanie protokołów, dokumentacji oraz certyfikatów potwierdzających zastosowane materiały. 25) Sporządzenie instrukcji obsługi wraz ze schematami oraz regulaminów. 26) W okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia, Zamawiający wymaga prowadzenia serwisu przez Wykonawcę w ramach zaproponowanej ceny za wykonanie całości zadania. W zakresie prowadzenia serwisu zawierają się wszystkie czynności związane z okresowymi przeglądami zainstalowanych urządzeń i wymianą niezbędnych ich elementów w celu zachowania pełnego okresu gwarancyjnego. Częstotliwość wykonania przeglądów – nie rzadziej niż wynika to z DTR urządzeń. Przeglądy należy potwierdzić protokołem. Koszty przeglądów obciążać będą Wykonawcę. 27) Testowe uruchomienie wszystkich zamontowanych urządzeń wraz z przeprowadzeniem szkolenia instruktażowego obsługi tych urządzeń. 28) Wykonawca przygotuje niezbędne dokumenty Zamawiającemu do dokonania zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego urządzeń podlegających takiemu zgłoszeniu oraz zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w toku postępowania przed Urzędem Dozoru Technicznego, w tym do uzupełnienie dokumentacji w terminach i zakresie wskazanym przez organ – o ile będzie wymagane. Wszystkie materiały i urządzenia muszą być nowe, zgodne z odpowiednimi normami, powinny posiadać odpowiednie aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności (o ile są wymagane) i zostać zaakceptowane przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia w celu sprawdzenia miejsca robót oraz jego otoczenia, oceny na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i podpisania umowy. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. 5. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp należy do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach